Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dodací lhůta Rifter


perito

Recommended Posts

To je věc plánování. A taky kapacit. Kolik, kde, jaká, s čím...... A pak do toho vstoupí stávka o zvýšení mezd. A už se to veze. To je ta výhoda a nevýhoda aut, co mají stejné díly. Ve finále je to levnější, ale když se něco posere, tak to stojí skoro celé....... 

Vžydcky je možnost volby. Buď skladovku, kde nebude vše, co jsem chtěl, anebo objednávka. S tím, že čekám. 

Věřím, že to *neumím psát slušně* všechny, a nejvíc vedení, protože se tím neskutečně brzdí prodeje a prémie jsou (vy víte kde....)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... no dále se tam píše, že "Ustanovení o pokutě se nepoužije, pokud objednatel ukončí ze své vůle kupní smlouvu na základě ustanovení příslušných právních předpisů na ochranu spotřebitele". 

Podle této poradny je možné pro nedodání auta v daném termínu od smlouvy odstoupit. Na finanční zvýhodnění není nárok. 

Každopádně však doufám, že se to stihne - a případně se domluvíme, že jim chvíli počkám (a oni na oplátku dají slevu ... ha ha ha). Už přes měsíc sleduju skladovky, a žádná úplně vyhovuje požadavkům (vždy tam něco pro mě podstatného chybí) a nebo je cena někde úplně mimo ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se to celé natahuje, tak jsem si včera říkal, že si ještě upravím konfiguraci (doplním přední parkovací senzory, které jsem původně nechtěl) ... tak jsem dnes volal dealerovi a prý si právě od nich vytáhli 10 zakázek do výroby. Zatím bez přesného data výroby, ale už se aspoň něco děje 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martin-ant Ahoj - objednal jsem krátký Rifter Allure, benzín (ten slabší) + cuprite barva, dělené zadní sedačky, vyhřívané přední sklo a sedačky, auto-klima (Allure ji nemá v základu), zatmavená zadní okna (+otevírací okno 5. dveří), rezerva. Objednávka je ze 14. března. Dealer říkal, že je o to auto v ČR extrémní zájem a na Long v GT Line s automatem se čeká 10 měsíců.

Každopádně, to že si to vytáhli do výroby asi ještě mnoho neznamená, protože nemám přidělený datum výroby a VIN ... na druhou stranu mi při koupi dealer říkal, že jakmile se to auto začne "hýbat" v systému, tak je to pak už rychlý proces. I když kluci výše psali asi před týdnem (nebo dvěma), že mají datum výroby konec srpna. Takže u sebe počítám v nejhorším případě s koncem září. 

Taky se klepu, aby náš Touran přežil cestu na Slovensko a do Beskyd (asi 1500km).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne zdravim tak my objednavku 24.4 Riter GTline Long benzin ted v tydnu jsem psala jak to vypada odpoved byla že bude vyrobeno konec srpna,takže v pulce září už by jsme ho mohli mít,tak doufám že ano,už ho potřebujem jako sůl :) ,ještě jsem tady někde zahlídla že jste psali že se zdražilo,jak je to s cenou kterou máme na objednávce nemohou ji měnit?Moc děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Megi,

zdražit nemůžou, cena je závazná. 

Ale s vaším příspěvkem mě napadá jedna věc... Pisete, že jste jim psala. Komunikuji emailem? My vybrali asi nějakého "divného" dealera.... Změnit konfiguraci nelze (pochybuji, že máme ve výrobě) a na emaily zásadně nereagují vůbec, telefon je v podstatě obtěžuje, kdy je auto planovano do výroby taky zjistit nejde, až bude, tak bude... 😱😳😬

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mame objednano v Pardubicich a i se snaží,mame auto pro syna vozickare takze to uz vazne hori,ale nijak to uz neurychlime,jen jsem cekala ze bude uz v srpnu.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

objednával jsem postupně 3 auta do výroby a nikdy jsem nechtěl nic změnit, protože jsem se výběru příslušenství dostatečně věnoval, osobně si myslím, že roli hraje i IQ--zkuste zauvažovat, jaký je asi postup při objednání, výrobě a dodání auta a možná pochopíte, že to není rohlík dole v pekárně :myslim

u dalších 2 skladovek jsem chtěl jen to, co může nahodit autoriz, servis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano IQ hraje roli v tom, jestli nám nečekaně přibyly peníze.... 😎

Nicméně, abychom nemichali jablka a hrušky, nas štve přístup dealera... Zjistit, v jakém stavu výroba je, to nelze, až bude auto v ČR, dozvíme se to... Na email neodpovídá nikdo, dokonce ani výše postavený... Po telefonu se s l nimi dohodnout taky nešlo... Když tu čteme, jak jinde informuji zákazníka, tak tenhle pristup člověka fakt mrzí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...