Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 + LPG


Guest MMMMM

Recommended Posts

Motory jsou dobré jen trochu náročnější na údržbu. 406 ta musí mít super olejíček a pravidelné výměny a kontroly a pak se ti odvděčí spolehlivostí. Mám tedy 405 a je to můj třetí francouz a na motory si nemůžu stěžovat. 309 Gti 253 000 a kdybych ho nepřetočil tak by chodil ještě dál. Moje Mi má 140000 starty super, spotřeba oleje zanedbatelná.;) Ostaní věci brzdy aj. tak tam to není úplně super ale 406 je už oněčem jiném než 405. Je to na tobě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...
Napsán autorem MMMMM

Máte někdo zkušenosti s LPG u P406?

Je rozumné o tom uvažovat? Jaké jsou benzínové motory u P406.Dají se považovat za kvalitní?

Cau, nevim jestli jeste stojis o odpoved ;) Mam LPG namontovany v 406 1.8 16V r.v. 11/96 ( je dotazeny z holandska - je to digitalni vstrikovani plynu DGi ) a jezdim s nim bez problemu, rozdil ve vykonu neni proti benzinu vubec znat, motor ma nalitano tak 230 tis km a v pohode s nim jezdim i 200km/h, startovani taky v pohode, olej nezere (tuhle jsem po 3700km dolil asi 0.3l ).Akorat jsem nedavno menil kat, protoze se vysypal a v peugeot servisu tvrdili ze to zpusobujou vetsi teploty vyfuk. plynu LPG, ale po 230 tis km ... :D to se muze stat i na benzin ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...