Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klepání - 406 coupé


Ježíšek

Recommended Posts

reakcne vzpery 

ten horny zachytny co tu niekto pisal

ja by vymenil aj ten spodny co drzi motor o napravnicu 

 

tak potom uz len poloosa ulozenie ta co je na pravej strane ta dlhsia poloosa 

to ulozenie je vlastne lozisko v domceku a prechadza cez neho ta dlhsia poloosa  a podopiera ju cca v strede aby pri napore vykonu nevybrovala koli jej dlzke 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

da sa ta zistit treba ist pod auto ,chytit tu poloosu(pri domceku) do ruk a silno s nou radialne zakyvat ak bude klepat ,lozisko je KO

a co viem ze favorit nemal to lozisko a a ta osa jemne zavibrovala prave pri  90kmh  pod plynom

tak to potom poriesily vyvazovacim zavazim  na tej poloosy  a ciastocne ten problem ustupil

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tvým problémem to zřejmě nesouvisí, takže to je jedno, ale tu geometrii co kontrolují na STK je spíš jen, aby se ujistili, že to není úplně šejdrem. Aby tam neprošlo auto, co dělá 4 stopy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše krtek2 zalomcuj poloosou u domečku se strany k motoru jestli není ko ložisko. Pak ale zkontroluj i stranu ke kolu.  pootoč trochu kolem a znovu a znovu až zkontroluješ vůli v celé otáčce kola. Lomcuj s tím a pokud je najednou někde znatelně větší vůle vyndej poloosu a podívej se pod manžetu. 

 

Upraveno uživatelem Teo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až teď jsem našel tvoje téma. Na 90 % poloosy. Já mám nové obě, ale definitivně i drobné vibrace zmitely, až když se vyměnilo komplet uložení napravy, včetně nápravnice. P.S. jinak bych si to auto neznasilnoval a kola z trakaře bych na to nedával..

😋

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k těm poloosam: "dlouhá" se dala poznat že je špatná uprostřed. "Krátká" i po několikerém ohledání nepůsobila nijak opotřebene, nakonec se vyměnila "na blind" a bylo skoro po klepání. Ještě mne napadá, máš automat nebo manuál?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když máš manuál, zkus ještě při zařazené jedničce pomalu bez přidávání plynu  pouštět spojku  až do rozjezdu. Poku to bude výrazně vibrovat, chtělo by to přejít všechny silentbloky motoru i celou přední nápravu včetně uložení nápravnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...