Michal halama Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Cego clubaci. Ani nevím kde přesně se ptát ale tohle mi přišlo nejlepší. Vrátil jsem vše na auto převodovku poloosy a mám problém. Když je auto nahoře a mám zařazenou rychlost. Tak pravé kolo se točí jako na volnobech. Nevíte někdo proč? Tuším ze sem tam soupnul blbě poloosu asi? Můžete te mi někdo prosím poradit.. Díky fakt díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Vestecky koule dosly, dalsi nesou na sklade..... Bylo by dobre napsat o jake auto se jedna. Jinak DROBNE protaceni jednoho kola - ktere zastavis rukou je normalni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 úplně přesně nevím o co ti jde, ale od toho je tam diferenciál, aby šel výkon od motoru jen na jedno kolo--to druhé se jen odvaluje--jinak bys v zatáčce nezatočil jinak je jedno, jak poloosu natočíš do diferáku, nemá to žádný vliv krtek 2 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 (upraveno) zastav to koleso ktore zabera a zabere ti to koleso co sa ti zda ze nezabera len si pri tom nedolam ruky( pribrzdi ho po obvode plasta) v autoskole ste nepreberali diferencial? ja to mal jak otazku, aj maketu diferaku sme tam mali dnes sa to uz asi neuci neviem si urob test jedno koleso pri vypnutom motore toc dopredu to opacne koleso sa bude tocit dozadu vtedy mas diferak ok(ked jedno koleso spomaluje viz ta zatacka tak opacne koleso musi pridavat ) Upraveno 1. květen 2019 uživatelem krtek 2 ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal halama Odesláno 1. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Peugeot 307 2.0 hdi jinak. Měl sem to dole už před tím a šlo to normálně. Když to skusim vysvětlit když tocim poloosou tak to šlo tak nak z tuha za poloosu normál. Obě dvě. Ale teď mě přijde to jedno kolo o proti druhému přijde lechci než před tím a nejsem si jistý jestli se tam nemohlo něco pojebat? ale děkuji všem. Nebo je to nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 na závěrečných učňovských zkouškách jsem si vylosoval otázku ,, k čemu slouží diferenciál'', takže si skoro 50 let pamatuju, že ,,diferenciál slouží k vyrovnání obvodových rychlostí kol v zatáčce'' (tak jsme se to tenkrát učili) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 (upraveno) teoreticky si mohol vysypat triangel(trojcipe lozisko vo vnutornom klbe) v klbe na pravej poloose a ide ztuha ale to by si za jazdy pri ostrom rejde pocul take cvakanie ( krupani ) vtedy melie ihlickove loziska ale neviem co si robil takze tazko, s diferakom urcite nic neni ,jedine s klbami vnutornimi (tam sa to da pobabrat u niektorych aut) Upraveno 1. květen 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal halama Odesláno 1. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Něco takového jsem potřeboval to teoreticky. díky ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.