Jan Bortlíček Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Zdravím. Včera mi přestalo jezdit auto (407 sw, r.v. 2005, 2.0 HDI, 100KW). Auto po cca 400km zahlásilo chybu mororu a konec, už jsem neujel ani 100m. Po nastartování se asi za 2s motor vypne. Kolega mi ještě stihl napojit auto na diagnostiku a zjistil tyto chyby viz obrázky v příloze. Myslí si, že by to mohl být EGR ventil, ale není si jistý... Před týdnem mi začala svítit kontrolka nizká hladina vody v chladiči tak jsem dolil cca 4dcl dest. vody. Myslíte, že by to mohlo mít nějakou souvislost a voda z chladiče se dostala do systému ? Děkuji za každou radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Rozdělej tu trubku od EGRu a něčím ji ucpi (plechem) , když to nastartuješ , tak vyměň EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Bortlíček Odesláno 23. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Neměl jste na mysli "když to nenastartuješ, tak vyměň EGR? " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Ne , když to ucpeš a nastartuješ , tak je EGR v pytli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Jarokare má pravdu. Pokud zůstal EGR otevřený, tak motor nenastartuješ. Pokud to tam ucpeš, tak se to chová jako zavřený EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.