Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Schéma elektrického zapojenia palivovéj sústavy


ponuka10

Recommended Posts

Zdravím, chcem sa spýtať, či mi nevie niekto zohnať schému elektrického zapojenia palivovéj sústavy pre Peugeot 406 3.0 140 kw. Vymenené palivové relé, ale nepohlo, nie je žiaden prúd na pár sekúnd pred štartom na káble palivového čerpadlá, ale až od chvíle, keď beží aj štartér, diagnostika tiež neukazuje žiadnu chybu. Neviem či je problém v rj, alebo ešte môže byť v niečom inom. Musí dlho bežať štartér, kým nevznikne tlak v palivovéj sústave, potom všetko funguje bez problémov, preto by som chcel tu schému alebo nejakú radu, ďakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řeším teď podobný problém, ale na 2.0 RFV,proud k čerpadlu jde až při startu, imo (klávesnice) je dávno odpojený,dvojité relé vyměněné,a čerpadlo stejně nešlo ani při připojení na externí zdroj. Přemýšlím, jestli to má souvislost s nedávnou nehodou(foto ve vlákně "co jste dnes udělali" 23.4.) - do té doby jsem jezdil bez problémů, pak během dvou dnů čerpadlo přestalo jít.

Každopádně jsem vyměnil filtr  a objednal nové čerpadlo a uvidím jak se to bude chovat s novým čerpadlem a jestli někdo přijde na to proč tam jde napětí až při startu, tak budu moc rád.

Jo a na čerpadle nemám plastovou matici,ale plechový kroužek, proti výstupkům na nádrži( jakýsi bajonet) - ten plech jsem nedostal ven přes malou díru v kastli, ale podařilo se mi  ho zastrčit mezi kastlí a nádrží směrem k pravým zadním dveřím. Pak už šlo čerpadlo krásně ven.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jestli prestalo jit cerpadlo po nehode, tak nejspis vyskocila bezpecnostni pojistka, co je vedle hrnce posilovace brzd. Je treba zatlacit zeshora pres gumovou cepicku na kulicku uvnitr a zamacknout ji zpet

ad problem u 3,0 V6, co cidlo otacek ?

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@krtek 2 díky za info, uvidím jak to dopadne s novým(jiným) čerpadlem, jestli bude chytat "na drc" tak to nebudu řešit

 

@Ferry Dík za detailní popis, ale nárazovka je OK, to bylo první, co jsem zkoušel, ale uznávám, že jsem to nenapsal (myslel, že je to jasné, když jsem psal,, že u čerpadla je napětí až při startování)

@ponuka10 napadlo mě, jestli nemůže padat benzín zpátky do nádrže, ale to bude asi blbost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Relé druhé, čerpadlo má tlak okolo 3 bar, keby nešiel imobilizer, myslím si žeby nezoplo relé ani vtedy keď ide štartér, červené tlačidlo stlačené.. Čo sa týka snímača otaciek, ten som neskúšal meniť, ale mám náhradný. Ale potom aj po štarte by to malo asi blbnut, keby snímač nebol 100%, neviem aspoň si myslím 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vymena cerpadla ti nepomoze to s tym nic nema jedine ze je pred smrtou ale to by ti vypadavalo aj za chodu motora co by  motor zadusilo okamzite,to by so si vsimol

tlak v sustave po vypnuti motora ma zostat po urcity cas lebo v cerpadle je  spetny ventil  ktory to drzi ale stejne po case tlak padne ak je cerpadlo stare a spetny ventil nedrzi tak tlak pada po vypnuti motora takmer okamzite a potom sa stava niekedy ze auto dlhsie  startuje  ale to tiez nesuvisi  s tym ze po otoceni kluca nezabzuci  cerpadlo,RJ motora to nema ako zistit ,neni tam ziadne cidlo na to 

