Kletchi Odesláno 26. duben 2019 Sdílet Odesláno 26. duben 2019 (upraveno) Zdravím,přátelé,jsem tu krátce a hned s problémem.Koupil jsem si Peugeot 206sw 1.6 16v. Byla to láska na první pohled,ale zlobí.Hned po koupi se začala nebezpečně přehřívat,poprvé mi dokonce ještě před blikáním STOP bouchla hadička od expanzní nádobky.Bádal jsem,čím to může být a pár známých mi řeklo,ať se podívám nejdřív na běžné věci : termostat,teplotní čidlo,vodní pumpa atd. ,než hned poběžím do servisu s "fouklým těsněním pod palicí. Tak jsem začal s termostatem,po výměně dolita nová chladící kapalina a zkušební jízda cca 20km. motor se chladil parádně,nešel jsem nad 90.Když šla teplota na 90,tak bylo vidět,jak se termostat krásně sepnul a pustil studenou chladící kapalinu ven a byl jsem zase lehce pod 90.Tak jsem se radoval,ale ne na dlouho. druhý den jsem si chtěl udělat výlet bez strachu,kde mě to zas nechá a po cca 30min jízdy šla teplota zase nahorů.Tak jsem zapl topení na max. a dojel domů. Napsal jsem známému,který má známého,který mi mohl udělat diagnostiku a tak jsme udělali. Na diagnostice nám vyjely 2 chyby. první byla něco jako :Chyba ventilátoru chladiče 1,což evidentě znamená první rychlostní stupeň "Sahary". Ta druhá byla zase chyba teplotního čidla . Má otázka zní,jestli za tu první chybu toho ventilátoru může to teplotní čidlo a mně bude stačit výměna čidla,nebo je v kopru obojí a budu muset řešit i saharu. Napíchnout na 12v jsem jí nezkoušel,nemám jak,pojistka nevím ,kde s nachází. Ve schématu mě to odkazuje na malou 20a pojistku,což je podle mého blbost. Díky moc za rady a mnoho ujetých kilometrů Upraveno 26. duben 2019 uživatelem Kletchi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 27. duben 2019 Sdílet Odesláno 27. duben 2019 neorigo cidlo bude tak do 4stovek tim bych zacal. mrknul bych pak na rele sahary . pokud motor netlakuje do expansky, barva oleje a vody je normální tak bych zatim fakt nestresoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 27. duben 2019 Sdílet Odesláno 27. duben 2019 (upraveno) Jen me napadla obligatni vec: mas to po vymene termostatu dobre odvzdusneny ? Upraveno 27. duben 2019 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kletchi Odesláno 27. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2019 před 3 hodinami, pesastor napsal: Neodvzdušňuje se to po nastartování samo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 28. duben 2019 Sdílet Odesláno 28. duben 2019 Na odvzdušnění jsou 2 místa - imbusový šroub z boku přímo na termostatu a pak je ventilek na hadici co vede k topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kletchi Odesláno 5. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2019 (upraveno) V 27. 4. 2019 at 1:08, Kletchi napsal: Upraveno 6. květen 2019 uživatelem Kletchi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kletchi Odesláno 6. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2019 tak čidlo vyměněno,zkušební jízda byla,teplota nešla nad 90. Ale dnes jsem zkoušel nechat zahřát motor na místě,trochu jsem tomu našlapával a když teplota šla trochu nad,tak se Sahara nesepla,ale po chvíli teplota klesla zpět i pod 90. Má otázka zní : kdy ,při kolika stupních se má sepnout první rychlost? děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.