mafi98 Odesláno 16. duben 2019 Sdílet Odesláno 16. duben 2019 Ahojte, Peugeot 307sw, 1.6 16v 2007 mám problém s "Battery charge fault" kedy sa postupne rozblikávajú všetky kontrolky až sa vypne posilovač aj motor. Prvý hint by bol vymeniť alternátor, ale ten bol menený v servise asi pred troma rokmi. Za tú dobu auto najazdilo max 10k km, takže sa mi moc nechce veriť že by bol zlý. Testoval som s dvoma rôznymi baterkami po očistení kontaktov bateriek a plus na alternátore. zistenia: alternátor po naštartovaní dáva konštatných 14.5V, nemení sa s otáčkami, pri zapnutí všetkého (sedačky, klíma, diaľkové) napätie mierne poklesne asi na 13.8 - 14V pri jazde je tiež konštatných 14.5 (merané cez bluetooth OBD II) po nejakej dobe jazdy klesne napätie na 12 (už len z baterky) a ďalej klesá v momente kedy asi vypadne alternátor a napätie klesne na 12, žiadna kontrolka sa nerozsvieti, až po nejakej dobe keď je pod 11.7 "Battery charge fault" po vypnutí auta a "odstátí" dve minúty, je napätie zase 14.5 a dokolečka dokola Pred tým ako to dám do servisu a oni hneď začnú meniť alternátor by som to rád rozdiskutoval. Nejaké nápady čo skúsiť na bližšie zistenie príčiny, alebo potvrdenie vady alternátora? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seseld Odesláno 16. duben 2019 Sdílet Odesláno 16. duben 2019 Batéria je ako stará? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seseld Odesláno 16. duben 2019 Sdílet Odesláno 16. duben 2019 Regulátor napätia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 17. duben 2019 Sdílet Odesláno 17. duben 2019 (upraveno) Poprvé byl ten alternátor měněný proč? Byl tam dán dle VINka ten stejný nebo nějaká náhražka? Kostry a kabeláž si kontroloval? Vím, že u 307 to jde z altíku na startér a ze startéru na baterku, někdy tam bývá problém na tom přechodném očku. Baterka prošla několikanásobným zátěžovým testem? Zátežovací test autobaterie doporučuju dělat s baterkou mimo auto(demontovanou z vozdila) ! Pokud píšeš, že po jízdě napětí klesá tak je buď to někdě černý odběr nebo alternátor vykazuje nestandartní chování a pokud není v záruce, tak jej hodit na stolici s ociloskopem stojí 700,- (+ - jak kde), tam ti hned řeknou zda je altík v pohodě a pak můžeš postupně eliminovat další možné příčiny. A těch 700,- za zátěžák na osciloskopu, kde poznají mimo jiné i třeba už lehounce chycené ložisko není zase takový ranec a věř mi, že to ten altík prověří 1000x líp než někdo v garáži či stodole, jelikož dostane pořádně za uši a musí to stíhat/vydržet. Více už ti poradí zde znalí řemesla, nebýt členů zde, tak podobný problém bych nevyřešil nikdy. Upraveno 17. duben 2019 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 17. duben 2019 Sdílet Odesláno 17. duben 2019 (upraveno) Jak pise @Tony Stark v prvni rade bych udelal/nechal udelat zatezovej test baterky abys zjitil jestli vubec ma nejakou kapacitu. Teprve potom se venuj oprave - ne vymene altiku tj zrejme uhlikum a regulatoru. Upraveno 17. duben 2019 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marenaf Odesláno 10. srpen 2019 Sdílet Odesláno 10. srpen 2019 Zdravím ve spolek.nevim jestli to tady patří,ale mám jistý problém s autobaterii.menil jsem na autě radio a zjevně ho měl blbě zapojené.za dva dny stání baterka kaput. Nabyl jsem ji částečně a normálně nastartoval.ale na palubce vyskocili dvě chyby motoru.jedna p0444 a druhá p0010.může to souviset s autobaterii?teď ji mám asi 20 hodin na nabíječce a tak před 8 hodinama se zastavila na 50 procentech a dal nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.