Jump to content
JaHoo

HDI 2.0 100 kW RHR - jemné cukání

Recommended Posts

Motor se začal chovat trochu zvláštně - při slabé akceleraci začal jakoby zadrhávat, pocukávat, prostě nejde plynule. Když pomalu zvyšuje otáčky tak jde chvíli normálně, pak na chvíli přestane pak zase pokračuje ve zrychlování, nejvíc se to objevuje kolem 2000 rpm. Při plném plynu to nic nedělá a vše normálně funguje a motor v záběru normálně zrychluje bez zaváhání. Dá se s tím jet, ale není to příjemné kdy auto při cca konstantní rychlosti jemně pocukává.

Nesetkal se s tím někdo? Regulace turba? Vstřiky? Dostal jsem tip i na dvouhmotový setrvačník, že by to mohl dělat ten?

Díky za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsem tam četl, kouknu na to - má to být někde vzadu na motoru a nemám s tím jet dlouho, aby to nespalo do nouzáku a uvidím, ale symptomy odpovídají tak by to mohlo být ono  - ten "milión" čidel, ventilů a regulátorů na moderních motorech je prostě nepřeberná studnice různých možností 😞

prostě autu dopřeju a udělám větší servis, budou mě čekat rozvody, dvouhmoták a přidám tam i EGR

asi ještě pořídím diagnostiku aby na to mohl kouknou víc co se tam děje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten EGR nech raději soft. odstranit, řešil jsem tohle s tím pořád dokola vydržel vždy tak max. rok. Za odstranění jsem platil 1500Kč a lituji, že jsem to neudělal dřív.

Jinak DIAG v Praze určitě HonzaZ také jsem využíval. Ten konektor jsem měl odpojen i na 150km jízdě, jediný co tomu vadí že to v té době neregeneruje, kontrolka se nerozsvítí.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

HonzaZ díky za nabídku, ozvu se

zaslepení EGR se mi technicky úplně nelíbí eliminace NOx mi příjde správná a nevím jak moc by to ovlivnilo např. projdení emisním testem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jen pro info - pořád nevím čím to bylo, ale už to opravě nedělá

nakonec se to zvrhlo v poměrně velkou opravu - motor šel ven, nový dvouhmoťák - ten starý byl totálně vyjetý s velkou vůli několika centimetrů ale rachot překvapivě nedělal, nová spojka, nový EGR, byl utržený pravý silentblok držák motoru, k tomu ještě nový inetrcooler, repase turba, nový FAP, opravená hadice hydraulické kapaliny od serva, výměna prorezlých trubek topení do zadní části

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když ještě připočtu měchy co jsem musel vyměnit a nové gumy+zimáky tak jsem v tom už slušnou částku z ceny nechal... holt ne moc povedený kup starého auta z druhé ruky ..no co už, teď už jen doufám, že to bylo na delší dobu vše

nakonec bylo dobře že byl motor venku - ty prorezlé trubky topení a serva by mě stejně za chvíli někdy vypekly a nepřišlo by se na to než by se to někde podělalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

C5 neee 😂 tohle je pracovní dostavník - peugeot expert s nálepkama Fiat scudo - to má v některých verzích taky zadní vzduchový podvozek, guma měchu byla v místě ohybu už stářím popraskaná a utíkalo to takže stání to vždycky kleklo na doraz

ha asi bych měl dát auto do podpisu pak by to bylo jasné

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...