theyoe123 Odesláno 9. červenec 2019 Sdílet Odesláno 9. červenec 2019 Zdravím, mám na Vás prosbu. Nemáte někdo prosím Vás el. schéma zapojeni (i popis rele) na Peugeot 206 r.v. 2004? Předem dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. červenec 2019 Sdílet Odesláno 9. červenec 2019 ahoj, řekl bych, že el. schémata pro všechny modely pežotu 206 nebudou stejná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
theyoe123 Odesláno 9. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2019 Ano, to je přesně ten problém. Všechna schémata, která jsem zatím našel nesouhlasila s naším typem vozu. (Jine rozmístění pojistek - jiny počet a i jinak umístěné konektory a relé). Už nevím, kde hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. červenec 2019 Sdílet Odesláno 9. červenec 2019 to je u francouzů bohužel normální , tím netvrdím, že vyrobili tvoje auto v jediném exempláři, el. schéma mají k dispozici v autorizácích podle VIN auta, možná tady někdo má přístup do placené verze Servisboxu a dokáže ti pomoct, dej tomu nějaký čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. červenec 2019 Sdílet Odesláno 9. červenec 2019 Co konkrétně potřebuješ? Bez VIN auta to nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
theyoe123 Odesláno 9. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. červenec 2019 VIN: VF 32 EKFWA 44 777 402 Mám stále zaplé ostrikovače, nepomohlo ani odpojeni ovládacích páček pod volantem. Jediné, čím jsem to vypnul, bylo vytažení pojistky č. 14 v prostoru motoru. Navíc jsem zjistil, že auto má v klidu odběr z auto. bat. cca 200mA, ale az po otevření dveří i když je vnitřní osvetleni vypnuté (fyzicky odpojené) i osvetleni kufru je odpojene a pro jistotu jsem odpojil i autoradio. Dočetl, jsem se, že bolístka 206tky jsou páčky pod volantem, jenže nové stojí ranec a u starých, nevim nevim... Ještě jsem vyzkoušel ve dveřích u řidiče odpojit konektor (kontaktu dveří) tak to se pak odebíraný proud pohyboval normálně cca 10mA, ale jakmile jsem otevřel dveře spolujezdce tak opět odebíraný proud překročil 190mA. Doufám, že jsem to napsal, alespoň nějak srozumitelně a předem díky Všem za jakékoliv rady ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wenca123 Odesláno 5. srpen 2019 Sdílet Odesláno 5. srpen 2019 Zdravím, připojím se s prosbou. Někdo kdo by mi poslal elektro schéma na P 206 1.9 D, vin: VF32AWJYF41207688. Jde mi o schéma teploměru (motor - budíky) a schéma ventilu předvstřiku na čerpadle (kam všude je připojen). Ventil předvstřiku jsem zkoušel vyměnit, ale problémy jsou s ním pořád. A teplota ihned po zapnutí klíčku vyleze na 90°C i na studeném autě. Nebo za každou radu jak tyto problémy vyřešit budu vděčný. Můj mail: wenca123@seznam.cz. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.