Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dodací lhůta Rifter


perito

Recommended Posts

Tak to jsem vazne moc zvedav protoze prave tady me rekli ze to nejde ze to je softwarove zakázáno.......model 2019 šel...a ted uz to nejde....prý ? Tak dej vědět co tě řeknou......jo a křidélko taky nemám........dík Petr

Upraveno uživatelem petrkaspi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kridlo nechapu vubec myslel jsem si ze se to vaze treba k otviranymu oknu ale ono ne kdyz jsem se byl kouknout na myho riftra tak vedle alurka s kridlem okno neotviraci a ja ho u gt nemam🤔, prisviceni mne jeste napada jestly to nemuze byt nejakou doplnkovou vybavou ze to nekomu jde zapnout a nekomu ne🤔🤔 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píšete každé auto je originál a ani prodejci neví co prodávají a co vlastně přijde. .......s křidélkem tady někdo kdysi psal že od modelového roku 2020 je součástí zadního vyklopneho okna....ale to taky není pravda  ho asi dávají na některá auta podlo toho když ho zrovna mají skladem nebo tak něco. S prisvecovanim je to stejné každý prodejce tvrdí něco jiného a dokonce už i stejný prodejce dokáže zákazníkům dávat protichůdné informace. Takže mě to přijde že si každý musí zjistit sám co jeho model umí a neumí. Jinak jsem s autem po cca 1000 km spojený.....až na ten bordel v konfiguracích. 🧐😊🤔

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak díky za info. Já mám aktuálně na tachometru 5139 a mé auto mě neustále překvapuje. Respektive se sem tam objeví někde něco, co jsem nevěděl. Sice mám ten dlouhý návod v mobilu a občas se i podívám, co se mi to zase rozsvítilo za kontrolku, ale apriori to nečtu večer před spaním. Jo, možná nevyužívám to auto na 100%, ale pro mě je hlavní, že jezdí 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě ten bordel v konfiguracích vzniknul tím že soudruzi nepočítali s tím že by třetí generace úspěšného auta dokázala být tak úspěšná jako ty dvě předešlé. A taky si asi mysleli že spousta lidí ze starých Berling, Partnerů přejde na ty módní rádoby SUV protože tam taky sedíš vejš. Jenže já tvrdím že kdo zkusil dlouhodobě Berlingo/Partnera tak zůstane stylu auta věrný protože praktičnost a využitelnost toho auta svým způsobem omezují jen sami uživatelé. A fabrika  prostě neodhadla to jaké kapacity bude k bezproblémové výrobě potřebovat a tím se zejména v loňském roce neskutečně natáhla dodací doba a tím vzniknul všechen bordel v konfiguracích protože zatímco přechody mezi vybaveností vozů byly(jsou) naplánovány přesně a jejich nástup na výrobní linku je dodržen z důvodů homologace tak ale tyhle změny nekorespondují s tím že se změny implementují do vozidel která byla objednána s výbavou aktuální a montovanou před dvěma " generacema" výbavy.  Protože když vezmeme v úvahu to že dejme tomu každé čtvrtletí jsou jiné možnosti konfigurace a na některá auta tady někteří čekali i 9 měsíců možná i déle tak to tomu odpovídá. 

Jako jo je to nádherný auto já jsem jezdil první generací měl jsem tam v podstatě holátko jedny šoupačky, manuál klimu, elektrický okan a zrcátka a centrální zamykání. 2 Hdi 66kw a to auto vydrželo nesmysl pak jsem přešel na 807 ale pořád v některých věcech vidím že styl ala berlingo/partner je pro mě lepší a užitnější než 807. Bohužel teda když vidím jaké starosti s tím autem fabrika zavinila tak raději půjdu pokud to bude možné o level výš do Travellera nebo některého kolonu. A to i díku tomu jaký bordel je v konfiguracích a jak je nastavena cenová politika když jsem to zkoušel naposled tak s tím co bych chtěl aby auto umělo jsem do konfigurace dostal i spoustu blbostí které klidně oželím ale jinak nešli dát věci které jsem chtěl a cenou jsem se dostával na stejnou úroveň jako na výbavu chudší Traveller.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, pravda. 

Pro mě byl při prvotním výběru důležitým parametrem kufr. A to kolem je všude víceméně stejné....

Ano, je to fajn, když auto umí některé věci samo, ale podstatné to zase tak není. 

Třeba někdy v listopadu se mi vypl S&S. Někdo tady psal, že se to děje samo díky nízkým teplotám. Takže jsem zvědav, kdy se zase zapne. Hlídání čas stejně vypínám, neboť jezdím docela dost po silnicích, které nemají středovou čáru, a já nejsem zvědav být autem natlačen doprostřed zrovna v okamžiku, kdy doprotivky jede třeba autobus..... 

Ale obecně dobrý. 

Ano, můžeme si za to sami, protože si vybíráme z možnodtí a variant, které nám sám výrobce nabízí a on pak už jen reaguje na tento stav a nabízí další a další, samozřejmě s úmyslem vydělat. Normální věc. Ale vyznejte se v tom.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...