Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Relé pal. čerpadla 206 1.4i (kombirelé)- pozice


fíla.206

Recommended Posts

Na to, že jsi tu nový a dohromady jsi tu řešil jenom sebe, tak mě připadáš dost nervózní. Nikdo ti tu nemá povinnost radit.

Sežeň si BSM z jinýho auta a zkus tu. Že má relátko 90ohm ti řekne akorád to, že má dobrý vinutí, ale ne, jestli spíná. Musel by sis jinak sednout ke googlu a podle typu relátka (co je nápis na něm) najít od něj datasheet a poté 12v natvrdo ho sepnout a změřit silnoproudou jeho větev, jestli není upálený/pecka na něm atd. Doufám že tomu rozumíš, je to práce na tobě, ne na nás. Jak funguje relé atd ti vysvětlovat nebudu, je toho plnej net. Tvoje BSM má ještě tu výhodu, že není zalitá v epoxidu, jak už je to u novějších aut zvykem, takže se možná dopátráš závady a za 3Kč opravíš.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, fíla.206 napsal:

jarokare: Vždyť píšu, že už vím, ve schématu to také vidím, ale na BSM není rozlišené (popsané) který konektor je který.

Furt nerozumím  - A - 16gn znamená , že konektor A má 16 pinů a zelenou (gn - green) barvu , což si myslím na identifikaci konektoru na BSM v pohodě stačí , nevím , co jinýho bys tam ještě chtěl uvádět :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ChouLu: Ahoj, sem rád, že píšeš. 

F8 je v pořádku, zkoušel sem dát i jinou, proměřeno, ok.

Po zapojení proudu na 1203 auto nastartuje a běží, diagnostika delphi nehlásí žádnou chybu. 

Evidentně je tedy chyba v napájení ŘJ. Jsi schopný tou originální diagnostikou zjistit ještě něco více ? 

Nerad bych tě sem tahal zbytečně.  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je problém v BSM, tak to na diag není vidět.

 

Proměř zda se na tom 16VGR - pin 14 na BSM objeví napětí.. pak proměř to vedení celé 1203 od BSM až po ECU, změř odpor toho drátu a u ECU změř zda tam je napětí :) 

Pak proměř vedení toho napájení relé.. tzn pin 13 na 16V NR na BSMku. Problém by pak mohl být klidně ten konektor 6V NR :) 

image.png

image.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
V 24. 6. 2019 at 22:47, fíla.206 napsal:

Zdravím ChouLu, 

diagnostika byla Delphi, uni, profi, ale ne origo.  Po tom, co auto prvně chcíplo a bylo odtaženo, šlo touto diagnostikou v pohodě napíchnout, po vyměně svíček a zapalovacího modulu (cívek) šlo auto také ještě napíchnout, ale chyba nešla smazat. Po týdnu a následné výměně čidla klikovky, již auto napíchnout nešlo vůbec, mnohokrát zkoušeno, ale nic. (myslím že psala, že se nelze spojit s autem)

Pomoc s origo diag by byla super. Ještě se domluvíme. :) předem dík.

 

V 29. 6. 2019 at 13:11, fíla.206 napsal:

ChouLu: Díky za rady! Přerušená 1229 od BSM do Řj! Tahám nový drát, vypadá to, že to už bude ok. 😉

Prosím tě jakou barvu má ta 1229? Vypadá to že mám stejný problém. Já se v tom schématu vůbec nevyznám. Děkuji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha. Děkuji už to chápu :) nicméně tak budu mít jinej problém. Stále to točí a nechytne. Nejde čerpadlo ani jiskra a svíčky jsou suché. Nemáte ještě nějaký nápady? Mě je divné že na bsm na pojistkach 2,9,10,11,12 není proud. Když na pojistku privedu proud z baterky tak pojistka běží. 

Upraveno uživatelem pavelu96
Odstraněna divná citace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...