Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P308SW 1,6HDi 80kW - Škubání v nízkých otáčkách


VyvrHell

Recommended Posts

Ahoj, já jsem na tom podobně.

Mám to u kámoše prošel  všechny snímače .. čerpadlo vyzkoušené druhé .. ale stálé mi to padá do nouzáku, když na to chci šlápnout. Kabely mam proměřený,  má to auto už týden a nikdo neví co s tím. Nemá někdo ještě nějakej nápad .. mě napadla možnost ještě řídící jednotka.  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam rovnaky problem a stary EGR bol z polovice otvoreny a dal som tam novy znacky Hella nacitani origo v Peugeote a do 2000 otacok skube a sem tam vyskoci kontrolka motora ale zistil som na diagnostike ze ten novy zmätkuje lebo ked sa ma zatvarat po pridany plynu tak zavaha a nevie ci sa  pomaly zatvorit ci otvorit a tym padom to skubne ale mam podozrenie ze to bude tym ze ten softwer nevie spolupracovat z neorigo EGR 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem nechal vyčistit aj FAP filtr, EGR jsem měnil 2 roky zpet najeto na něm cca 50-60 tis.  jako jediná možnost mě fakt napadá jen egr ventil už. Mně to jednou píše .. příliš vysoký tlak v potrubí, potom zase příliš nízky tlak v potrubí. Kámoš už neví co s tím. Myslím, že když zajedu do peugeotu na diag. tak je to zbytečné má taky diagnostiku peugeot a nahlasi to chybu .. a nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Háže to tyto chyby 

P0087 tlak paliva je pod mezní hodnotou 

P0094 nekoherence tlaku paliva měřeného s příliš otevřeným regulátorem průtoku 

Napriklad když jedu 100km/h a zařadil 6ku a začnu zrychlovat tak to hodí červenou chybu a pak to spadne do oranžové  ale spadne výkon.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz si objednas original v servisu, budou za nej chtit 10.000 Kacek. Na tom nema co nepasovat, at to objedna podle VINu a nemuze koupit EGR, ktery tam nebude pasovat. Pokud is neni jisty, at tu placne VINu a nekdo se mu podiva, zda pro nej je vhodny ten s objednacim cislem 1618NR (mimochodem, ten je stejny pro vsechny 1,6hdi s 16 ventilovy rozvodem).

 

Ale pokud tam mas novou Hellu, asi bych v tom nevidel pricinu. Podle mne to budou mit dobre udelane. Spise bude problem jinde - celkovy stav motoru.

 

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, mel jsi tam puvodni cislo, a pak nahrady s tim, ze ty predchozi uz se nevyrabeji. Navic u 2,0Hdi se musel provest update pri vymene EGR, prave kvuli toho, ze ty nove uz potrebovaly mit updatnutou RJ motoru. To ale u 1,6hdi nebylo, tam se nic updatovat nemusi.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...