Béďa Odesláno 15. duben 2019 Sdílet Odesláno 15. duben 2019 Peugeot Sport představuje nový Peugeot 208R2. Ten nahradí současný vůz Peugeot 208R2, který je nejprodávanějším rallyovým speciálem v historii divize Peugeot Sport a bestsellerem na trhu ve své kategorii. Nový Peugeot 208R2 se poprvé vydal na silnice ve francouzském pohoří Vosges a vstoupil tak do dynamické fáze svého vývoje. Základem nového závodního vozu je sériový model nový Peugeot 208, který se představil na březnovém ženevském autosalonu. Peugeot 208R2 přebral od své sériové předlohy především tříválcový turbo motor PureTech 1.2, a bude proto splňovat předpisy FIA R2C. Jde o zcela nový vůz, na kterém technici divize Peugeot Sport aktivně pracovali od začátku léta 2018. Nový Peugeot 208R2 vychází ze sériového vozu Peugeot 208, představeného veřejnosti začátkem března v Ženevě, a využívá jeho technické i designové inovace. Nový Peugeot 208R2 chce být důstojným nástupcem současného modelu 208R2, kterého se prodalo 450 kusů. Stávající vůz se stal bestsellerem ve své kategorii a současně nejoblíbenějším rallyovým speciálem v historii divize Peugeot Sport. Zadávací podmínky projektu byly proto jasné: vyvinout výkonný a spolehlivý vůz, který bude svému jezdci přinášet zážitky z řízení, a přitom na minimum snížit náklady na provoz automobilu. Obrovské zkušenosti techniků Peugeot Sport a první jízdy naznačují, že cílů bude dosaženo. Nový Peugeot 208R2 je opatřen novým tříválcovým turbo motorem o objemu 1,2 litru, který využívá nejnovější technologii PureTech. Základem je mimořádně výkonný sériový motor, který inženýři divize Peugeot Sport vybavili pro závody větším turbodmychadlem, elektronickým řízením zdvihu a novou převodovkou. Vše je zabudováno do nové platformy CMP – společné pro vozy skupiny PSA segmentu B – nabízející nižší hmotnost a lepší dynamiku pro ještě lepší sportovní výkony. První vozy mají být podle plánu dodány pro sezónu 2020. CITACE: Bruno Famin – ředitel divize Peugeot Sport „S velkou radostí se účastním prvního testování nejnovějšího přírůstku divize Peugeot Sport: nového Peugeotu 208R2. Pro Peugeot Sport jde o nesmírně důležitou událost, protože základem naší činnosti jsou více než kdy jindy závody určené pro zákazníky. S tímto novým modelem Peugeot 208R2 chceme našim klientům nabídnout vysoce výkonné a spolehlivé auto, které jim přinese spoustu potěšení z jízdy při minimálních provozních nákladech. Není důvod měnit recept na úspěch v R2, proto jsme se nesnažili vše překopat, ale vůz jsme vylepšili o nový motor PureTech s objemem 1,2 litru, který zajistí podstatný nárůst výkonu. Dnes začínáme s testovací fází, což je důležitý milník! Cílem nadcházejících měsíců bude získat během celé řady testovacích jízd co největší množství zkušeností a dat, a to na všech terénech a za všech podmínek, aby bylo možné stanovit a ověřit konečné technické specifikace vozu a být připraveni vyrazit do sezóny 2020.“ MEDIÁLNÍ OBSAH Fotografie bez autorských práv ©Peugeot Sport / Flavien Duhamel SOCIÁLNÍ MÉDIA Zůstaňte s Peugeot Sport ve spojení na sociálních médiích: Facebook: http://bit.ly/2tsrnrJ Instagram: http://bit.ly/2Dfv611 Twitter: http://bit.ly/2Gbts1g První testovací jízdy vozu Nový Peugeot 208R2 na live streamu Facebooku http://bit.ly/2Ik1zYf MJSytic, Verýsek, Péťa a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. duben 2019 Sdílet Odesláno 15. duben 2019 Pecka Doufám, že bude i R5 Každopádně V3 1,2 s velkým turbem je fakt úlet kemo a Béďa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Verýsek Odesláno 15. duben 2019 Sdílet Odesláno 15. duben 2019 Oni pánové s Peugeot Sportu moc dobře ví co dělají. Jsou to borci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldiss Odesláno 15. duben 2019 Sdílet Odesláno 15. duben 2019 Ty vole ten zvuk, to neni možný ne a pak že tříválce zní špatně ONDER138 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemo Odesláno 15. duben 2019 Sdílet Odesláno 15. duben 2019 Masakr kde se s tím dá projet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. duben 2019 Sdílet Odesláno 15. duben 2019 Bude to na ED, ale až příští rok kemo ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 16. duben 2019 Sdílet Odesláno 16. duben 2019 (upraveno) Kam ten vývoj spěje. Když už je V3 1.2, tak na nějaký čas bude V2 1.0. Upraveno 16. duben 2019 uživatelem MJSytic Se asi zasekl Enter, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 16. duben 2019 Sdílet Odesláno 16. duben 2019 Jj, dvouválec, dvoutakt a 2 turbíčka.... To bude zvouček, HA-HA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 16. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2019 objem a válce nekomentuju ale jinak ten zvuk není špatnej.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 16. duben 2019 Sdílet Odesláno 16. duben 2019 Autíčko hezký,ale ten zvuk je strašnej! A po té otočce se ten "ZOBR2" nechtěl ani rozjet! Ještě udělají elektrorally auto a přestanu jezdit na rally Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.