Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

LEMFÖRDER, MEYLE, TRW nebo febi?


jack

Recommended Posts

jj Febi jsem daval ty horizontalni, docela me stvalo, ze nemaji ten sychr na drzeni proti protaceni kloubu.

Nevim jestli je to o tolik drazsi na vyrobu, co tim zamejsli.

Bez toho aniz bych si to mohl pridrzet, bych starou tycku vyndavat nechtel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jack

Poradte jake koupit tycky stabilizatoru na zadni napravu LEMFÖRDER, MEYLE, TRW nebo Febi?

hlavne chci aby to melo ten sychr na drzeni proti protaceni, na ten torx.

Dikys

Chci aby to za pul roku zas neklepalo.

LEMFÖRDER

Vydržel rok

TRW má bejt prvovýrobní kvalita

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyčky na předek mi radili jedinně MOOG a čte se to muk. Jestli dělaj i na zadek tak bych koupil tyhle. Prodávaj je u Autoštangl. Na předek stála jedna 814 Kč. Jsou tam dva měsíce a zatim vcajk. Jeden servisák mi říkal že jsou lepší než originál a prej to má odzkoušený na Fábiích. A hlavně tam nemaj ten zkurv... torx ale normální imbus. Ukroutil jsem dva než jsem to povolil. Ten imbus se mi zdá odolnější když to pak povoluješ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dafe

Tyčky na předek mi radili jedinně MOOG a čte se to muk. Jestli dělaj i na zadek tak bych koupil tyhle. Prodávaj je u Autoštangl. Na předek stála jedna 814 Kč. Jsou tam dva měsíce a zatim vcajk. Jeden servisák mi říkal že jsou lepší než originál a prej to má odzkoušený na Fábiích. A hlavně tam nemaj ten zkurv... torx ale normální imbus. Ukroutil jsem dva než jsem to povolil. Ten imbus se mi zdá odolnější když to pak povoluješ.

Jenže na Fobiích dávaj kdejakej šunt co po půl roce u novýho auta vypadne na chodník. U Pegy vydrří prvovýroba hodně a pak už se to jen sype...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 12 let později...

Pokud někoho zajímá kvalita FEBI tak tyčky stabilizátoru  3 roky a 20 tis km a spodní klouby vyrachtaný. Obě strany! Kupováno servisem v Autokelly. Falešná "Germany" kvalita. Nové jsem si tam dal už sám 4x RTS.

PS S tím vyndaváním to normálně uřízněte flexou ne? a je uplně jedno co tam je ... mě to teda šlo po prostříknutí uvolňovačem hezky

20181013_162757.jpg

20181013_162732.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezký kostlivec 😁

Ale když už se to téma vytáhlo... asi většina z nás, co provozuje starší auta s najetými statisíci a dávno vyměněnými originál díly za druhovýrobu, už asi ví, že kvalita dílů je jedna velká bída. A je úplně jedno, co je to za slavnou značku. Čest vyjímkám. Např na moji 406 brzdy ATE chválím, odhadem 80tis km dají, ale lanka k ruční brzdě ATE hrůza. Ložiska v předních kolech meyle po 40tis km vydřený obě.  Tyčky stabilizátoru na předních kolech Meyle HD 45tis a první teď odešla, ale to je asi ještě hodně dobrá výdrž. Horní uložení ložisko SKF už 70tis a taky zázračně drží. Vodorovné tyčky Lemforder 60tis a zatím drží. Řemen příslušenství a napínací kladka Contitech po 50tis KO. Další řemen Contitech začal po 5tis km vrzat a pískat. Na první pohled nikde nic, zatím jsem pořešil pravidelným postřikem silikonovým olejem a týden je vždy klid, tak uvidím, co se stane časem.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel, je to tak--dopředu se dnes prostě nedá říct, jak dlouho ten díl ASI vydrží, třeba tyčky Meyle HD mají hlavy kloubu větší, takže je předpoklad, že musejí i déle vydržet, ale když se tam dá místo kvalitního plastu nějaké bláto...,nedá se spoléhat ani na ložiska SKF, prostě je doba, kdy i léty prověřené firmy kvalitu o.ebávají s odůvodněním, že je to přece ''spotřební díl'',  ale když něco měníte po 10 tisících KM, bude někde chyba...

jinak když se čep tyčky točí, klidně ho řízni flexou (nebo rozřež jen matku), pokud se k tomu flexou dostaneš...,ten Torx uvitř čepu je zpravidla k hounu, protože vyrezne a pak se Torx protáčí...,lepší je, když má tyčka zploštění na plochý klíč, nestalo se mi, že by se čep pak točil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když nejde povolit jeden protože se protáčí tak stačí pokud jde povolit druhý vykroutit tyčku do nesmyslné polohy aby jsi ten protáčející se kloubek přidržel. Pokud to nejde povolit ani na jedné straně tak tyčku přeřízni flexou a pak vyvrať z kloubu a kloub podrž hasákem pak to povolit jde.  Z osobní zkušenosti je úplně jedno jaké tyčky dáš druhovýrobové vydrží  co mám já zkušenost 30- 45 tis. km  ale spíš tak okolo 20 tis. km.  Dost velký žrout tyček bylo berlingo kde jsem je měnil max. po 15 000 km a vůbec jsem neřešil to že by se měli měnit obě naráz měnil jsem jen tu která mlátila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Po 10 tisících, po 3/4 roku:

-Lemforder silentbloky ramen, čepy rejdu, čepy řízení/tyčky řízení: bez vad

-Meyle HD tyčky stabilizátoru: bez vad

-Meyle original silentbloky stabilizátoru (kosti): na výměnu (3.foto v pořadí)

 

IMG_20181120_000433.jpg

IMG_20181120_000429.jpg

IMG_20181120_000439.jpg

IMG_20181120_002547.jpg

IMG_20181120_002608.jpg

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...