Návštěvník Odesláno 29. květen 2019 Sdílet Odesláno 29. květen 2019 Potrebujem radu, čo asi s prevodovkou je, a aké varianty opravy sú. Problém je trhanie automatickej prevodovky pri plynulej jazde v mestskej premávke. Tak akoby sa nevedela rozhodnúť či preradiť alebo nechať zaradený stupeň, hoc otáčky sú cca od 1.400 do 1,600 rpm a idem plynule cca 50-55 km/h. Občas len zaváha, no niekedy prudko trhne až sa bojím že sa poškodí, hoc idem plynulou jazdou po rovine. Trhnutie vyznieva ako rýchle vyradenie a opätovne zaradenie pôvodného rýchlostného stupňa 4 alebo 5 bez zníženia výkonu motora. Pri zábere a rozbehu nerobí problém, Ešte to spraví pri jazde na tempomate v miernom klesaní, no pri tempomate na rovine ide kľudne bez trhania. U nás v servise v Michalovciach tuto prevodovku ani nevedia ako servisovať, nie to opraviť. Ako jediné o čo sa pokúsili bol upgrade sw riadiacej jednotky prevodovky. Jasne že nepomohlo a ešte to zhoršilo radenie ako také. Napríklad šiesty stupeň zaradí až pri 98 km/h a keď klesne na 97 km/h tak podradí sam do piateho rýchlostného stupňa a manuálne to už nefunguje preradiť. Pred upgrade softweru som dokázal manuálne dať šiesty stupeň aj pri 85 km/h. Auto má oficiálne najazdené 200.000 km no ja si myslím že stovku mu stiahli. Do šrotu ešte nie, je zachovalé a spoľahlivé. Ďakujem... jaronizner@gmail.com Peugeot 407 SW 2,7 HDI VIN: VF36EUHZJ21721204 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 29. květen 2019 Sdílet Odesláno 29. květen 2019 Ahoj, si si jistý, že to trhaní, co popisuješ dělá převodovka? Toto může být i problém s EGR. Aktulizace SW měla odstranit ono "mňoukání" převodovky na šestý stupeň při nízké rychlosti a nevhodném zatížení a to se právě projevuje tím posunutím přeřazení na 6 až při vyšší rychlosti. PS. 6-ka se dá-dala zařadit ručně už nad 70. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 30. květen 2019 Sdílet Odesláno 30. květen 2019 Dik grafik, overíme si to. Rozoberiem a vyčistím EGR ventil a dám vedieť čo a ako som pochodi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 30. květen 2019 Sdílet Odesláno 30. květen 2019 Nóó, EGR máš 2x. U předního musí dolů sahary. Při vypnutí motoru oklepávají nahlas? Zkusil bych nejdříve čistič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 30. květen 2019 Sdílet Odesláno 30. květen 2019 (upraveno) A teraz mi to GRAFIK preloz do jazyka mojho kmena: sahary a cistic, ako odklepavat.... PS: dnes to uz kopalo ako divy kon!!! Upraveno 30. květen 2019 uživatelem Návštěvník Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 31. květen 2019 Sdílet Odesláno 31. květen 2019 Sahary.........ventilátory chladiča Čistič........spray,ktorý sa fúka do sania a údajne dokáže vyčistiť EGR (???) Oklepávanie......automatické čistenie EGR. Niekoľkonásobné otvorenie a zatvorenie EGR po vypnutí motora (spúšťa RJ motora) za účelom oklepania sadzí v EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 31. květen 2019 Sdílet Odesláno 31. květen 2019 Ahoj. Prvně bych se rád dozvěděl, zda je to převodovka robotizovaná, nebo automat v podání hydrodynamického měniče a planetové převodovky. V případě měničové převodovky pak kdy byl měněn olej, případně jak vypadal, neboť tu převodovku řídí autonomní ŘJ pomocí solenoidů a ty se mohou bordelem v oleji ucpat, nebo naopak netěsnit v zavřeném stavu. Kvalita a vlastnosti hydraulického oleje jdou pak rychle dolů, olej je značně tepelně namáhán a doporučený interval výměny je cca 65tKm. Pokud se to chová dle popisu, nebude to motorem, ale tou převodovkou! Tak aby se zbytečně nerozjebalo celé auto. Nejsou uložené nějaké závady v ŘJ převodovky? Přehráním SW se situace zhoršila, jednak se převodovce resetovalo adaptační nastavení, dále tím, že se začla znovu učit, okoukávat jízdní styl řidiče, pracuje jako s převodovkou novou, správně fungující, ale tak tomu zjevně není! Mára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 31. květen 2019 Sdílet Odesláno 31. květen 2019 Má klasický měničový automat AM6. Čistič EGR který mám odzkoušený a který i přes velkou pořáteční nedůvěru k použití něčeho takového fungoval - BG245. Do sání bych čistič nestříkal, když vidím, co to dělá na dostupných videích. V 30. 5. 2019 at 22:16, Jaroniz napsal: preloz do jazyka mojho kmena: sahary a cistic, ako odklepavat @ferinko2 To posal úplně přeně. Takže ti to kope při přeřazování? pak je to převodovka, jestli při ustálené jízdě bez důvodu k přeřazení a je to takové cuknutí, hledej v motoru. Pokud není ok motor, pak nemůže převodovka správně fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.