fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) Peugeot 206 1.4 55kw, KFW 2001 Vin: VF32CKFWF41915710 Ř. jednotka Sagem S2000-2A Ahoj. Potřeboval bych radu, nikde nemůžu najít relé palivového čerpadla (kombirelé) . (pod řídící jednotkou není) V motorovém prostoru sem se díval všude. Nevíte někdo, kde by mohlo být schované??? Už fakt nevím. Díky. Upraveno 24. červen 2019 uživatelem fíla.206 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) mas BSM jednotku? poistkovka pod kapotou a trci z nej hafo kabelov kukni obrazok mas to pod kapotou? Upraveno 24. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) Ano, mám. Upraveno 24. červen 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 tak to rele je vo vnutri uz integrovane to externe uz nehladaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 a co riesis ,ked sa mozem opytat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) Můžeš se zeptat, řeším tohle: http://www.peugeotclub.eu/forum-tema/chyba-p1327-40275 (snad mě neukamenujete,že to sem vkládám) Ve zkratce, auto chcíplo při jízdě, check engine chyba P1327 -výměna modulu zapalovacích cívek -výměna svíček -výměna čidla polohy kliky Před výměnou čidla kliky ještě auto startovalo, pal. čerpadlo běželo, po týdnu, po výměně čidla již nešlo nic, diagnostika nejde, auto mrtvé, jiskru také nedává, tak se snažím ještě zkoušet ze zoufalství, co se dá. (úplný popis závady a toho, co sem již zkoušel je v odkazu výše, naposledy sem měřil proudy do jednotky, propípal země, čidlo...atd) Zřejmě mám jinou elektroinstalaci, protože na schématu, co mám, je to kombirelé a spínač přerušení paliva v případě nehody, ale ani jedno tam fyzicky nemám. Budu vděčný za jakoukoliv radu. Děkuji. Upraveno 24. červen 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 stava sa na pezotoch ze po odpojeni baterky ze prestane rj motora spolupracovat s BSI jednotkou a treba to potom naspet sparovat lebo auto je mrtve ked otocis kluc do druhej polohy zabzuci cerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) Ne, po otočení svítí normálně kontrolky, čerpadlo nevrčí. Signalizace klíče v zapalování, při otevřených dveřích, normálně pípá. Když zkusím čerpadlo připojit na přímo z baterie, tak normálně vrčí. Jiskru to také nedává. Upraveno 24. červen 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) mal som to inak napisak riadiaca jednotka je akoby blokla od imobilizeru preto je mrtva a nedostanes sa do nej chapes? odpajali ste baterku a niekedy sa stane ze potom to uz nejde natocit netvrdim ze to tak je ale stava sa to u pezotov ale cerpadlo by zavrcat aj tak malo pri bloklom immo ale pri starte je uz off zlty klucik ti nesvieti na budikach? Upraveno 24. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) Chápu to. Ne symbol žlutý klíč nesvítí (myslím, že takovou kontrolku tam ani nemám, nikdy sem jí tam neviděl) Upraveno 24. červen 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 rozlupni kluc na polovicky a tu cast kde je cip immo nechaj bokom a strc kluc do zapalovania a otoc ak tam ta kontolka je mala by zasvietit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 (upraveno) Auto bohužel nemám u sebe. A brácha to dnes asi nestihne vyzkoušet :.-( Co tím zjistíme? Když se rozsvítí kontrolka klíče, tak je immo v pořádku? Když se kontrolka nerozsvítí tak tam kontrolku nemám a nic se tím nezjistí? Upraveno 24. červen 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 @fíla.206 necituj bezprostředně predchozi prispevek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 to ti neviem s urcitostou povedat co tym zistis ale ak nejde cerpadlo nejde iskra a nejdu ani vstreky tak je to asi bloknute a pokial by ta kontrolka klucika nezasvietila utvrdilo by ma to este o trochu viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 Až to zkusím, tak napíšu. Ta bloknutá jednotka jde předpokládám odblokovat pouze v servisu nebo originál diagnostikou peugeot? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 206 nemá kontrolku immo ;) pokud je palubák, tak vypisuje display chybu immo. Mux relé nemá, je to vše integrované v BSMku Jaká to byla diag? byla to origo? co live data? dá se něco vyčíst? popř bych ti mohl pomoct v rámci Prahy s origo diag ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 Zdravím ChouLu, diagnostika byla Delphi, uni, profi, ale ne origo. Po tom, co auto prvně chcíplo a bylo odtaženo, šlo touto diagnostikou v pohodě napíchnout, po vyměně svíček a zapalovacího modulu (cívek) šlo auto také ještě napíchnout, ale chyba nešla smazat. Po týdnu a následné výměně čidla klikovky, již auto napíchnout nešlo vůbec, mnohokrát zkoušeno, ale nic. (myslím že psala, že se nelze spojit s autem) Pomoc s origo diag by byla super. Ještě se domluvíme. předem dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 25. červen 2019 Sdílet Odesláno 25. červen 2019 No Delphi zrovna na Peugeoty nicmoc Mám zkušenost, že chyba co byla na delphi vůbec nesouvisela s reálným problémem co ukázala origo diag Sagem jednotky dost často rády umírají, ale stylem, že neotvírá některý ze vstřiků, že umře úplně jsem ještě neviděl Zkusil bych origo diag a uvidí se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fíla.206 Odesláno 25. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2019 ChouLu: Poslal sem Ti mejla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. červen 2019 Sdílet Odesláno 25. červen 2019 Ta závada p1327 vůbec nesouvisí s tím, že auto nestartuje. Dělaj to neoriginál moduly cívek nebo neorigo svíčky- ta chyba ani nezpůsobuje svítící kontrolku, nemá to na nic moc vliv- v podstatě tam jen ta chyba je. To, proč ti to nejede bude pravděpodobně souviset s čidlem otáček, který jsi tam mohl dát blbě- obrousilo se nebo odpadlo atp. Podívej se po tom. Jestli máš palubák a při startu to hlásí immobilizer fault (či podobně), tak ti to blokuje immo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.