Jump to content
fíla.206

Relé pal. čerpadla 206 1.4i (kombirelé)- pozice

Recommended Posts

Peugeot 206 1.4 55kw, KFW 2001

Vin: VF32CKFWF41915710

Ř. jednotka Sagem S2000-2A

 

Ahoj. 

Potřeboval bych radu, nikde nemůžu najít relé palivového čerpadla (kombirelé) . (pod řídící jednotkou není) V motorovém prostoru sem se díval všude. Nevíte někdo, kde by mohlo být schované??? Už fakt nevím. 

Díky.

 

Edited by fíla.206

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžeš se zeptat, řeším tohle: 

http://www.peugeotclub.eu/forum-tema/chyba-p1327-40275

(snad mě neukamenujete,že to sem vkládám) 

Ve zkratce, auto chcíplo při jízdě, check engine chyba P1327

-výměna modulu zapalovacích cívek

-výměna svíček

-výměna čidla polohy kliky

Před výměnou čidla kliky ještě auto startovalo, pal. čerpadlo běželo, po týdnu, po výměně čidla již nešlo nic, diagnostika nejde, auto mrtvé, jiskru také nedává, tak se snažím ještě zkoušet ze zoufalství, co se dá.  (úplný popis závady a toho, co sem již zkoušel je v odkazu výše, naposledy sem měřil proudy do jednotky, propípal země, čidlo...atd) Zřejmě mám jinou elektroinstalaci, protože na schématu, co mám, je to kombirelé a spínač přerušení paliva v případě nehody, ale ani jedno tam fyzicky nemám. Budu vděčný za jakoukoliv radu. Děkuji.

Edited by brixtr
necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

stava sa na pezotoch  ze po odpojeni baterky ze prestane rj motora spolupracovat s BSI jednotkou 

a treba to potom naspet sparovat lebo auto je mrtve 

ked otocis kluc do druhej polohy zabzuci cerpadlo?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, po otočení svítí normálně kontrolky, čerpadlo nevrčí. Signalizace klíče v zapalování, při otevřených dveřích, normálně pípá. Když zkusím čerpadlo připojit na přímo z baterie, tak normálně vrčí. Jiskru to také nedává. 

Edited by brixtr
necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

mal som to inak napisak riadiaca jednotka je akoby blokla od imobilizeru 

preto je mrtva a nedostanes sa do nej  chapes?

odpajali ste baterku a niekedy sa stane ze potom to uz nejde natocit 

netvrdim ze to tak je ale stava sa to u pezotov ale cerpadlo by zavrcat aj tak malo pri bloklom immo ale pri starte je uz off

zlty klucik ti nesvieti na budikach?

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chápu to. Ne symbol žlutý klíč nesvítí (myslím, že takovou kontrolku tam ani nemám, nikdy sem jí tam neviděl) 

Edited by brixtr
necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto bohužel nemám u sebe. A brácha to dnes asi nestihne vyzkoušet :.-( Co tím zjistíme? Když se rozsvítí kontrolka klíče, tak je immo v pořádku?

Když se kontrolka nerozsvítí tak tam kontrolku nemám a nic se tím nezjistí?

 

Edited by brixtr
necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ti neviem s urcitostou povedat  co tym zistis 

ale ak nejde cerpadlo 

nejde iskra a nejdu ani vstreky tak je to asi bloknute 

a pokial by ta kontrolka klucika nezasvietila utvrdilo by ma to este o trochu viac 

Share this post


Link to post
Share on other sites

206 nemá kontrolku immo ;) pokud je palubák, tak vypisuje display chybu immo.

Mux relé nemá, je to vše integrované v BSMku

 

Jaká to byla diag? byla to origo? co live data? dá se něco vyčíst? popř bych ti mohl pomoct v rámci Prahy s origo diag ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím ChouLu, 

diagnostika byla Delphi, uni, profi, ale ne origo.  Po tom, co auto prvně chcíplo a bylo odtaženo, šlo touto diagnostikou v pohodě napíchnout, po vyměně svíček a zapalovacího modulu (cívek) šlo auto také ještě napíchnout, ale chyba nešla smazat. Po týdnu a následné výměně čidla klikovky, již auto napíchnout nešlo vůbec, mnohokrát zkoušeno, ale nic. (myslím že psala, že se nelze spojit s autem)

Pomoc s origo diag by byla super. Ještě se domluvíme. :) předem dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Delphi zrovna na Peugeoty nicmoc :( Mám zkušenost, že chyba co byla na delphi vůbec nesouvisela s reálným problémem co ukázala origo diag :) 

Sagem jednotky dost často rády umírají, ale stylem, že neotvírá některý ze vstřiků, že umře úplně jsem ještě neviděl :)  Zkusil bych origo diag a uvidí se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta závada p1327 vůbec nesouvisí s tím, že auto nestartuje. Dělaj to neoriginál moduly cívek nebo neorigo svíčky- ta chyba ani nezpůsobuje svítící kontrolku, nemá to na nic moc vliv- v podstatě tam jen ta chyba je. To, proč ti to nejede bude pravděpodobně souviset s čidlem otáček, který jsi tam mohl dát blbě- obrousilo se nebo odpadlo atp. Podívej se po tom. Jestli máš palubák a při startu to hlásí immobilizer fault (či podobně), tak ti to blokuje immo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...