Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Brzdový spínač= závada blinkru ?


John_Ice

Recommended Posts

Zdravím.

Tak auto si se mnou chce povídat a vydržel jsem to cca 4 měsíce. (407, automat, RT3)

Po sešlápnutí brzdy mi někdy (není to vůbec pravidlem a nezáleží jak na brzdu šlápnu) mi vyskočí hláška na obrazovce, ,,závada blinkru,, a následně po této hlášce ,,žárovka OK,,

Dále mě skočí nezávisle na této hlášce po použití brzdy ,,chybné levé brzdové světlo,, a poté ,,žárovka ok,,

vyměnil jsem veškeré žárovky, překontroloval jsem vizuálně kontakty zda nejsou z oxidované či jinak poničené (jsou jak nové). a stále se mi toto děje. Neví někdo kde je zakopaný pes?

Vůbec nechápu, že šlápnu na brzdu a vyskočí mě závada blinkru, pochopil bych ještě to brzdové světlo (že je špatný spínač nebo někde kabel) ale taky to nechápu.

např. 10x zmáčknu brzdu (je to vždy při jízdě, při stání se mi to nikdy nestalo) a z toho mi tam skočí 3x blinkr a vzápětí ještě to brzdové světlo, ale to skočí třeba 1x (proto jsem psal nezávisle)

dík za poznatky 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiez to vidim na zlu kostru zadnych svietiel....

zabrdis svieti brzdove svetlo , ale o kus slabsie ako ma ,,,zmerat napatie medzi kostrou auta a kostrou ziarovky....

bude tam ubytok dake to napatie 1 a viac V.....je kostra KO...

preto hned na to diag upozorni na vadnu ziarovku.....ktora je mu po SW prioritou...

Upraveno uživatelem vladosr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to mě s parkovacím systéme dělalo taky a nakonec už přestal fungovat.

Jinak ohledně kostry, to jako každé světlo má svoji kostru? a proč mi to hází blinkr, když šlapu na brzdu (jinak ne), častěji než brzdové světlo a když mám vlastně denní svícení proč mi to taky nehází světlo?:myslim

 

třeba dnes mi to nehodilo ani jednou hlášku

Upraveno uživatelem John_Ice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano , každý světlo má svojí kostru . Jenže je jedna kostra pro všechny žárovky ve světlometu , takže stačí přechoďák nebo špatnej dotyk a při svícení více žárovek dojde k poklesu napětí na žárovce a záleží na tom , jak to jednotka vyhodnotí (jestli rozsvítí chybu blinkrů nebo brzd. světel) . K největšímu poklesu dochází při rozsvícení velkých žárovek (21W) , proto nemusí zaregistrovat malej pokles u 5W parkovačky (pokud nepraskne) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Takže to opráším.

Všechny rady jsem vyzkoušel a nepomohlo to.

Teď se k tomu ještě hodila hláška, že mám v čudu žárovku v mlhovkách.

Sice jsem si to nepřipouštěl, ale nemohlo by to dělat ta chytrá jednotka pod volantem, i když to řve i při brždění? jelikož když dám doleva tak mi to vyskáče-chyba blinkru, vadná žárovka v mlhovkách, ale když dám doprava tak nic, ale prostě mi to tam naskáče opět sešlápnutí brzdy.

Jen jsem to dělal i večer zda to je ukostřené dobře a neviděl jsem žádný problikávání, vše svítí dobře, světla,mlhovky,blikny,brzdy.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...