Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Strata výkonu


Lubos91

Recommended Posts

Zdravím, pôjdem s autom do autorizovaného servisu na diagnostiku, ale zatiaľ popíšem problém, či sa tu niekto nevie k tomu vyjadriť. Po zahriatí motora sa mi stáva že klesne výkon....zrýchľuje keď dám plyn na podlahu, ale nie je to tých 200 koní ktorých to má byť. Nie je ani zásada že sa musí zahriať motor, keď som išiel 300km dialnicou auto išlo stále, skôr to vyzerá že posuny v kolónach to vyvolajú. Otáčky vyletia až do červeného, aj turbo počuť že pracuje, len to proste zlenivie ale kľudne aj tak, že dám plný plyn a vyletia len otáčky a auto ani nezrýchľuje. A teraz druhá vec....keď mám štvrť a menej nádrže, stane sa že zasvieti kontrolka motora auto ide do núdzového režimu a po dotankovaní problém zmizne. teraz cez víkend som mal medzi prázdnou a štvrť nádrže a už to bola červená kontrolka STOP, kolísanie otáčok a po vypnutí motora už nenaštartovalo vôbec.....po naliatí 20 litrov nafty, natlakovaní balónika naskočilo a zase ide....tá strata výkonu nastáva nezávisle od stavu nádrže, akurát mám pocit že keď som ho vytiahol na dialnicu tak sa to rozbehlo.
Dám sem fotky z nepeugeoťáckej diagnostiky....pôjdem ale aj do autorizovaného, či niečo nezistia, nechcem meniť diely ktoré to nemusia spôsobovať....len či ste sa s tým niekto nestretli, alebo niečím podobným.

IMG-7476f1251b6b34fc988a5e2938e1fefe-V.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

140 niečo....ale nemyslím že je to prevodovkou, skôr mi príde že tie dve veci spolu súvisia, slabý tlak nafty tak nemá výkon. Prevodovka práveže pracuje ako má ale motor nie.

Prevodovku vylučujem aj preto, že keď som vybehol na dialnicu a rozbehal to na 150 tak problém zmizol....prevodovka by podľa mňa nešla stále

Upraveno uživatelem Lubos91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice nesmýká spojka, ale může to být to, co ji v automatu nahrazuje - toto bývá projev hydroměniče. Otáčky jdou bez problému rychle nahoru, ale zrychlení nikde. Může to být i hydroblok, nebo čerpadlo. Ale to by mělo spíše trvalý charakter.

Origo diagnostiku na to, pokud bude bez chyb, tak pak měřit live data za jízdy. Těch režimů převodovky je tolik, že bez toho to asi nepůjde. Nehledě na to, že jsou požadky výkonu mezi ŘJ motoru a automatu provázané a je potřeba sledovat, co má v "úmyslu" převodovka udělat..

Je taky fakt, že pokud motor nefunguje jak má, tak nefunguje správně ani převodovka, ale to by skočil motor do nouzáku a neuměl se tak rychle vytočit. Ale problémy tam asi budou, když umí vyhodit STOPku.

Na ověření funkce hydroměniče existuje jeden jednoduchý test, poměrně brutálního charakteru :blicismajlik

Toto jsou jen některé z možnosti, diag. napoví více.

Docela dodrá náhrada za origo diagnostiku na chyby motoru... je použitívplné  aplikace FAPlite a ELM diagnostiky .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Príliš sa zameriavate na prevodovku ale tá sa správa práveže normálne....zatlačíme na plyn otáčky stúpajú auto zrýchľuje ale lenivo...sliapnem naplno auto podradi otáčky vyletia ale auto nemá ťah....čítal som krížom krazom 500 diskusii o automatoch a nemyslím si že závada je v prevodovke. A vravím...nemyslím že po vytiahnutí auta na diaľnicu by sa prevodovka zrazu napravila....ja viem že tu len hádame ale dal som to sem zo zvedavosti či sa niekto nestretol s podobnou zavadou na palivom systéme...nejaký regulator alebo čo....aby sme sa úplne rozumeli....do kopca sliapnem na plyn ale nie naplno....auto zrýchľuje akoby malo polovičný výkon ...vtedy otáčky nevyletia ale lineárne to zrychluje

Upraveno uživatelem Lubos91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaplatil som si ten FAPLite a dnes som 2x odpozoroval, že keď stojím dlho, čiže aj keď sa pohybujem v mestskej premávke, v aplikácii narastie hodnota FuelTemp až k 80 a vyššie a vtedy auto stratí ťah. Potom som dnes vybehol na dialnicu pri oboch pokusoch a ako teplota klesala až sa dostala pod 60 tak to zase išlo normálne svižne. Už pod 70 myslím že to nabehne ale pod 60 určite. Súvisí regulátor tlaku paliva s teplotou paliva? Čosi som včera čítal že tie dnešné majú nejaký taký systém, že nie je potrebný chladič paliva, že či to môže mať súvis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Po diagnostike v Peugeote vymenili filter, vraj pri takých chybách čo im vypísalo je to prvá vec ktorá môže pomôcť. Po týždni vozenia vyzerá, že to pomohlo. Auto má stále výkon a teplota paliva podľa FAPLite sa drží okolo 30 stupňov. Filter ktorý vymenili mal 12 000 km.

Upraveno uživatelem Lubos91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...