JaHoo Odesláno 29. květen 2019 Sdílet Odesláno 29. květen 2019 Motor se začal chovat trochu zvláštně - při slabé akceleraci začal jakoby zadrhávat, pocukávat, prostě nejde plynule. Když pomalu zvyšuje otáčky tak jde chvíli normálně, pak na chvíli přestane pak zase pokračuje ve zrychlování, nejvíc se to objevuje kolem 2000 rpm. Při plném plynu to nic nedělá a vše normálně funguje a motor v záběru normálně zrychluje bez zaváhání. Dá se s tím jet, ale není to příjemné kdy auto při cca konstantní rychlosti jemně pocukává. Nesetkal se s tím někdo? Regulace turba? Vstřiky? Dostal jsem tip i na dvouhmotový setrvačník, že by to mohl dělat ten? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 29. květen 2019 Sdílet Odesláno 29. květen 2019 To vypadá na EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaHoo Odesláno 29. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2019 Díky za nasměrování - teď jsem koukal na témata o EGR a vypadá to podobně - zařadím to do servisního seznamu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 29. květen 2019 Sdílet Odesláno 29. květen 2019 Nemáš zač, stačí na vyzkoušení odpojit konektor z EGRu a pokud ten problém ustane, tak je to tím. Po vyzkoušení konektor samozřejmě zase zapojit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaHoo Odesláno 31. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2019 To jsem tam četl, kouknu na to - má to být někde vzadu na motoru a nemám s tím jet dlouho, aby to nespalo do nouzáku a uvidím, ale symptomy odpovídají tak by to mohlo být ono - ten "milión" čidel, ventilů a regulátorů na moderních motorech je prostě nepřeberná studnice různých možností prostě autu dopřeju a udělám větší servis, budou mě čekat rozvody, dvouhmoták a přidám tam i EGR asi ještě pořídím diagnostiku aby na to mohl kouknou víc co se tam děje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 31. květen 2019 Sdílet Odesláno 31. květen 2019 Dia pořizovat nemusíš. Koukám, že jsi z Prahy, tak když budeš potřebovat, tak ti to klidně napíchnu na dia. ferinko2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
v3pepkech Odesláno 3. červen 2019 Sdílet Odesláno 3. červen 2019 Ten EGR nech raději soft. odstranit, řešil jsem tohle s tím pořád dokola vydržel vždy tak max. rok. Za odstranění jsem platil 1500Kč a lituji, že jsem to neudělal dřív. Jinak DIAG v Praze určitě HonzaZ také jsem využíval. Ten konektor jsem měl odpojen i na 150km jízdě, jediný co tomu vadí že to v té době neregeneruje, kontrolka se nerozsvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaHoo Odesláno 5. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2019 HonzaZ díky za nabídku, ozvu se zaslepení EGR se mi technicky úplně nelíbí eliminace NOx mi příjde správná a nevím jak moc by to ovlivnilo např. projdení emisním testem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaHoo Odesláno 31. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2019 Tak jen pro info - pořád nevím čím to bylo, ale už to opravě nedělá nakonec se to zvrhlo v poměrně velkou opravu - motor šel ven, nový dvouhmoťák - ten starý byl totálně vyjetý s velkou vůli několika centimetrů ale rachot překvapivě nedělal, nová spojka, nový EGR, byl utržený pravý silentblok držák motoru, k tomu ještě nový inetrcooler, repase turba, nový FAP, opravená hadice hydraulické kapaliny od serva, výměna prorezlých trubek topení do zadní části Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 31. červenec 2019 Sdílet Odesláno 31. červenec 2019 tak to jsi v tom za cenu auta ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaHoo Odesláno 1. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2019 Když ještě připočtu měchy co jsem musel vyměnit a nové gumy+zimáky tak jsem v tom už slušnou částku z ceny nechal... holt ne moc povedený kup starého auta z druhé ruky ..no co už, teď už jen doufám, že to bylo na delší dobu vše nakonec bylo dobře že byl motor venku - ty prorezlé trubky topení a serva by mě stejně za chvíli někdy vypekly a nepřišlo by se na to než by se to někde podělalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 1. srpen 2019 Sdílet Odesláno 1. srpen 2019 Měchy? To je Citroen C5? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaHoo Odesláno 2. srpen 2019 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2019 C5 neee tohle je pracovní dostavník - peugeot expert s nálepkama Fiat scudo - to má v některých verzích taky zadní vzduchový podvozek, guma měchu byla v místě ohybu už stářím popraskaná a utíkalo to takže stání to vždycky kleklo na doraz ha asi bych měl dát auto do podpisu pak by to bylo jasné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. srpen 2019 Sdílet Odesláno 2. srpen 2019 S podpisem je to hned jasnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.