Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Mam zaludnou zavadu, myslel jsem si už vloni že je přidřený kompresor klimatizace. Pokud zapnu klimu tak normalně chladí, auto jede normalně jako by klima zapnutá nebyla ale občas se stalo že kompresor vydaval houkavé zvuky v zavislosti na otáčkách, taky bylo cítit že bere motoru dost výkonu, přisuzoval jsem to vadnemu kompresoru a počítal do budoucna s repasem. Jenže v neděli po cca 30km jizdy s klimou auto ztratilo vykon, bylo uplně zdechlý, po přidání plynu na podlahu i na jedničku se tomu nechtělo nešlo do otáček a bylo citit jako když se to dusí, během přídávání to vždycky trochu cuklo a pomalu se zvedali otáčky, když jsem přidával zlehka tak se otačky zvedali o něco lepe, při prošlapávání plynu zpožděné reakce. Tak jsem klimu vypnul a s tím že to bude tím, jenže ani po opětovném nastartování se to nezlepšilo, klima vypnutá 30km celou cestu domů a autu se stále nechtělo, až ke konci cesty se to začalo probírat. Motor 1,6 NFU, Klima manuální Dneska cesta asi 50km a auto jede jak z praku, nechapu co to muže bejt? Napada někoho něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 spojka kompresoru? urcite po vypnuti klimi odpoji spojka kompresor? skusil by som zatocit stredom spojkovej remenice ci sa lahko otaca Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2019 (upraveno) @krtek 2 No pokud by neodpojila tak by to chladilo dál, nebo ne??? Upraveno 6. červen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Muj selskej ozum neznalce fines Pezota ale prece jen technika mi rika ze to nebude chyba o oblsti kompresoru klimy: kdybys ztracel v te oblasti tolik vykonu, neco by Ti svitilo cervenym zarem - jako kdyz pojedes se zatazenou ruckou, tak to taky poznas. Ze by povedeny zertik elektroniky Pazouta? Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2019 (upraveno) Bylo to jak když ucpeš sání, i zvuk byl takovej do hloubky víc. No jasně že kdyby to bralo tolik vykonu něco bude do červena Jenže nejspíš není, i když koukal jsem pod kapotu až doma, to mohlo už vychladnout Ono kdyby to byli pistky či ložiska kompresoru tak by to vidět nejspiš nebylo a pobralo by to těleso kompresoru. Upraveno 6. červen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 To bys poznal uz po ceste - smrad spaleniny a horko z motorovyho prostoru...... porad mam mrazeni v zadech z ficurovin elektroniky ktera se rozhodla Te trochu ve vcerejsich tropech zpotit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Zatim to nikdy nic podobnýho neudělalo, jen vloni ty starty, a to se vyřešilo. Že by story pokračovala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 no to hej to mas pravdu chladilo by to pravdepodobne dalej to mas jak dvojtakt teraz ked sa moc nahreje tak uz netaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 uz jsem o tom psal rano v jinem vlakne: milovani vyrobli [nejen ti se lvickem] se rozhodli ze budou myslet za nesvepravne oFcany; vypinat jim po 20 minutach radio, davat start/stop nebo zamknout po minute auto s klickem v zapalovani.... a tak do aut buduji jedno ku*vitko za druhym. Ze by i Tvuj pripad? Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Nestrašte. Nechtěl jsem VTI kvuli problemum s nim spojených a tak mám NFU a spoustu problémů okolo toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 @krtek 2 Jestli z toho ma @Radek Hurvajz dvojtakt, tak by mel zacit misto VIF davat do benzinu ekologickej M2T minimalne 1:20, at maj ekoteroristiii radost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 (upraveno) pozrel by som asi zakladne veci ako sviecky, vzduchov filter a podobne na ten M2T by asi dlho motor nesiel Upraveno 6. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2019 (upraveno) Vzduchač jsem kontroloval, ten je OK, a přiští tyden ho stejně vyměním, komplet olej filtry. Svičky bych vyloučil, děla to jen někdy, spíš zapalovací rampa mě napadá, je měněná vloni, stará byla asi OK, ale nechal jsem tam tu novou. mužu zkusit prohodit až to udělá znovu. Zkusim ještě jestli diagnostika neukaže nějakou chybu čidel, stejně se musi načíst kvuli ty chybě airbagu, tak se to sfoukne při jednom. Upraveno 6. červen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 před 3 hodinami, Radek Hurvajz napsal: Nestrašte. Nechtěl jsem VTI kvuli problemum s nim spojených a tak mám NFU a spoustu problémů okolo toho. No vidíš, a my máme VTI a zatím klid... Člověče to co popisuješ mi úplně připomíná jak se nám na konci začala sypat třistašestá... Počti si ve vlákně... Taky se (a bohužel řadu měsíců) nedařilo přijít na to, co to je. Ale tam byla klima KO už mnoho let takže ta za to nemohla. Motor samozřejmě jiný, KFW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2019 (upraveno) To s VTi přijde Nechci strašit teda. Třeba mate zrovna kliku no Vlakno s 306 jsem tenkrat sledoval Upraveno 6. červen 2019 uživatelem Radek Hurvajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Jj tak to víš, že se něco může objevit... Je to Frantík, tak s tím člověk počítá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Chce to diagnostiku a podívat se co se tam děje. Elektrospojku spíná ecu motoru, tak jestli tam nedochází k nějaké anomálii s napájením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 6. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Hmm, uvidim co na to servis, 10.6 to tam dávám tak jim řeknu aby zkusili kouknout i na tohle. Uvidime jestli něco vymyslí, když ne tak volám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 6. červen 2019 Sdílet Odesláno 6. červen 2019 Já mám VTi a je to vyloženě jarní a podzimní auto. Když je zima, je tuhý řazení, když jsou vedra, tak mi to hůře táhne. Diagnostika v autorizáku nic nezjistila. Já už 2 roky lavíruji s tím, že nechám preventivně vyměnit teplotní čidlo. Dneska tu byla mega bouřka. Proudy vody jak od hasičů, ptostě strašný tlaky. A u spolujezdce bylo pár kapek na koberečku. Nevím, jestli tam nenateklo dveřmi nebo až při otvírání. Každopádně už jsem tu folii nechával 2x přetěsňovat... V autorizáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. červen 2019 Sdílet Odesláno 7. červen 2019 ono kdyz se zapne klima, info o pozadavku na vyssi vykon jde i do ECU motoru, aby s tim pocitala. Mozna, ze diky te velke zatezi spatne fungujiciho kompresoru, se rozhodily adaptivni hodnoty v ECU natolik, ze pak trvalo takhle dlouho, nez se to vratilo do normalu. U moji 406 se nekdy stane po vypnuti klimy, ze jeste treba 20km drzi motor zvyseny volnobeh, jakoby pocital s moznosti nahleho sepnuti kompresoru a eliminoval tak riziko chcipnuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.