Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

emise vysoká kouřivost


1sttenny

Recommended Posts

přeji pohodový večer všem a jdu s prozbou na klubové profíky, mám Peugeot 307 2.0 HDi 02/2002 79kW 110 fap motor RHS palivová soustava a komponenty BOSH

dnes jsem neprošel emisemi kouřivost min. 0,50 já měl 0,62  0,64  1,58  1,64

naftu beru prémium u globusu už cca 8let doteď bez problémů

filtr pevných částic mám nově koupený před 3lety regenerace probíhá po ca650 km, dpx dolito před týdnem a reset proveden

najde se tu prosím někdo kdo by poradil z dat pp2000 zda podle mě by to mohlo být 4tým vstřikem nebo jiným problémem jako EGR ta hodnota 95% , popřípadě zda a jak ten vtřik vyndat a jestli by stačilo vyměnit jen trysku, předem děkuji za každý konstruktivní radu

za celý den jsem tu přečetl hromadu témat ale o moc chytřejší nejsem

IMG_20190522_173756.jpg

IMG_20190522_173811.jpg

Upraveno uživatelem 1sttenny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde je chyba netuším, ale limit kouřivosti 0,50 je hodně benevolentní, takže to musí splnit auto i bez filtru. Musí to hulit neskutečně, když to ten FAP nestíhá vše zachytit a i přes něj se dostanou ven takové hodnoty :nevim
@Milan+ funkčnost FAPu a splnění limitu na emisích není to samé. Auto s FAPem a např. s Euro4 může projít, i když trochu kouří. Ale pokud kouří Euro5 nebo dokonce Euro6, tak se do limitu nevejde ani náhodou.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono že je FAP před 3 roky novej nutně nemusí znamenat že je 100% funkční.  Řekl bych že hlavní problém způsobuje počítač aditivace nafty který i hlásí chybu v diagnostice. Někde už se to tady i probíralo a tuším že pokud vyskočí chyba tak to zamezí přidání tý kapaliny a regenerace sice probíhá ale není 100%. Hledal bych v tomhle okruhu. Jestli je vůbec nějaká kapalina v nádržce  ze které se přidává do nádrže a jestli vůbec to čerpadlo které ji má dávkovat funguje atd. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, MJSytic napsal:

Kde je chyba netuším, ale limit kouřivosti 0,50 je hodně benevolentní, takže to musí splnit auto i bez filtru. Musí to hulit neskutečně, když to ten FAP nestíhá vše zachytit a i přes něj se dostanou ven takové hodnoty :nevim
@Milan+ funkčnost FAPu a splnění limitu na emisích není to samé. Auto s FAPem a např. s Euro4 může projít, i když trochu kouří. Ale pokud kouří Euro5 nebo dokonce Euro6, tak se do limitu nevejde ani náhodou.

 

máš pravdu, i bez fapu jsem plnil daleko pod hranici 0,50 ale oprvdu to nijak zvlášť nečudí, na emisích to technik vždy otůruje než vůbec auto zapojí na počítač a taky se divil že to nečoudilo, říkal mi ale že ty hodnoty tam lítali skokově jak když se někde uvolnují saze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Vena garážmistr napsal:

No ono že je FAP před 3 roky novej nutně nemusí znamenat že je 100% funkční.  Řekl bych že hlavní problém způsobuje počítač aditivace nafty který i hlásí chybu v diagnostice. Někde už se to tady i probíralo a tuším že pokud vyskočí chyba tak to zamezí přidání tý kapaliny a regenerace sice probíhá ale není 100%. Hledal bych v tomhle okruhu. Jestli je vůbec nějaká kapalina v nádržce  ze které se přidává do nádrže a jestli vůbec to čerpadlo které ji má dávkovat funguje atd. 

dpx 42 jsem doplnil 3,5l tuhle chybu tam mám už 2 roky, a servisák z Peugeotu co teď má svou dílnu říkal že na aditivování to nemá vliv, a aditivum za poslední 2 roky ubylo cca1,5 l takže to aditivuje i dělal test čerpadla aditivace a fungovalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, MJSytic napsal:

Píše, že "dpx dolito a resetováno před týdnem", takže tam aditivum bude. Jestli jsem to teda správně pochopil :myslim

ano pochopil :) před 2 roky jsem dolil jen 1litr kvuli té hlášce ,snimače hladiny aditiva, vyměnil jsem i nádržku za jinou z bouranýho auta co mělo funkční fap a hláška stále stejná, šel jsem po kabelech i prostříkal řídící modul fapu co je pod kobercem sedačky řidiče, rozebral ho a zářil jak nový , nikde ani náznak po rzi nebo oxidaci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Vena garážmistr napsal:

No ono že je FAP před 3 roky novej nutně nemusí znamenat že je 100% funkční.  Řekl bych že hlavní problém způsobuje počítač aditivace nafty který i hlásí chybu v diagnostice. Někde už se to tady i probíralo a tuším že pokud vyskočí chyba tak to zamezí přidání tý kapaliny a regenerace sice probíhá ale není 100%. Hledal bych v tomhle okruhu. Jestli je vůbec nějaká kapalina v nádržce  ze které se přidává do nádrže a jestli vůbec to čerpadlo které ji má dávkovat funguje atd. 

ahoj, myslíš ten počítač co je pod kobercem sedačky řidiče? a mohlo by to být tou krabičkou ikdyž vevnitř je fakt jak nová bez rzi a oxidace?, a ještě jeden podnět, těch 5 chybových hlášení moho by to ukazovat i na špatnou kostru?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:xvul

proste jde nejak mimo me chapani proc vetsina vyrobcu - nejen Peugeot a nejen u aut - zacala delat vyrobky na jedno pouziti tak slozita ze je neni schopen pri poruse uvest do provouschopneho stavu ani znackovy servis vyrobce.

ze by v praxi pouzity "udrzitelny rozvoj a ekologicky pristup"?

Jeste jednou sorry za off topic

 

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyhnal si sadze z vyfuku pred emisnou ?ostrou jazdou ,

zvlast po zime sa tam toho nahromadi

raz mi po zime chytil vyfuk pri nakladacke 

dym za mnou akoby 3 fapy vypalovalo

inak ten 4 vstrek je uz slaby na vymenu no 

a ta klapka egr je ok je to klapka v sani cize musi byt otvorena aby si dostal vzduch do motora 

neni to priamo egr ten je o riadok vyssie v PP2000 tvojom videu

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, pesastor napsal:

:xvul

proste jde nejak mimo me chapani proc vetsina vyrobcu - nejen Peugeot a nejen u aut - zacala delat vyrobky na jedno pouziti tak slozita ze je neni schopen pri poruse uvest do provouschopneho stavu ani znackovy servis vyrobce.

ze by v praxi pouzity "udrzitelny rozvoj a ekologicky pristup"?

Jeste jednou sorry za off topic

 

v poho taky si někdy potřebuji odplivnout :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, krtek 2 napsal:

vyhnal si sadze z vyfuku pred emisnou ?ostrou jazdou ,

zvlast po zime sa tam toho nahromadi

raz mi po zime chytil vyfuk pri nakladacke 

dym za mnou akoby 3 fapy vypalovalo

inak ten 4 vstrek je uz slaby na vymenu no 

a ta klapka egr je ok je to klapka v sani cize musi byt otvorena aby si dostal vzduch do motora 

neni to priamo egr ten je o riadok vyssie v PP2000 tvojom videu

 

super dík za info, jinak to dělám před emisemi vždy cca 5km na dvojku a 4000 otáček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...