Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 508 nouzový režim už nevím


ndon

Recommended Posts

Už jsi nevím rady auto sporadycký padá do nouzáku.Chyba P0100 se zapiše vždy.Takže je tam nová váha vzduchu,zkontrolován svazek vše proměřeno vše pruchozí.Nový filtr vzduchu,palivový.Hadice vzduchu ok.Fap vyčištěný.Aditiva dostatek.Dřive to psalo tyhle závady .

P2128-Poloha směšovače vzduchu zkrat na plus
P2100-Elektrický směšovač vzduchu otevřený rozpojený obvod
P0098-Snímač teploty nasávaného vzudchu zkrat na plus,přerušený obvod nebo příliš nízka hodnota
P3008-Nadměrné množství vzduchu vyšší než nastavení
P3026-Průtok vzduchu větší než nastavení nebo unik vzduchu
P0100-snímač hmotnosti vzduchu signal pod dolni mez


Je to čtený diagnostikou Delphi orig.žádny klon.Chyby nejdou smazat myslim že to bude klapka vzduchu?
Jinak jde o Peugeot 508 GT r.v.2011 obsah 2.2HDI 150kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdříve bych zkusil origo PSA diagnostiku. Na průtok vzduchu mívá vliv špatný průtok přes EGR a potrubí. Mělo by jít slyšet cvakání EGR po vypnutí motou. Taky by bylo dobré měrit hodnoty za jízdy.

A jako pvní změřit, jestli je tam opravdu zkrat na plus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, Agrafik napsal:

Nejdříve bych zkusil origo PSA diagnostiku. Na průtok vzduchu mívá vliv špatný průtok přes EGR a potrubí. Mělo by jít slyšet cvakání EGR po vypnutí motou. Taky by bylo dobré měrit hodnoty za jízdy.

A jako pvní změřit, jestli je tam opravdu zkrat na plus.

Na orig.diagnostiku určitě zajedu.Zatim sem to četl delphinou,KTS,Texou.Co se týka zkratu na plus tak vše měřeno podle schématu a proud je všude i kostry všechny ok.Když vypnu motor tak slišim cvakat jak EGR ventil tak škrtíci klapku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mám pocit že necuká zitra to ještě zas projedu.Ono to třeba pár dni jezdi v pohodě a pak z ničeho nic nouzák.Ale když se ho třeba snažim vyvolat ruzným stylem jizdy tak nic.Co jsem koukal na hodnoty egr ventilu za jizdy tak ten chodí.Jen co mi bylo nějak divny když na volnoběh egr chodil prutok na váze byl cca 300mg po chvilce egr minus 9% a prutok na váze 600mg

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR mínus? a jaká je požadovaná hodnota?, měl by být +, klidně od nejměně 5%.

Požadovaná a měřená hodnota sedí?

I když je to GT, jaký je styl jízdy? Může být i částečně ucpané potrubí od EGR.

Ale pořád je to věštění z koule  :myslim .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trubku od egru jsem měl venku ale ještě zkusim vytáhnout egr jestli pujde na něm něco vyčistit.Jinak styl jizdy je spíš ostřejši takže žádny podtáčení motoru.Jezdí to převážně dálky takže na jeden zátah cca 300km.Zkouknu ty hodnoty ještě ale vim že když poloha egru byla těch minus 9% tak všechny ostatní hodnoty byli 0 %.Stači zas šlápnout na plyn a egr zas chvily chodí než skonči na hodnotě minusové.Ale měl jsem možnost jsi napichnout uplně ten samí motor a ten egr dělal to samé ale do nouze to auto nepadalo

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...