Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Spínací relátka větráku chladiče


Mirmar

Recommended Posts

Ahoj. Chci se zeptat jak se dostanu na relátka větráku chladiče,  nespíná mi.  Lze se na ně dostat přes masku chladiče? Nechci sundavat celý nárazník. Mám peugeota 307 kombi 1.6 benzin. Jestli máte někdo nákres rozborky masky , tak budu taky rád když ho sem přiložíte. Děkuju. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty právě potřebuji skouknout protože prohlížel jsem pojistky i čidla a vše bylo dobrý . Akorát ještě ty relátka. Prosímtě ChouLu mohl bys mi zjistit typ těch relátek a jakou mají funkci abych je mohl objednat a až to budu rozebírat tak je rovnou vyměním. Abych to nedělal dvakrát. Děkuju ti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obycajne autorelatka   5 vyvodove    30-40 amper (kupis hocikde v mototechni)

mas tam este rezistor  na pomalu  rychlost sahary 

ale ako prve by som za chodu motora odpojil cidlo teploty chladiacej kvapaliny 

ak sa sahara roztoci tak to mas ok 

alebo zopnut cez diag  saharu (odtestovat) netreba hned vsetko rozoberat 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to právě odzkoušel a musím říct že jsem se opravdu mýlil s těma relátkama. Odpojil jsem zelený čidlo na termostatu, nastartoval , budík vylítl na maximum , rozsvítila se kontrolka STOP ale větrák jel jak o závod. Takže budu muset vyměnit zelené čidlo . Ale nechápu to čidlo jsem minulý rok dával nové a jak to počítám tak mi odešlo během půl roku? Divné. Asi nějaký aušus. Každopádně děkuju za rady, celou dobu jsem měl zafixováno že modrý čidlo dává signál na sepnutí ventilátoru. Kluci díky.

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ci ukazuje spravne si overis cez diag 

kolko bude ukazovat diag a kolko budik a porovnas to 

tipujem ze mu nic neni 

proste nedosiahnes teplotu  na zopnutie sahar podla mna 

alebo ti keca to modre a na budiku vidis viac nez realita 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavní problém je ten že když s autem jedu tak je všechno v pořádku, budík teplom. ukazuje 90 stupňů možná lehce před, což asi je správná provozní teplota u těchto aut. Ale když stojím v koloně nebo na kolejích nebo popojíždím ručička teploměru začne stoupat ke 100°  a více a ne a ne klesnout tím že by se roztočil větrák. Někdy raději i vypnu při delším stání motor . Mám obavy aby mi něco neprasklo. Teplota se srovná na 90°až když se opět rozjedu a stále jedu. Jak se říká chladím vzduchem. 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne na starej 1.8 16 v spinala sahara pri 110 stupnoch 

a tam to spinalo prakticky stale ,motor zije dodnes 

nechaj to stat namieste s nastartovanym motorom a cakaj 

kedy zopne ,chladic prikrij niecim aby sa to urychlilo

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked chces mam doma to zelene cidlo nove nepouzite 

tak ho strcim do vriacej vody a napisem ti aky ma mat odpor pri 100 stupnoch (to cidlo meni svoj odpor podla teploty ,to asi vies)

a to same si potom pomerias ty ked budes mat 100 stupnov  ci sa to bude cca zhodovat 

 

napis ak chces zbytocne to robit nebudem

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...