ckarlik Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Zdravím všechny. Měl bych k vám dotaz. Příští týden si pojedu pro 508 SW r.v. 2014 (facelift) a jelikož nemá žádné mechanické zabezpeční (nyní mám u 407 zamykání zpátečky), tak přemýšlím o zamykání pedálů pomocí Bullocku Excellence. Jenže, hledal jsem na netu a někde píšou pro 508 typ J, někde zase typ W, tak jsem nakonec vznesl dotaz na bullock.cz a tam mi napsali, že pro tuto 508 nelze Bullock Excellence použít, pouze Bullock defender (zamyká volant a jeho airbag) a nebo Bullock absolute (zamyká volant s jedním pedálem). Nemáte s tím někdo zkušenosti? U zamykání volantu se bojím, abych ho časem nezničil (je kožený a nerad bych potrhal stehy). Prostě zámek pedálu se mi jeví jako nejlepší řešení, ale opravdu to na tuto 508 nejde? Díky za jakoukoliv odpověď ckarlik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Ahoj, a proč si nenecháš namontovat zase zamykání zpátečky? To je jednodušší než strkat někam nějaké klacky. Je pravda, že je to dražší, ale v této investici se to ztratí. ozzy56 a Agrafik ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 No tak když ti to napsal výrobce tak tam je asi dost fundovaných aby věděli co vyrábí a prodávají. A proč tam nedat zamykání řadicí páky jako máš teď u 407? Ale z osobní zkušenosti vím že jakékoliv přidávané mechanické zabezpečení začne svým způsobem majitele obtěžovat dříve nebo později a tím spíš tyhle věci které netvrdím že nefungují to chraň bůh ale při použití mají své místo ale pokud s autem jedeš tak musíš mít v kabině vyhrazený prostor kam to odložíš. Což teda u zamykání řadicí páky odpadá protože tam je vše skryto a ovládá se jen zámek který nepřekáží a nemusíš ho nikam odkládat. A věř tomu že vím o čem mluvím různé tyče a klacky jak trefně ta zařízení nazval HonzaZ jsem používal první měsíc poctivě po každém zaparkování pak jen když auto stálo přes noc venku pak jsem to omezil jen na okamžiky kdy auto stálo přes noc na neznámém místě. Když jsem měl zámek řazení tak mě jeho používání otravovalo méně ale stejně jsem ho po delším čase přestal používat možná že to bylo tím že auto stávalo na prověřených místech možná mojí leností. Ale chápu že ne každý ja takový jako já a že i to že pojištovna dá slevu na pojistném pokud taková zařízení používáš tak že to funguje a má to význam zvláště pokud nemáš možnost parkovat za plotem nebo v garáži. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 1. květen 2019 Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Jakykoli zamykani volantu resili uz v davnejch dobach Skodovek stodvacitek zlodejicci termoskou s tekutym dusikem a [i malym] kladivkem. Nalili, chvilu pockali a tuk, rozpadlo se.... Zamek zpatecky je z mechanickych zabezpecovacich systemu porad vicemene neprekonatelny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ckarlik Odesláno 1. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2019 Díky všem za rychlé odpovědi. Máte pravdu, taky jsem o namontování zámku zpátečnky přemýšlel a teď jste mě přesvědčili, takže půjdu do toho. ckarlik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.