Mirmar Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Ahoj. Chci se zeptat jak se dostanu na relátka větráku chladiče, nespíná mi. Lze se na ně dostat přes masku chladiče? Nechci sundavat celý nárazník. Mám peugeota 307 kombi 1.6 benzin. Jestli máte někdo nákres rozborky masky , tak budu taky rád když ho sem přiložíte. Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Ahoj, přístup tam moc není a ideálnější je shodit nárazník je za 20 minut dole. Ale u 307 si neuvědomuji, zda tam ještě relátka jsou, nebo už je to řízené z BSMky půlzně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 4. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Jo podle knížky Jak na to , a i podle schematu zapojení tam relátka jsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 To schema v jak na to je uni pošli mi VIN, podívam se ti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 radsej napis vin a tak sa zisti co tam mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 4. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Tak Vin je VF33ENFUC83210256. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Tak tam 2 relátka máš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 4. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2019 A ty právě potřebuji skouknout protože prohlížel jsem pojistky i čidla a vše bylo dobrý . Akorát ještě ty relátka. Prosímtě ChouLu mohl bys mi zjistit typ těch relátek a jakou mají funkci abych je mohl objednat a až to budu rozebírat tak je rovnou vyměním. Abych to nedělal dvakrát. Děkuju ti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 (upraveno) obycajne autorelatka 5 vyvodove 30-40 amper (kupis hocikde v mototechni) mas tam este rezistor na pomalu rychlost sahary ale ako prve by som za chodu motora odpojil cidlo teploty chladiacej kvapaliny ak sa sahara roztoci tak to mas ok alebo zopnut cez diag saharu (odtestovat) netreba hned vsetko rozoberat Upraveno 4. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 4. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2019 To s tím čidlem jsem už dělal právě. Odpojil jsem ho, je to takovej modrej konektor s jedním drátem ne, a větrák nereagoval vůbec. Proto jdu po relátkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 malo by byt zelene s dvoma dratmi aspon podla tvojho vin na komore termostatu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 4. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Aha. Já myslel že je to ten druhý ten modrý. Protože ten zelený jsem měnil loni , špatně mi ukazoval teploměr. A přeci jedno to čidlo je na teploměr a to druhý dává signál na sepnutí toho větráku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. červen 2019 Sdílet Odesláno 4. červen 2019 (upraveno) modre na budik zelene na rj motota cize aj saharu a prave toto treba odpojit Upraveno 4. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 4. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2019 Dobře, zítra vyzkouším a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Tak jsem to právě odzkoušel a musím říct že jsem se opravdu mýlil s těma relátkama. Odpojil jsem zelený čidlo na termostatu, nastartoval , budík vylítl na maximum , rozsvítila se kontrolka STOP ale větrák jel jak o závod. Takže budu muset vyměnit zelené čidlo . Ale nechápu to čidlo jsem minulý rok dával nové a jak to počítám tak mi odešlo během půl roku? Divné. Asi nějaký aušus. Každopádně děkuju za rady, celou dobu jsem měl zafixováno že modrý čidlo dává signál na sepnutí ventilátoru. Kluci díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 (upraveno) to ci ukazuje spravne si overis cez diag kolko bude ukazovat diag a kolko budik a porovnas to tipujem ze mu nic neni proste nedosiahnes teplotu na zopnutie sahar podla mna alebo ti keca to modre a na budiku vidis viac nez realita Upraveno 5. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 Hlavní problém je ten že když s autem jedu tak je všechno v pořádku, budík teplom. ukazuje 90 stupňů možná lehce před, což asi je správná provozní teplota u těchto aut. Ale když stojím v koloně nebo na kolejích nebo popojíždím ručička teploměru začne stoupat ke 100° a více a ne a ne klesnout tím že by se roztočil větrák. Někdy raději i vypnu při delším stání motor . Mám obavy aby mi něco neprasklo. Teplota se srovná na 90°až když se opět rozjedu a stále jedu. Jak se říká chladím vzduchem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 (upraveno) mne na starej 1.8 16 v spinala sahara pri 110 stupnoch a tam to spinalo prakticky stale ,motor zije dodnes nechaj to stat namieste s nastartovanym motorom a cakaj kedy zopne ,chladic prikrij niecim aby sa to urychlilo Upraveno 5. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. červen 2019 Sdílet Odesláno 5. červen 2019 (upraveno) ked chces mam doma to zelene cidlo nove nepouzite tak ho strcim do vriacej vody a napisem ti aky ma mat odpor pri 100 stupnoch (to cidlo meni svoj odpor podla teploty ,to asi vies) a to same si potom pomerias ty ked budes mat 100 stupnov ci sa to bude cca zhodovat napis ak chces zbytocne to robit nebudem Upraveno 5. červen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirmar Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 (upraveno) Dobře zkus to udělat jak říkáš. Ale potom mi napiš postup jak si to dělal abych to udělal stejně a správně. Nikdy jsem nic podobnýho takhle neproměřoval. Upraveno 5. červen 2019 uživatelem Mirmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.