Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

STOP OIL Pressure too low


Carpi

Recommended Posts

Zdravim,kupil som manzelke auticko a to Peugeot 307.rv 2006 1,4 16V 65kw...uz po ceste domov hned po kupe na displaji vypisuje hlasku Stop Oil Pressure too low.......docital som sa ze by to mohol byt vadny snimac otacok klukoveho hriadela alebo snimac tlaku oleja.....na diagnostike zistili okrem inych zavad aj PRESTAVOVAC polohy vacky.......skuste poradit ak s tym mate niekto skusenosti...a taktiez mam necitatelne kilometre,je nutne vymenit cele budiky alebo len kilometrovnik?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli je to u tebe stejný, ale u mě to byly ucpaný kanálky(?) vespod ve vaně. V servisu mi to sundali, vyčistili (bylo tam prý dost sajrajtu), a od té doby (přes 5 let) mám pokoj. Taky jsem napřed měnil čidlo tlaku oleje, ale pomohlo až to vyčištění.

 

Upraveno uživatelem Radeq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravim,vratim sa este k tejto teme....vysvetlil mi jeden kolega,tiez sa trochu vyzna do aut,motorov atd......na tychto motoroch odchadzaju kluky,teda opotrebuvaju sa... alebo tak nejako to pomenoval,jednoducho motor uz ma dost.....ja nie som mechanik,nerozumiem sa tomu...ale da sa s tym este fungovat,ale...treba davat hustejsi olej,mne dali pri vymene 5w30,co bola vraj chyba.....netreba nic cistit aj ked moze to niekomu pomoct.....daj pripravok na zhustenie , zvysenie viskozity oleja.....dal som prostriedok MOTOR DOCTOR.....po vymene oleja to pipalo pri volnobehu uz vkuse...po pridani pripravku len naozaj len pri prejdeni viac km,teda ked sa olej viac zohreje a zredne,po prejdeni par km,teda do 20km uz nepipa vobec....a to je leto,teplo,motor sa zohreje skorej a....pomohlo to...aspon zatial.....auto pouziva manzelka a syn len na kratke vzdialenosti do 5,10,max 20km,len vynimocne viac,,,,,,na dlhsie trasy mame moju octaviu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Namiesto toho prípravku by som uprednostnil radšej rovno ten olej s vyššou viskozitou. Netušil som, že by tieto motory boli náchylné na také opotrebenie, aj keď samozrejme možné to je. Skôr podozrievam bývalých majiteľov z nedostatočnej alebo nesprávnej údržby, to je oveľa častejší prípad. To prečistenie čerpadla, koša, vany a kanálov ničomu neuškodí, práve naopak, môže odstrániť pozostatky nevhodného oleja, resp. jeho neskorej výmeny, čo je tiež o nesprávnej údržbe. Začal by som to riešiť práve tým prečistením, a až potom by som prešiel na hustejší olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urob preplach motora ,engine flush sa to vola  rozpusta to usadeniny v kanalikoch 

celkovo to precisti mazaciu sustavu  a potom tam daj novy olej kludne aj ten hustejsi

to vycistenie si mal urobit ako prve 

mam vyskusany Tec 2000 engine flush, zelena plechovka je dobry ale drachsi cca 16 euro ale da sa aj lacnejsi inej znacky do 10 euri

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potrebujem do toho auta vrazit mozno aj 2tis eur,nejake cistenie pride na rad potom....na zaciatok som chcel odstranit to neustale pipanie,co sa mi aj podarilo....menili mi rozvody,pristrojovku,vymenili olej s filtrom,vadne snimace....treba este prednu napravu,zadne brzdy atd....potom sa povenujem aj motoru,teda nie ja ale v servise....na aute sa vela nechodi,par tisic km rocne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tymi 2 tis som to mozno trochu prehnal ale daleko od pravdy nebudem....auto som kupil lacnejsie,s tym ze donho musim nieco investovat...menil som rozvody,tie boli 540e s tym ze sa menil aj drziak pod vodnou pumpou,nejake veci okolo toho,menil som pristrojovku pre necitatelne km 130e aj so zosuladenim vin a riadiacej jednotky,menil som olej,rohoze,puklice....zatial sme do toho dali nieco cez 800e....pozerali sme s kamosom prednu napravu,tam treba cap riadenia a tycky stabilizatora,silenblok motora,tam pojde nieco cez 100-150e,pravdelodobne treba menit zadne brzdy,teda kotuce aj platnicky,mozno aj zadny strmen ktory trochu ostava vysiet,mozno ho rozchodime....rucnu  brzdu,lanko....diagnostika vyhodila chybne obidve lamda sondy,auto je na zimnych gumach,tie zatial vydrzia asi aj zimu,potom treba letne gumy....ono sa to nazbiera postupne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vyzerá, že si kúpil auto po niekom, čo do auta iba nalieval benzín. To veľa vysvetľuje, dokonca možno aj tú hlášku s nízkym tlakom oleja. Náklady na bežnú údržbu by so do toho nerátal, tie predsa musíš zaplatiť aj do auta vo výbornom stave. Dosť ma ale zarazila tá suma za rozvody, na NFU si ich mením sám, a keby stáli toľko čo píšeš, tak už by som uvažoval aj o šrotovaní. Budíky napríklad sa tiež dajú podľa mňa zohnať oveľa lacnejšie, samozrejme použité, ak by som do toho auta dával všetko nové, tak dávno skrachujem. Samozrejme sú aj veci, ktoré sa dávajú len nové, napríklad čapy, ložiska, tyčky stabilizátora, brzdy, ... Dúfam aspoň, že si to kúpil naozaj lacno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...