Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Peugeot 407 Coupé 2.2i "Der Haifisch" by KingSpade


KingSpade

Recommended Posts

Dobrý den vespolek,

představuji Vám můj nový povoz. Jedná se 407 Coupé 2.2i narozen v roce 2007 pro rakouský trh. V České republice je vůz od roku 2014, kde ho provozoval 5 let jeden majitel a já jsem tím pádem druhý (resp. třetí od data výroby). 

Výbava je skoro Platinum - chybí jen JBL hudba a jestli se nepletu tak ještě cd changer.

Plány co se týče údržby snad žádné. O auto bylo předchozím majitelem perfektně pěčováno. Tudíž jsem koupil, sedl a začal jezdit. Do budoucna rozleštění laku a zbavení se pár kosmetických neduhů.

Auto zatím dělá jen samou radost a váha a rozměry auta jsou fakt znát oproti 307 co ještě mám.

Zatím takhle je to vše.

 

IMG_20190602_111057.png

IMG_20190602_111115.png

IMG_20190602_111133.png

IMG_20190602_111142.png

IMG_20190602_111201_1.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekný kousek. Jak jsi spokojený s motorem? Hlavně hlučnost za studena.

 

Ta 2.2 má docela své vrtochy. Kamarád ji má také ve 407 kupé. Hlučné hydroštely, po výměně se to příliš nezlepšilo. Někdy takový až traktorový zvuk. Rozpadlá ta gumová řemenice na vačce atd.

 

Ať slouží a vše funguje 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Petrikj abych řekl pravdu tak ten traktorový zvuk je asi první dvě minuty po startu studeného motoru, pak je klidný a tichý. Hydroštely byly dělaný a po cca 3-4 tisících začly zase cvakat. 

Spokojenost s motorem určitě je, jen jde poznat každé kilo navíc. Většinu času ale stejně jezdím sám takže cajk. Hlavně ten komfort mě baví ale není to AMVAR tak víc jak 17 kola tam dávat nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktuálně má kamarád najeto necelých 180tis km. Ale je to ojetina z Belgie. Takže kilometry jsou vždy tak trochu otazník.

 

Musím říct, že při srovnání podvozku to i bez AMVAR tlumí na 17 velmi dobře. AMVAR v režimu AUTO se dokáže více zhoupnout (taková ta plavnost ala 405) než klasické tlumiče. Ty jsou takové topornější. Ale díky profilu gum to i na 17 kolech funguje velmi dobře příčné nerovnosti to bere. V režimu SPORT je AMVAR zase mnohem prkenější a hodí se na pěknou dálnici, kde pak auto působí pevně a stabilně.

 

Ale jinak to máš krasný, dle fotek pěkný kousek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 3 týdny později...
  • O 2 týdny později...
  • O 5 měsíců později...

Update žádný, plány veliké. Minimálně na 17.4. je naplánováno přezutí. Padla volba na Nokian Powerproof 215/55r17 98W tak jsem zvědav. Jinak bude potřeba rozleštit lak a zakonzervovat nějakou tou nanotechologií.

Hlavně auto stále jezdí a radost z jízdy pokračuje každym najetým kilometrem (hlavně když je teď ka benál za pár šupů :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 měsíce později...
  • O 1 měsíc později...

A je opraveno.....pravá poloosa z Polska a levá z Francie. Hlavní je, že už zase spokojeně jezdíme. Za tu dobu stání jsem vystřídal z pět aut a ani jedno nejezdilo tak super jako coupéčko.

Upraveno uživatelem KingSpade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...