Dr. Taby Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 Přátelé, myslíte, že v těchto vedrech, kdy teploměr v autě ukazuje 40 °C, je možné, aby si u 308 SW, s pohotovostní hmotností 1593 a motorem 1.6 VTi 88 kw vzala klimatizace znatelný výkon motoru pro sebe? On ten motor je pro to auto už tak nějak na hraně (si myslím), ale ptám se. Jde mi o to, že ráno jedu do práce naprosto bez problémů a při těch vedrech zpátky je to auto utahanější než já. Zkoušel jsem jet bez klimy, a řekl bych, že to poznat je. Řekl bych, že je to nejvíc poznat, když je venku vedro a motor je zahřátý. Jinak klimatizaci mám digitální, trvale v režimu auto. Uvažoval jsem třeba o chybě nějakého čidla, ale raději se zeptám. Každopádně za týden jdu na další dvouletou prohlídku, kde bude i diagnostika atd. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 @Dr. Taby Podobne vazici stara VochcaFka 66kW s mechanickou klimou byla pred par lety bezproblemova a bez ztraty vykonu v Portugalsku a vnitrozemskem Spanelsku ke odpoledni tgeploty atakovaly 50 stupnu. Porad mam dojem ze problemy tohodle typu s klimackou souvis hlavne s "prechytrelou" elektronikou ktera se snazi myslet za Tebe a ve skutecniosti Te tezce omezuje. POdobe tema se tu resi i na jinem vlakne..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 13. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2019 To téma vidím, ale tam jde spíš o problém mechaniky, co jsem tedy četl. Chápu, že je to v ŘJ souboj čidlo proti čidlu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 Kdyz to vezmes ciste technicky, tak klima bude tezko odebirat vic nez 10kW, u osobaku spis min. To by pochopitelne nemelo byt v realnem provozu BEZ te nablble vsehlidajici elektroniky vubec citit. Jenze v EVROPSKYCH autech je diky milovane EU ku*vitek cim dal vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 Ono autá sú všeobecne lenivejšie keď je horúco aj bez klímy, teplý vzduch nerobí spaľovaniu dobre. MilanF1 a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 @AnotherOne ono tohle horuce pocasie nedela dobre ani me, natoz autu. ALE od toho mame doma i v aute klimu a kdyz vsechno funfuje - bez tech ku*vitek - jak ma tak pohoda, klidek, tabacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 před 1 hodinou, AnotherOne napsal: Ono autá sú všeobecne lenivejšie keď je horúco aj bez klímy, teplý vzduch nerobí spaľovaniu dobre. přesně tak, určitě jste si všimli, že auto jede nejlíp večer, třeba po dešti, kdy je vzduch studený a vlhký jinak s benzínem moc osobních zkušeností nemám, zapnutou klimu u dieselu jsem nikdy nepocítil, ani teď to nepoznám u motoru 1.2 puretech 81 kw (teď dopoledne při venkovních 32 C jsem to zkoušel) u 207 1.4 54kw benz.(2011) zapnutá klima šla na výkonu cítit... MilanF1 a ONDER138 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 Mně se nejlépe jezdí ráno při 18 až 20 °C. Rozdíl poznám jak u 306 HDi, tak i u 308 GTi 200 kW. Nevinil bych příliš tu klimatizaci, ač to samozřejmě je odběr, někde se píše o zvýšené spotřebě až o 0,5l/100 km. Větší rozdíl bude hrát výkyv teplot a vlhkosti. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 Minuly tyden jsme nechali doplnit a zkontrolovat manualni klimu Fabky me pritelkyne - druha generace, benzin dvanactiventil pred cestou do Italie. Ted v tech horkach zatezkavaci zkouska> klima naplno on/off. Na vykonu a akceleraci bez poznani. Na spotrebe ca 0,25 litru/100km do plusu. TAkze tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 13. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2019 A je nějakej rozdíl ráno a pak ve vedru? Já to měl, když byl teploměr kolem 40 °C jak kdybych byl naloženej na dovolenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.