Grz Odesláno 16. červen 2019 Sdílet Odesláno 16. červen 2019 Zdravím všechny, před časem jsem koupil 407 coupe 2.7 HDI, s pravidelným servisem v autorizovaném servisu, najeto něco málo přes 100tkm. Při prodeji mi říkali, že kopalo řazení při semiautomatu, ale že byl vyměněn olej v převodovce a mělo by to být ok. Ale není... v 99% řadí normálně, problém nastane, když chci jet svižněji. Občas se stane, že při přeřazení je delší pauza a pak to kopne, většinou až při řazení 4 a výše, nejhorší je to na dálnici, tam dokonce i rychlost "vypadne", vyskočí otáčky a zařadí až když pustím plyn. Pak se dostanu do města a jedu pianko a zase vše v cajku. nemá s tím někdo zkušenost? Pročítal jsem příspěvky a podobné potíže by snad mohlo způsobovat prokluzování rychlostí, je to možné? I při tak nízkém nájezdu? A pokud ano, jak nákladná by byla cca oprava? A ještě jeden dotaz k automatu - když zastavím, automat pořád táhne, vyřazujete na červené na N ? nebo jen D a brzda? díky moc všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 16. červen 2019 Sdílet Odesláno 16. červen 2019 Odpovím jen k té poslední otázce - bylo mi řečeno, že na "N" mám zapomenout, leda že by potřebovali naložit nepojizdny vůz na podval. Občas ho tam ale vrazim když je dlouhá červená či kolona a nevypadá to nadějně. A nebo tu a tam z pleziru z mírného kopečka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 17. červen 2019 Sdílet Odesláno 17. červen 2019 pořeš to spíše tady www.suvik.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grz Odesláno 17. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2019 Děkuji za odpovědi včera jsem tu ještě seděl a pročítal jednotlivá vlákna, tak snad prý by to mělo být rozdílným tlakem oleje při řazení, a nebo přítlačné kotouče...uvidím. Napsal jsem na suvik.cz, ale firmu mám přes celou republiku. Tak počkám co napíše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 17. červen 2019 Sdílet Odesláno 17. červen 2019 ok , dal jsem jim echo at se snaží Péťa a MJSytic ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alll Odesláno 14. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2019 Ahoj. Tak tenhle problém jsem měl. A odstraněn při vyměně oleje v automatu. Expert co dělal poslední výměnu ho tam dal málo. Hlavně při zrychlení v zatáčce to takhle blblo. Já byl na mrtvici, že je po převodovce. Ale ta vydrží docela dost, hlavně se musí měnit olej to je základ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zetko Odesláno 31. březen 2020 Sdílet Odesláno 31. březen 2020 Zdravim mne to tiez robilo. Ked som vymenil olej nepomohlo tak som vybral von prevodovku vybral solenoidy vyrobil pripravky a rozobral ich dost tazko chodili a bol mierny nanos na mosadznych puzdrach cistenie 4mm vrtakom v protismere ... Dalsi bol problem s mechanickym podruznym ventilom ... Dost bol doryhany tak som ho zabrusil mokrym smirglom 3000 do hladka ale iba kusocek nie vela .... Po poskladani vsetko ok .... Predtym to robilo to ze ked bol motor studeny tak vsetko ok ale ked sa zohrial na prevadzkovu teplotu tak brutalne kopol pri zaradeni R a podradovani z 3 do 2 musel som radit rucne a dorovnavat rychlost auta s otackami motora pri podradovani ... A este mi vyhadzovalo 4 rychlost do 3 cize radost pri obiehani... Auto malo 150000.... Len tak pre info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.