Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 A prosímtě mohl bys mi poradit jak to děláš přes ten vin vozidla že dokážeš lidem poradit co a jak mají v daném autě ? Klidně mi to můžeš poslat soukromě na email. Pošlu ti ho. Rád bych to také využíval samozřejmně pro svou potřebu . Abych nemusel pořád někde na internetu něco hledat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 (upraveno) mas dva piny na cidle nastavis si merak na ohmy odpojis konektor z cidla das ho bokom) a priamo v cidle sa dotknes hrotami tych dvoch pinov, pozries na dislplej hotovo musis sa zaregistrovat na Service box a v lavo hore je kolonka na vinkod to tam vlozis potvrdis a si tam, naskoci ti menu a mozes si to prezerat ,co konkretne sa nachadza v ktorej zlozke ti pisat nebudem to by som zapisal dve strany ,to si musis uz prejst sam a naucit sa naspamet ,pripadne sa tu opytat co konkretne hladas a zlozku v ktorej sa to nachadza ti niekto poradi niektore zlozky su intuitivne napr chlazeni ,takze vies ze tam budes hladat saharu ,termostat , cidlo teplot atd je tam este menu spoplatnene tam sa nedostanes ,napr elektroschemy ,postupy oprav, normocasy oprav ,tam si to musis zaplatit Upraveno 5. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Děkuju ti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 nemas zaco ,v kypiacej vode ma cidlo odpor 350 ohmov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Zítra proměřím a zase napíšu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Jo ještě se chci zeptat kdy to mám měřit když je motor tedy zahřátý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 (upraveno) no hej pri tych 100 stupnoch budikovch ale to musis mat pripravene nejak nacvicit si to nejak lebo tam asi nebude jednoduchy pristup a hlavne sa nepopalit od motora Upraveno 5. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 7. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2019 (upraveno) https://youtu.be/eIUdDrexSPU. Tak doufám že video půjde pustit a přesně tento problém mám. Upraveno 7. červen 2019 uživatelem Mirmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. červen 2019 Sdílet Odesláno 7. červen 2019 (upraveno) on tam opravuje tu pomalu rychlost(ktora mu nejde po zapnti klimi ) , a to zabezpecuje ten predradny odpor (co som ti na zaciatku pisal) odisla mu tam tepelna poistka ,tak ju vyklemoval drotom ,na skusku ok ale takto vyklemovane by si to nemal nechavat pretoze ta spirala co tam je sa riadne nazhavuje (zrazanim prudov) a ta poistka to chrani ,bez nej sa moze sa stat ze sa od toho nieco chyti ta tepelna poistka je na jedno pouzite ,raz zareaguje a je ponej ako klasicka poistka , daju sa kupit aj samostatne ,tusim ten bielorus vravel 185 stunov Upraveno 7. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 7. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2019 Tak samozřejmě bych to tam takhle neodštíp a nezamotal jo . sehnal bych jinou třeba z vrakáče. Jo prosimtě teď nějak nestíhám tak na ten odpor mrknu o víkendu a dám vědět jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. červen 2019 Sdílet Odesláno 7. červen 2019 (upraveno) ta prva rychlost ti nejde? ako vies? ak to skusas cez zapnutu klimu (ale klima je prazdna) tak ventilator nepovoli nepojde aj ked je v poriadku najlepsie zhodit masku a rovno ten odpor premerat ako na videu alebo cez diag spustit pomalu rychlost sahart ci pojde ten predradny odpor sa da kupit v poho novy a nestoji to vela tu mas jeho pezotacke cislo 1267 E3 Upraveno 7. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 7. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2019 Jak jsem psal, teplota mi stoupá stejně jako na videu pokud stojím větší chvilku v koloně nebo někde čekám na někoho se zapnutým motorem. Ručička jde na 100 a víc. Proto myslím že mi nefunguje ta první rychlost. Jak jsem tak sledoval to video a něco víc pročítal tady na netu tak větrák by měl spouštět někde už při 88-89 stupních. Klimu mám asi fakt prázdnou protože když jí zapnu tak necítím vůbec žádný chlad. Mám jí manuální a pouštím jí spínačem jako topení.Ten předřadný odpor to je celé to těleso i s tou spirálkou? Snažím se to hledat na internetu ale našel jsem pouze použité a stojí kolem 600kč. Nemáš náhodou nějaký odkaz na ty nový odpory že bych se podíval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 8. červen 2019 Sdílet Odesláno 8. červen 2019 (upraveno) toto cislo napis do goglu 1267 E3 a musis najst nove (pozehnane) a nie za 600 kc , to nikdy nepreda , ano predava sa to ako cela jednotka s tou spiralou ved zhod tu masku a zmeraj tu tepelnu poistku na tej spirale robota na 15 min tak ako v tom videu ,(bud bude prepalena , vtom pripade kupis komplet novy predradny odpor ak bude poistka ok tak pozres spiralu a ak neni prepalena aj to sa vie stat tak odpor je ok) nechapem co tolko okolo toho chodis? Upraveno 8. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 16. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2019 Ahoj. Tak opraveno. Byl vadný ten předřadný odpor. Byl přepálený drátek od toho odporu. A krásně jsem se dostal na větrák po demontáži masky chladiče. Takže se nemusí sundávat celý nárazník. Mějte se. Lihous, Péťa a krtek 2 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 4. červenec 2019 Sdílet Odesláno 4. červenec 2019 Mozna to pomuze mozna jen zabere misto ...,take jsem resil poslednim vedru hlasku povypnuti zapalovani "neco kolem chladici kapaliny" Neco proto ze technik co navrhoval "C" displej a druhy co ten nedodelek pustil do vyroby byl na mol stejne tak ten co ponechal logiku tri vterin PIIIIP a dalsich cca 5vterin nechat svitit varovny napis - ktery nejde bohuzel zpetne vyvolat - do ted jsem na to neprisel Predchazelo tomu ze ted v tech teplech bylo citit nekdy vic chladici kapalinu coz je bezny projev u konkurence. Tak jsem po zkusenostech s rele u XMka odmontoval zase masku a tentokrat pod krytem ktery mame uz prisroubovany jejich nacvaknuti funguje jen na montazni lince jinak je celkem opakovatelne nepouzitelne.No prekvapenim bylo rele ktere je v poradku ale jsou zaoxidovany kontakty = vysledek stejny - zelena rele z vyrony byla uz v case nahrazena cernym z produkce konkurence a jsou naprosto bezproblemova. Prilozene foto rekne vice mene vse - po ocisteni se nekolikrat vyndala aby byl skutecne OK kontakt ale nicim jsem to nekonzervoval - pripadne uvitam cim to udelat ....? No a sahara uz zase jede jak ma hlaseni zadne nebylo a dnes zitra vyzkousime v praxi jak se nam bude chovat. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.