Jardel2018 Odesláno 20. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2019 (upraveno) Myslím, že máš pravdu. Setkal jsem se s tím u jiné značky (Škoda), ale myslím, že tady bude stejné. Jistě víš, že TSI motory měly (možná stále mají, přeci jen s němcema nemám takovou zkušenost) spoustu problémů, když pominu napínák řetězu a špatné stírací kroužky, tak další velký problém byl karbon na ventilech. Takže se spousta lidí ptalo, proč teda dělají pořád přímovstřik a nevrátí se zpět k nepřímému vstřikování. A odpověď byla, že s nepřímým vstřikem, není možné splnit emise EU norem a to ani u motorů bez turba. Takže tady - si myslím - tp bude stejné. Zdroj bohužel už uvést nemůžu, je to už přeci jen nějaký pátek, co jsem to viděl... Upraveno 23. červen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 20. červen 2019 Sdílet Odesláno 20. červen 2019 ja mam aj puretech 1.2 kod motora EB2F a ma vstrekovanie do sania Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 20. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2019 Aha... Tak to děkuji za vyvedení z omylu žil jsem v domnění, že nepřímý vstřik už se nevyrábí... Holt je se pořád co učit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vomda Odesláno 20. červen 2019 Sdílet Odesláno 20. červen 2019 EB2FA je take neprimy vstrik. Volnobezku alternatoru ma. Nema dvouhmotovy ale klasicky setvacnik. A puretechy take nemaji (diky variabilnimu casovani ventilu) EGR ventil ale vyuzivaji tzv vnitrni recirkulace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka1982 Odesláno 8. červenec 2019 Sdílet Odesláno 8. červenec 2019 PureTech 82 Man5 a také jsem se setkal s cukáním a to jak při akceleraci tak při konstantní rychlosti. Naposledy stálo auto asi tři hodiny na parkovišti (studený motor), rozjedu se a asi po 300 metrech začal vůz cukat. Rychlost zhruba 60km/h na čtyřku (dlouhá rovná cesta, velmi mírně z kopce), opravdu jsem se snažil držet nohu na plynu co nejstabilněji to šlo. Cukání bylo relativně pravidelné, odhadem tak na půl vteřiny akcelerace, pak vteřina pauza a zase znovu akcelerace. Dělalo to tak deset vteřin. Zkusil jsem podřadit na trojku, pak na pětku a přidat. Cukání bylo znatelné ještě tak asi půl minuty a pak se to začalo postupně vytrácet. Ze svých zkušeností mohu říct, že se cukání objevuje tak jednou do týdne, většinou krátce po nastartování, ale párkrát i v průběhu jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vomda Odesláno 6. březen 2020 Sdílet Odesláno 6. březen 2020 Zdravim, drive jsem tu popisoval cukani 2008 1.2 atmo 61 kW S&S, v dobe kdy bylo auto nove a temer nejete. Pokud to nekdo sledujete, tak vezte, ze se cukani s vetsim najezdem (zajetim) samo vytratilo. Uz nejakou dobu necuklo, ani za podminek ktery jsem tu popisoval. Zkousel jsem i dobit aku na 100% a cukani vyvolat, nepovedlo se. Nejak si to "sedlo" samo. Pro uplnost dodavam ze auto je asi 10 mesicu stare, najezd 22500 km. Celkove si motor hodne polepsil behem prvnich asi 15000km. ozzy56, Jardel2018 a loque ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 11. březen 2020 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2020 (upraveno) Musím potvrdit. Cukání vymizelo. Upraveno 11. březen 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.