Jump to content
Sign in to follow this  
pajulek8

Pug 406 sahara

Recommended Posts

Dobrý den prosím o pomoc zjistil jsem ze když stojím na místě tak mi začíná vařit motor protože mi nesepína Sahara tak se chci zeptat jestli to muže být saharou nebo nějakým spínačem Sahary nebo jestli muže být chyba ještě někde úplně jinde... 

a taky bych se chtěl zeptat jestli se dá ta Sahara nějak odzkoušet nějak napojit na nějaký zdroj nebo tak.. 

prosim budu rád za každou odpověď. Děkuji 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrkni na velké pojistky v motorovém prostoru. Nejspíše ale budeš mít vyoxidované relátka přímo na sahaře. Nedávno jsem to řešil na Berlingu a všechna 3 relátka byla úplně vyoxidovaná a při pokusu o vyndání z patice upadaly piny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na komoře termostatu jsou tři čidla.
když odpojíš hnědý tak by se měly rozjet ventilátory.
pak koukni na ty relátka. stačí sundat maska a pod ni mezi ventilatorama je krytka pod kterou najdeš relátka

Edited by čakom

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ještě bych se chtěl zeptat kdyby to bylo teda zoxidované tak čím to dat domu.

Když jsem měl zoxidovaný kontakt na světle tak jsem to jen oškrábal šroubováčkem ale nevím jestli to byl správný postup jestli není nějaký lepší 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No měli jste pravdu jsem odpojil ten konektor a Sahara se sepla 

takze jedině problém v kabelech co?

no to bude problém protože v kabelech jsem úplně v pasti 😂😂😔

Edited by pajulek8

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ti funguje max rychlost ta sa zopne az niekde okolo 120 stupnov ako posledna zachrana 

mozno nefunguje ta prva rychlost  a preto mas pocit ze sa nespina vobec  

mas dve sahary?

prva rychlost je ze sa tocia obe naraz polovicnou rychlostou

 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

No když jsem vypojil konektor tak to začalo hučet a valit na max pak jsem ho zapojil se to uklidnilo na polovinu a pak jsem otočil klíčem v zapalování a přestala se úplně točit 

a mám dvě vrtulky ano

Share this post


Link to post
Share on other sites

na starej 1.8-micke mi sahara spinala niekde okolo 110 (stupnov  na budiku) a nebol ziadny problem 

bolo to tam sice riesene termospinacom ale motor mal okolo 100 stupnov a sahara este nenabehla motor zije dodnes a tam to liezlo cez 100 bezne pravidelne 

alebo si to prerob na termospinac ak ti klima nefunguje a neplanujes ju spojazdnit 

miesto toho cidla kupis termospinac natocis ho tam zapojis jedno rele na tie sahary a bude to spinat niekde okolo 85 stupnov na plny vykon 

 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...