Stanley845 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 Inak som este pozeral nejake vida a podtym rozvodovym kolesom by malo byt teda volake tesnenie ale tam to je suche... Uvidime ked pride ten ventil ci to pomoze ale hovorim ked odopnem steker sneho a znovu zapojim nastartujem auto vymazem chybu tak to prestane a zacne az kym mu poriadne nezadlacim pedal potom znovu zasa na volnobeh oil pressure too low... Pred 8smimy rokmy som mal to iste auto len 1.6 16 v 80kw a stym ziadne problemy neboli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 von ti to netecie to by si tam mal uz potopu na spode krytu rozvodu to by si videl aj olej by ti chybal ked je v tom problem tak to len nejak cez ten ventil uteka do vane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 24. červen 2019 Sdílet Odesláno 24. červen 2019 Pežoťáckej motor KFU. Vanos na sací vačce. Vyměň olejový filtr, zkontroluj, jestli není spečenej KAT zvrchu, případně vyměň vrchní lambdu. Pokud tohle nepomůže, ta výměna Vanosu, kontrola šálů na klice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 24. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2019 Posli link ako ten vanos vypada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 25. červen 2019 Sdílet Odesláno 25. červen 2019 (upraveno) Použij google. Je to řemenice na sací vačce, která jde natáčet- tlakem oleje. Kam se natočí ovládá solenoid a ten řídí jednotka motoru. Mění se tím časování rozvodu na sání (v tomhle případě, motor KFU). Samozřejmě že stará 1.6 80kw NFU neměla tyto problémy, protože tyhle blbosti na sobě nemá. Upraveno 25. červen 2019 uživatelem inoxing Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 26. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2019 Takze vymena toho ventilu nepomohla cize iba na chvylku pokial som mu neslapon na krk do obmedzovaca rozmyslam nad predaja auta nebavi ma to riesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 26. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2019 Som si vsimol ale cez obd2 ze sa mi zvysila teplota motora az na 97stupnou potom sa zapne sahara schladi do 90 a potom znovu to iste.... Nepomohlo ani vymena termostatu, cidla teploty a ani vymena chladiacej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. červen 2019 Sdílet Odesláno 26. červen 2019 V těchto teplotách to bude normální projev.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. červen 2019 Sdílet Odesláno 26. červen 2019 před 9 hodinami, Stanley845 napsal: Som si vsimol ale cez obd2 ze sa mi zvysila teplota motora az na 97stupnou potom sa zapne sahara schladi do 90 a potom znovu to iste.... Nepomohlo ani vymena termostatu, cidla teploty a ani vymena chladiacej před 9 hodinami, Stanley845 napsal: Takze vymena toho ventilu nepomohla cize iba na chvylku pokial som mu neslapon na krk do obmedzovaca rozmyslam nad predaja auta nebavi ma to riesit nepomůže ani když budeš držet plný plyn třeba 15 minut ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 26. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2019 Nechapem ved doondim motor cely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 26. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2019 před 3 hodinami, Hafity napsal: V těchto teplotách to bude normální projev.... No mne to v tychto teplotach drzalo na 87stupnou a to dokonca sa schladilo na 80...neviem ci to ma suvis stym olejom ale nejako sa to asi prehrieva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. červen 2019 Sdílet Odesláno 27. červen 2019 venku je vedro, tak je jasné, že i na teplotě motoru to bude poznat--nedělal bych s tím vůbec nic (ohledně teploty motoru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. červen 2019 Sdílet Odesláno 27. červen 2019 Na P806 jsem měl termostat, který držel teplotu na 85.... To se mi nelíbilo, mám rád když se to hýbá mezi 90 a 100.... Vyměnil jsem termostat za typ s vyšší otvírací teplotou a byl jsem spokojen.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. červen 2019 Sdílet Odesláno 27. červen 2019 (upraveno) a meral tam niekto realne tlak oleja? vecsinou ked to strati realne tlak tak hlava klepe jak traktor co kedto je len nejaka elektricka anomalia?i ked tlakovy spinac asi klamat nebude da sa to zmerat skusil by som este vymenit olejove cerpadlomoze byt vybehane alebo nespravne funguje pretlakovy ventil na nom ,pokial ostatne veci su uz vylucene servo mi robilo nieco podobne na volnobehu slaby tlak volant isiel tazko, stacilo jemne pridat plyn a tlak sa zvysil a volant siel uz lahucko ,po vymene servopumpy vsetko ok cerpadlo drahe nebude skor ta praca no Upraveno 27. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 28. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2019 Po vymene toho ventilu som si vsimol ze sem tam to prestane a auto opet dostane vykon... Myslim si ze to nebude v cerpadle... Realne sa tam nemerali tlaky a s elektrikou to nema nic spolocneho bo keby ano tak si myslim ze by to robilo furt a nielen za tepla.... Moja otazka znie.... Naco sluzi ta pruzina v olejovom drziaku? Bo mi pride olejovy filter ako keby bol vcucnuty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. červen 2019 Sdílet Odesláno 28. červen 2019 (upraveno) cerpadlo je zubove za studena je olej husty a tlaci vyssi tlak(ale zreguluje to pretlakovy ventil) za tepla je olej riedky a tlaci nizsi tlak preto vecsinou ked je problem tak za tepla Upraveno 28. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 28. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2019 Skusal som cerpadlo ked som mal dole olejovu vanu tak som pozeral ci ma volu nemalo vypadalo ako nove aj to ozubene koleso nanom vypadalo pekne nasiel som na youtube podobne video takto to robi mne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. červen 2019 Sdílet Odesláno 28. červen 2019 (upraveno) a pretlakovy ventil na nom? neviem co tam chces pohladom zistovat ? mal som rozobratu spatnu servopumpu a nezistil som tam nic to mozes napojit na externy pohon a pozriet ci dava to co ma alebo nedava tym ta nepresviedcam ze je to ono ale takymto sposobom to overit nejde ako popisujes priklad ozubene kolecka su ok pumpa tlaci a pretlakovy ventil je nastaveny na dajme tomu 6 barov ale ma uz unavenu pruzinu a prepusta uz pri 3.5 baru ako to zistis overis pohladom? Upraveno 28. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley845 Odesláno 28. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. červen 2019 (upraveno) Prosim ta mohol by som sa ta spytat kde najdem ten predtlakovy ventil na tom? Videl som tam iba sacie sitko a nic viac ked tak posli na seba kontakt nejaky kde by sme mohli kecat a posielat si obrazky dik moc Upraveno 29. červen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. červen 2019 Sdílet Odesláno 28. červen 2019 no ked ste odelili sitko od cerpadla ze ste videli ozbene kolecka tak mala z toho vypadnut pruzinka a taka zatka na ktoru tlaci na obrazku 3a4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.