ndon Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Už jsi nevím rady auto sporadycký padá do nouzáku.Chyba P0100 se zapiše vždy.Takže je tam nová váha vzduchu,zkontrolován svazek vše proměřeno vše pruchozí.Nový filtr vzduchu,palivový.Hadice vzduchu ok.Fap vyčištěný.Aditiva dostatek.Dřive to psalo tyhle závady . P2128-Poloha směšovače vzduchu zkrat na plus P2100-Elektrický směšovač vzduchu otevřený rozpojený obvod P0098-Snímač teploty nasávaného vzudchu zkrat na plus,přerušený obvod nebo příliš nízka hodnota P3008-Nadměrné množství vzduchu vyšší než nastavení P3026-Průtok vzduchu větší než nastavení nebo unik vzduchu P0100-snímač hmotnosti vzduchu signal pod dolni mez Je to čtený diagnostikou Delphi orig.žádny klon.Chyby nejdou smazat myslim že to bude klapka vzduchu? Jinak jde o Peugeot 508 GT r.v.2011 obsah 2.2HDI 150kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Nejdříve bych zkusil origo PSA diagnostiku. Na průtok vzduchu mívá vliv špatný průtok přes EGR a potrubí. Mělo by jít slyšet cvakání EGR po vypnutí motou. Taky by bylo dobré měrit hodnoty za jízdy. A jako pvní změřit, jestli je tam opravdu zkrat na plus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ndon Odesláno 23. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2019 před 42 minutami, Agrafik napsal: Nejdříve bych zkusil origo PSA diagnostiku. Na průtok vzduchu mívá vliv špatný průtok přes EGR a potrubí. Mělo by jít slyšet cvakání EGR po vypnutí motou. Taky by bylo dobré měrit hodnoty za jízdy. A jako pvní změřit, jestli je tam opravdu zkrat na plus. Na orig.diagnostiku určitě zajedu.Zatim sem to četl delphinou,KTS,Texou.Co se týka zkratu na plus tak vše měřeno podle schématu a proud je všude i kostry všechny ok.Když vypnu motor tak slišim cvakat jak EGR ventil tak škrtíci klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Necuká občas při ustálené jízdě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ndon Odesláno 23. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2019 (upraveno) To mám pocit že necuká zitra to ještě zas projedu.Ono to třeba pár dni jezdi v pohodě a pak z ničeho nic nouzák.Ale když se ho třeba snažim vyvolat ruzným stylem jizdy tak nic.Co jsem koukal na hodnoty egr ventilu za jizdy tak ten chodí.Jen co mi bylo nějak divny když na volnoběh egr chodil prutok na váze byl cca 300mg po chvilce egr minus 9% a prutok na váze 600mg Upraveno 23. duben 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 EGR mínus? a jaká je požadovaná hodnota?, měl by být +, klidně od nejměně 5%. Požadovaná a měřená hodnota sedí? I když je to GT, jaký je styl jízdy? Může být i částečně ucpané potrubí od EGR. Ale pořád je to věštění z koule . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ndon Odesláno 23. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2019 (upraveno) Trubku od egru jsem měl venku ale ještě zkusim vytáhnout egr jestli pujde na něm něco vyčistit.Jinak styl jizdy je spíš ostřejši takže žádny podtáčení motoru.Jezdí to převážně dálky takže na jeden zátah cca 300km.Zkouknu ty hodnoty ještě ale vim že když poloha egru byla těch minus 9% tak všechny ostatní hodnoty byli 0 %.Stači zas šlápnout na plyn a egr zas chvily chodí než skonči na hodnotě minusové.Ale měl jsem možnost jsi napichnout uplně ten samí motor a ten egr dělal to samé ale do nouze to auto nepadalo Upraveno 23. duben 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Zatím bych to nechal tak a počkal, co na to origo diagnostika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ndon Odesláno 28. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2019 tak dnes jsem odpojil egr ventil zásuvku a auto do nouzáku nepadne.JIinak když to spadne do nouzáku tak piše chybi P0100.Jen sem koukal ten erg stojí pěkný peníze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 28. duben 2019 Sdílet Odesláno 28. duben 2019 ndone pokud myslím tak P0100 je chyba MAF tedy snímače měření průtoku nasávanéo vzduch tzv.váha vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 28. duben 2019 Sdílet Odesláno 28. duben 2019 před 39 minutami, ndon napsal: tak dnes jsem odpojil egr ventil zásuvku a auto do nouzáku nepadne.JIinak když to spadne do nouzáku tak piše chybi P0100.Jen sem koukal ten erg stojí pěkný peníze zkusil bych čistič od BG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ndon Odesláno 28. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2019 jenže váha to bouhžel není ta je nová kabeláž přeměřená až po řj motoru.Tady udajně egr měři prutok přes váhu vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 28. duben 2019 Sdílet Odesláno 28. duben 2019 před 19 minutami, ndon napsal: egr měři prutok přes váhu vzduchu řekl bych spíše že egr pracuje na základě informace o průtoku z váhy vzduchu a né že ji měří. jakým měřícím přístrojem byla proměřená kabeláž ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ndon Odesláno 28. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2019 kabeláž prozvonění multimetrem od zásuvky váhy až po piny na řj motoru to je vše průchozi žádny vodič přerušený není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 28. duben 2019 Sdílet Odesláno 28. duben 2019 @ndon Počtení zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.