danusko83 Odesláno 9. červen 2019 Sdílet Odesláno 9. červen 2019 Zdravim, po starte mi auto nechce ist do otacok. Ako keby ho dusilo. Dam plyn na podlahu ale otacku idu na max 1500-1700. Davnejsie sa mi stalo, ze po starte a rozbehu skapalo. Vyoperoval som EGR ventil, vycistil a nahodil (samozrejme tam bol strasny bordel aj v tom potrubi ktore k nemu vedie). Po cisteni sa to dostalo do normalu a asi po 4-5 mesiacoch to zacalo znovu ale s tym, ze uz je auto nepouzitelne. Doteraz mi to dusilo len z rana po starte ale ked som chvilu pockal a popridaval plyn umudrilo sa to a auto islo. Poslednu dobu mi to ale spravilo aj za jazdy. Zacalo ho dusit. Odstavil som to pockal 5 min postupal plyn a islo. Mam podozrenie ci ten ventil neodisiel nadobro. Prikladam nejake foto z diag. Skusi niekto poradit? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. červen 2019 Sdílet Odesláno 9. červen 2019 (upraveno) kukni sa na klapku egr na sacom potrubi ovlada ju elektroventil na tvojom vypise cyklycky pomer otvarania klapky recirkulacie plynov tusim ta klapka na hadici intercoleru ale hlasi ti to egr asi je po nom ale pozrel by som aj tu klapku proste ci neni na sani nejaka obstrukcia v sani Upraveno 9. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 13. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2019 No myslim, ze EGR bude nadobro v haji. Uz raz bol cisteny lebo to blblo a teraz zase. Skusim kuk cez vikend na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda5 Odesláno 13. červen 2019 Sdílet Odesláno 13. červen 2019 (upraveno) Jednou jsem měl v 2.2 4HW podobný problém, dokonce mi to zdechlo na křižovatce a musel mě kámoš odtáhnout. Na dia bez chyby. Měl jsem podezření na špatnou naftu. Naštěstí jí tam už bylo jen cca 10 litrů. Dolil jsem kvalitní naftu do plna, 1/3 plechovky VIF, vyměnil naftový filtr, napojil baterku na startovací vozík. Asi po 4-5 minutách točení motor chytl a valil, jak kdyby se nic nestalo... Netankuješ nějaký šmejd? Upraveno 13. červen 2019 uživatelem Jarda5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 14. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2019 Nene. Naftu davam 90% na slovnafte. Obcas tam dam aj premium. Ale inak zvyknem dolievat aj aditiv. Mne to za jazdy este nezdochlo. Len Pri tom rozjazde sa obcas stalo ale priamo za jazdy ne. Stalo sa mi za jazdy, ze som zaradil 3q a auto zacalo dusit neslo do otacok ako nahle som vyhodil do neutralu otacky v normale ale pri zaradenom stupni ani boha neslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 15. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2019 Prihodim este video. Volnobeh a hned plny plyn az na podlahu. Je tam pocut ako to nechce ist do otacok. Este otazka: ked vypnem motor malo by byt pocut cvakanie EGR? Pretoze ked vypnem motor nepocut vobec cvakat. Video je otocene ale to asi v tomto pripade navadi P807 avi.avi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bystričan Ivan Odesláno 18. červen 2019 Sdílet Odesláno 18. červen 2019 danusko83 prosím ťa aký je prístup k egr ventilu. potrebujem ho asi tiež prečistiť , alebo vymeniť lebo mi to stále padá do ABGASSYSTEM Defect a svieti mi kontrolka motora (žltá). Síce som na tom prešiel BB-Praha a späť ale výkon v kopcoch skoro žiaden a potrebujem ísť za dva týždne do Krakowa. Do vtedy by som si to chcel dať do poriadku. Dík. Ak môžeš nafotiť pošli foto. Ja mám síce 2,2 ale veľký rozdiel asi v umiestnení nebude. Ešte raz DÍK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 18. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2019 Tak na 2,0 HDi RHR je vzadu za motorom. Ja som zhodil stierace aj tie plasty okolo aby som sa k nemu vobec dostal. Ale robota no katastrofa. Povypinat odmontovat vselijake prkotiny. Este som aj hadicu od turba odpajal co je niekde pod nim ak si dobre pamatam. Nieco mi tam zavadzalo alebo som ho spodkom vyberal uz neviem. Ja sa opat na tuto robotu NETESIM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 30. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2019 Tak EGR vymenene+ nove tesnenia od boku ku chladicu EGR a od vrchu tiez.(povodne ktore tem ani nebolo) Vymeneny inercooler ktory bol deravy ako syr. A ako bonus hrdlo skrtiacej klapky alebo ako sa to vola. (riadiaca klapka privodu vzduchu) s tymi dvomi snimacmi. Akoze to bolo tak zaj...ne, ze ked som pozrel do vnutra bola tam len cierna usadenina :-X. V diagboxe som dal nacitat ventil EGR vsetko prebehlo ok. Povodne chyby som vymazal a zatial sa zda, ze co sa chyb EGR tykalo tak uz tam neskace nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matvejson Odesláno 18. červenec 2019 Sdílet Odesláno 18. červenec 2019 Ja som mal pred 807 pezotku 406 break 2,0 a robila to iste, spravil som nepopularne riesenie ze som vykuchal katalizator a auto slapalo ako hodinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.