 

ak by to bol imobilizer tak po otoceni kluca ti musi zabzucat cerpadlo  ale pri starte je uz odstavene 

ten snimac otaciek by som skusil vy,menit je to vstup pre rj motora po otoceni kluca  

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 5. 2019 at 18:16, ponuka10 napsal:

Neviem či má byť stále tlak benzínu v sústave aj napr po 24 hodinách a či ho má spinat aj pred štartom na par sekúnd 

dopravní čerpadlo v nádrži po zapnutí klíčku dostane proud na pár sekund, aby natlačilo palivo do celé palivové soustavy a umožnilo tak bezproblémový start motoru

samozřejmě tlak paliva se neudrží v soustavě 24 hodin, max. několik vteřin (pokud nenastartuješ)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  si pisal ze neslo ani na priamo co musi ist (to som nejak prehliadol) takze ano dobre ze si vymenil 

ale nejde mi to do hlavy RJ motora nema ako cerpadlo vidiet  pretoze to vobec nejde cerz rj motora ale len cez rele a narazovy spinac 

no zvlastne fakt 

motor slo natocit ci neslo natocit?

ja to bral tak ze si to natocil zakazdym

zrejme neslo natocit ked si napisal  ze auto uz  jede ,ja ze je to problem ako bol umna ze po otoceni klucika nebzucalo ale pri starte muselo lebo motor  mi vzdy naskocil

 

 

 

 

 

 

 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skúsim snímač, keď nie tak mám už aj relé s možnosťou nastavenia času.. 

Mám už nový problém :), pošiel som na diagnostiku, nic mi nenašiel iba, že tesnenie pod sanim treba vymeniť, lebo chytá falošný vzduch. Keďže mám lpg, rozhodol som sa dať dole sanie, všetko poodpqjat, mať lepší prístup aj ku snimacu otaciek a dať vyčistiť benzínové vstrekovače.. To bola chýba, sú iné ako napr na 1.8.. Skratka nešli ľahko von z rampy a sa mi podarilo 2 doje... Z rámpoch ani vyberať ich nebudem už, ale by som potreboval teraz najlepšie prvú rampu od chladia aj so vstrekovacmi... Alebo 2 všetky z 3.0 nepoškodené, nemajú napojenie benzínu z hora, ale z bokov, preto je ich ťažko dostať von..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@krtek 2 no dokud nebyl žádný problém, tak jsem nic neřešil:D (přijdu, otočím klíčkem, počkám až naběhne aspoň měřák oleje a palivoměr a pak startuju)

Když jsem nenastartoval, tak jsem první proměřoval konektor u čerpadla (měl jsem podezření na kostru - hlavně po tom zmíněném ťukanci), pak připojil čerpadlo na přímo a pak začal shánět jiné čerpadlo. 

No auto jsem včera odvezl k mechanikovi, který vytáhne kufr a udělá ještě pár věcí a novou STK. Takže až budu mít auto zpátky (cca za měsíc), tak můžu dělat pokusy okolo čerpadla. Ale měl jsem dojem, že start po jednodenní odstávce byl delší, tak uvidíme. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

podobný problém jsem řešil u Mégana, časy startování motoru se postupně prodlužovaly až už nenaskočil vůbec. Po otočení klíčkem slyším klasicky 2sek. pumpu ale benz. z rozpojene hadicky u listy v motoru netece. Plastová vrtulka v cerpadle se vlivem necistot vyzvejkala, zacala prokluzovat az se hridelka protacela uplne... Plast za 3 koruny ale musel sem vymenit celej komplet do nadrze i s plovakem a redukcakem bratru za 1500,-kc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ápropos, to je podobný téma, mám na 406 problém s palivoměrem. když je auto v klidu, ukazuje normálně, ale pri jízdě se zbešní a začne chvíli ukazovat do minusu, chvíli plnou... . čuju problém s plovákem, nic na co by se nedalo po rozebrání přijít, ale pokud už má někdo nějakou podobnou zkušenost, podělte se... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...