Petr Bednář Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 Zdravim panove, Potrebuji poradit ohledne hlasky,kterou mechanikovi vyflusla diagnostika "P15 A1 -prilis nizky tlak oleje v mech. rezimu" Auto je 5008 puretech 130 r.v. 2015 , najeto cca 70000 Cca pred 2 mesici delanej olej a to Total Quartz Ineo First 0w-30,stejne tak delany vsechny filtry,vcetne svicek...Benzin tankovan vyhradne na Benzine a aditivovan (muze treba to aditivum tomu motoru "nesmakovat" ?)Pri zahratem voze se zaplou klimou,pri jizde cca 100-130 napr.vyskoci chyba motoru a nasledne me mechanik sdelil vyse uvedenou hlasku.Oleje je porad stejne a to cca 8/10 na merce... Vsem vam moc diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otojanicek Odesláno 14. červen 2019 Sdílet Odesláno 14. červen 2019 něco z google v ANGL. jazyce: https://www.carbon-cleaning.com/diagnostic-auto/code-obd/p15a1-peugeot-essence P15A1 - Fuel Economy Mode Switch Performance / MOTOR DRIVE MODULE TEMPERATURE SIGNAL CIRCUIT HIGH INPUT možné příčiny: Faulty Fuel Economy Mode Switch Fuel Economy Mode Switch harness is open or shorted Fuel Economy Mode Switch circuit poor electrical connection Signal line open Signal GND line open Sensor failure P15a1 Description The Engine Control Module (ECM) supplies 5 V reference voltage, through the 5 V reference voltage circuit, to the S87 fuel economy mode switch. The 5 V reference voltage causes current to flow through a series of resistors in the switch to the switch ground circuit. The ECM monitors the reference voltage through a discrete fuel economy mode switch signal circuit. When the switch button is momentarily pressed, the switch contacts allow the 5 V reference voltage to by-pass one of the resistors. The ECM detects the resulting voltage drop as a fuel economy mode request and sends a GMLAN message to the Transmission Control Module (TCM) indicating the request. When the TCM receives the request, throttle progressions and transmission shift points are modified to optimize fuel efficiency. The Instrument Panel Cluster (IPC) also receives the fuel economy mode request message from the ECM and illuminates the fuel economy mode indicator lamp. The fuel economy mode switch must be pressed for between 0.094-1.5 s to activate the fuel economy mode. Petr Bednář ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Bednář Odesláno 14. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2019 Diky,jdu si zaprekladat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaT Odesláno 23. červen 2019 Sdílet Odesláno 23. červen 2019 V tomto motoru je rozvodový řemen v olejové lázni, tedy přímo v motorovém oleji. Olej poškozuje horní vrstvu rozvodového řemenu, ta se drolí a odlupuje a zanáší sací koš olejového čerpadla. Musí se s tím do servisu, kde vymění rozvodový řemen a vyčistí sací koš. Čím dříve tím lépe, protože to skutečně nemaže a hrozí úplné prasknutí řemene a poškození motoru. Petr Bednář ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Bednář Odesláno 23. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2019 Diky za odpoved, kamos-mechanik,to mel napichnuty na diag.,a meril tlaky,ktery se pohybovaly okolo 3 kPa(pokud si dobre pamatuju) a rikal,ze to je v pohode,ze to maze.Tak dosel k tomu,ze bude problem v cidle (spinaci) oleje,ktery je umisten vlevo od olejove merky...Btw.,proc si myslis,ze se rozvodovy remen droli?Auto ma najeto 70tis.,olej delanej v autoriz.po 20 tis.(dle servisky),ja jsem ho udelal po deseti a mam to tak v planu delat i dal.Olej Total Quartz Ineo First 0w-30...Proc by se mel ten remen drolit??? Predem Ti dekuji... P.S.zitra odtah do Peugeota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.