Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dodací lhůta Rifter


perito

Recommended Posts

před 47 minutami, Packy napsal:

Hm, tak jsem si zavolal o aktuální stav, a auto je stále "ve výrobě" ... už 6 týdnů. Je to na houby 😐

ahoj nám náš dealer říkal,že mají celej měsíc dovolenou,tak možná proto máš šest týdnů ve výrobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 8. 2019 at 10:02, Lukypa napsal:

Termín auta také ovlivňuje kolik aut máte ve firmě například. Pak prý dovozce může hýbat s pořadníkem. Ale to mi tvrdil prodejce že jsem vip nicméně  čekal jsem 5 měsíců :-)))

tak to nevím jak může termín ovlivnit kolik aut mám ve firmě,když to nikde neříkáš a hlavně tady nikdo nepíše,že jich kupuje víc než jedno,takže to je asi trochu na jiné vlákno

 

před 2 hodinami, Packy napsal:

@pegas27 Hm a co potom ty auta, který byly plánovaný na výrobu v srpnu? (jak tady někdo psal). Já tedy nikdy žádný takový "podrobný" termín od dealera nedostal ...

hele nevím jak jsem koupil prodávám.🙂podle mě i to tvrzení,že je ve výrobě je divný.Jak to můžou vidět  v pc,když to nemá vin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://peugeot.ecpaper.cz/osobni/Rifter/Rifter/Peugeot-Rifter-cenik/?page=1

Když pominu první stránku, tak dál jsou rozdíly v grip control, pack rodina, tažné, podélné střešní nosiče a tažné. Ve srovnání s ceníkem z května. V tom srpnovém myslím žádná změna nebyla, kromě té chybějící červené barvy.....

Upraveno uživatelem Martin-ant
Aktualizace a doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes také objednáno GT Line 1.5BlueHDI 130 S&S MAN6, Oranžová Cuprite, Pack Drive Assist, Multifunkční střecha Zénith, Pack rodina a náhradní ocelové kolo 16". Do výroby by se prý mohlo dostat leden/únor 2020 pak doprava.....takže snad na jaro bude. 🥰

 

Upraveno uživatelem petrkaspi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, Monica.cb napsal:

Kdo ještě nenarazil na zajímavou appku Scan MyPeugeot app, tak doporučuji ke zkrácení nekonečného čekání na dodání. 😀

Dík, na zpříjemnění čekání je to fajn, ale už by to chtělo nějaký ten čudlík zmáčknout doopravdy....... ;-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám otázku pro všechny zúčastněné a čekající: Jak často se informujete o stavu věci? Myslím tím, v jakých časových intervalech voláte, píšete, nevštěvujete prodejce, abyste zjistili případný posun?

Příští týden má být mým týdnem "výrobním", tak přemýšlím, kdy se prodejci ozvat, abych neslyšel něco, co fakt slyšet nechci..... A taky abych si nepřipadal otravnej.....

Takže, jak to máme vy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo tak to uplne stoupnete v oblibenosti u toho prodejce, az pak budete potrebovat zase neco resit ,budete uz ve skatulce....

prodejce vi prd o tom kdy auto budou vyrabet , jestli je na lodi apod, ze to tvrdi  je vec druha. proste az mu v systemu vyskoci vin , je auto vyrobeno. max ho uvidi stat nekde na central parkovisti v Mosolfu. to je asi tak vse. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...