Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stredový panel-časť spolujazca-kvapky na koberčeku- Peugeot 308 1.2 puretech 130k


Juraj1227

Recommended Posts

Zdravím Vás.

Potrebujem poradiť ohľadom mierneho zatečenia koberčeka na spolujazdcovej strane. Pred pár dňami som si menil olej a všetky filtre. Všetko prebehlo  štandardne, ale asi sa niečo muselo stať.  Kabínový filter bol dosť znečistený od lupienkov kvetov zo stromov a mám strach či som neupchal odtok klímy. Je teplo klíma frčí naplno, ale aj tak si to neviem vysvetliť. Voda v chladiči je v poriadku.

Poprosím Vás o rady a skúsenosti (niečo si spravím sám, ale nie som odborník)

Ďakujem .

Upraveno uživatelem Juraj1227
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Čau - sorry, píšem teraz (4 roky od písania tvojho príspevku), ale auto mám len 2 mesiace (308SW 2015) a tiež som to riešil tento týždeň - na strane šoféra). A vyriešil.

Treba dať dole bočné krytky stredového panelu (pri plynovom pedály + na opačnej strane). Pozri sa, kde ti to kvapká - POZOR! KVAPKÁ TO OBVYKLE LEN pri zapnutej klíme a len po jazde - na poťah stredového panela - vidno to keď tam strčíš hlavu - uvidíš to. A tie kvapky potom stekajú k nohám). (Odvod kondenzátu je normálne pod auto - to je obvykle v poriadku). Ale časť kondenzátu sa pri pohybe auta “prelieva hore dole” v zbernej “vaničke”, odkiaľ je to všetko odvádzané pod auto odtokovou hadičkou. 
 

A tá “vanička” je v spodnej časti zlepená (vidno ju okom, vieš sa jej dotknúť, vidíš, že sa a zospodu tvoria kvapky), tá býva rozlepená, A cez to slzí až k nohám. 
 

Ja som to vyriešil tak, že som tú “vaničku” zospodu zalepil dvojzložkovým lepidlom. Normálne som strčil hlavu k plynového pedálu a “vaničku” zospodu zagrglal lepidlom. A prestalo to.
 

Iné riešenie bez toho, aby som demontoval palubnú dosku, som neobjavil.
Dúfam že toto mnohým pomôže.

Upraveno uživatelem sgulas
Oprava čísla
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse