Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klimatizace - látka na utěsnění drobných netěsností


Jirka.budejovice

Recommended Posts

Zdravim, zjistil jsem že se prodává látka, která se chlubí že utěsní drobné netěsností v klimatizačním okruhu, zpravidla max do 0,5mm. Máte s tím někdo zkušenost? Píšou že je vhodná i jako prevence protože dokud se netěsnost neudělá, medium normálně běhá v okruhu a až při styku s vlhkostí a vzduchem zacelit díru. Mluvil jsem o tom s chlapíkem co dělá roky klimatizace a nezná to. Jde o to, že mám někde netěsnost a díky ní mi vydrží náplň rok až rok a půl. Cuchacka ani barvivo nikdy nic neukázaly. Teď když prituhuje s cenama za plnění bych to rád vyřešil.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono jsou firmy ktere nabizeji kdeco, vetsinou jen po Netu a bez kamenneho obchodu. Uz od drevnich dob motorizmu letely pripravky do oleju ktere spravi vysypany motor, bukove piliny do prevodovky nebo horcici na utesneni chladice..... Jestli chces prijit o kompresor klimy a rozsahle system cistit zkus ten pripravek  a myslim ze se nestacis dvit. Mno "ver a vira Tva Te uzdravi" by mohlo stat par desitek tisic kacek:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se ale nebavím o žádném zázračném přípravku který dováží do ČR jedna firma. To je na prodej úplně běžně. I v Autokelly mají pár výrobků https://www.autokelly.cz/Catalog/vse-pro-dilnu-servis-klimatizace-a-chlazeni-opravy-klimatizaci-latky-pro-utesneni/39051195;40135240;40133696;40137067

Upraveno uživatelem Jirka.budejovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Informace o výrobku:
Látka pro utěsnění je nejběžnějším a nejjednoduším způsobem jak opravit drobné úniky chladiva v klimatizačním systému.
Látka velice rychle zacelí trhlinky v gumových komponentech klimatizačního systému.
Vynikající také pro preventivní údřžbu.
Inovativní aplikace látky pomocí injekční stříkačky a nástavce pro opakované použití
Utěsňující látka nepoškodí kompresor a nepoškodí ani nezanáší plničky klimatizací
Při odsátí z okruhu je odloučena spolu s olejem
Instrukce pro použití:
1) Vyhledejte nízkotlaký port klimatizace a odšroubujte krytku.
2) Připojte plnící stanici a vyvakuujte okruh klimatizace (-1bar, alespoň po dobu 5 minut)
3) Vypněte vakuaci a zkontrolujte na manometru plničky, že systém udrží vakuup po dobu nejméně 5 minut.
4) Pokud systém neudrží vakuum po dobu 5 minut, místo úniku je příliš velké, nelze použít utěsňující látku
5) Pokud systém vakuum udrží, doplňte chladivo a olej dle specifikace vozidla.
6) Zapněte klimatizaci na plný výkon
7) Pomocí nástavce (DK P0213) aplikujte utěsňující látku v místě nízkotlakového portu
8. Pokud je to nutné, doplňte okruh chladivem a olejem dle specifikace vozidla.
9) Nechte běžet klimatizaci alespoň 30 minut, útěsňující látka se tak dostane do celého systému a zacelí místa úniku.

Upraveno uživatelem Jirka.budejovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedivim se ze tenhle zazak servisak klimy nezna. Chtel bych videt kamikadze profifirmu ktera by si tohle nacpala do superdrahy plnicky za nekolik mega aby s tim mohla zakaznikovi utesnit drobnou trhlinu na gumove casti jeho autoklimy:myslim

Edut

ono je dobre si precist TOHLE a dozvis se ze bezny ubytek v systemu je  min 10 az 15 procent rocne, ze v systemu JE voda atd atd. ale rozhodne tam nedoporucuji nejaky tesnici zazrak  

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, pesastor napsal:

Nedivim se ze tenhle zazak servisak klimy nezna. Chtel bych videt kamikadze profifirmu ktera by si tohle nacpala do superdrahy plnicky za nekolik mega aby s tim mohla zakaznikovi utesnit drobnou trhlinu na gumove casti jeho autoklimy:myslim

Edut

ono je dobre si precist TOHLE a dozvis se ze bezny ubytek v systemu je  min 10 az 15 procent rocne, ze v systemu JE voda atd atd. ale rozhodne tam nedoporucuji nejaky tesnici zazrak  

Já ale nemám úbytek 10-15%, já mám tak 50% za sezonu a nikdo nikdy únik  nenašel. Tak prostě hledám řešení a ptám se. Proč píšeš o plničce, do té se to nedává, jestli jsem to dobře pochopil

Upraveno uživatelem Jirka.budejovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad a] kdyz mas unik 50% rocne, tak spolehlive ZNICIS/ZNICIL JSI KOMPRESOR, viz material ktery jsem Ti poslal do odkazu

ad b]  az to bude nekdo konecne opravovat tak bude odsavat i s tim zazrakem. A tohle muze/nemusi plnicku znicit.

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Kompresor spolehlivě určitě nezničil.V materialu je to sice hezky popsané, ale u jeho auta když klesne tlak v systemu na určitou hranici tak čidl odpojí spojku kompresoru a on může najezdit uplně vklidu milion kilometrů bez následků. To že nemůže najít únik svědčí jen o tom že se s tím "servisák" nechce babrat nebo neumí nic jiného než mačkat tlačítko na jeho plničce. Přitom stačí okruh natlakovat dusikem  rozprašovč s jarovou vodoua do hodiny má 100% jasno. Ale jinak jak se píše nahoře určitě bych do systemu nic nepřidával je to cesta do pekel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bajza206 SW JENZE ten problem je v pomalem uniku NEZ to klimasystem odpoji spojka. Unika totiz nejen chladivo - to vem cert i kdyz to nove ekoteroristicke je nemravne drahe - ale hlavne spolu s chladivem i olej. A unilkla i cast olejove naplne = kdo nemaze, pridira a nechladi :fnuk    

Autor vlakna v JINEM prispevku napsal ze to vyresil: ono stacilo vyndat chladic a ejhle, u vrtule ne mikriunik, ale dira!

LIDI BY SE TU MELI NAUCIT NEZAKLADAT N+1 VLAKEN, ALE TAKY NAPSAT ZE JE VYRESENO A JAK!

Upraveno uživatelem pesastor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, pesastor napsal:

@bajza206 SW JENZE ten problem je v pomalem uniku NEZ to klimasystem odpoji spojka. Unika totiz nejen chladivo - to vem cert i kdyz to nove ekoteroristicke je nemravne drahe - ale hlavne spolu s chladivem i olej. A unilkla i cast olejove naplne = kdo nemaze, pridira a nechladi :fnuk    

Autor vlakna v JINEM prispevku napsal ze to vyresil: ono stacilo vyndat chladic a ejhle, u vrtule ne mikriunik, ale dira!

LIDI BY SE TU MELI NAUCIT NEZAKLADAT N+1 VLAKEN, ALE TAKY NAPSAT ZE JE VYRESENO A JAK!

Díra v chladiči = línej servisák takzvaný plnič 😄😄😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano našel mi cichackou dírku za vrtulí, otázka je zda to bude vše. Dřív nenašel nic a klima taky pomalu utíkala. Zatím nic vyřešeno není až bude rád se podělím. Ale beztak se můj dotaz týkal toho zda při pomalém úniku těsnící látky fungují či ne.

Edit: klima maká na 100% chladič a špatný ventilek. Klimakompresor prý jede jako nový, tak ten pesimismus byl zbytečný

Upraveno uživatelem Jirka.budejovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...
V 9. 4. 2019 at 19:05, pesastor napsal:

ad a] kdyz mas unik 50% rocne, tak spolehlive ZNICIS/ZNICIL JSI KOMPRESOR, viz material ktery jsem Ti poslal do odkazu

ad b]  az to bude nekdo konecne opravovat tak bude odsavat i s tim zazrakem. A tohle muze/nemusi plnicku znicit.

Do plnicky se nic nedostane, viz popis. 

 

Informace o výrobku:
Látka pro utěsnění je nejběžnějším a nejjednoduším způsobem jak opravit drobné úniky chladiva v klimatizačním systému.
Látka velice rychle zacelí trhlinky v gumových komponentech klimatizačního systému.
Vynikající také pro preventivní údřžbu.
Inovativní aplikace látky pomocí injekční stříkačky a nástavce pro opakované použití
Utěsňující látka nepoškodí kompresor a nepoškodí ani nezanáší plničky klimatizací
Při odsátí z okruhu je odloučena spolu s olejem
Instrukce pro použití:
1) Vyhledejte nízkotlaký port klimatizace a odšroubujte krytku.
2) Připojte plnící stanici a vyvakuujte okruh klimatizace (-1bar, alespoň po dobu 5 minut)
3) Vypněte vakuaci a zkontrolujte na manometru plničky, že systém udrží vakuup po dobu nejméně 5 minut.
4) Pokud systém neudrží vakuum po dobu 5 minut, místo úniku je příliš velké, nelze použít utěsňující látku
5) Pokud systém vakuum udrží, doplňte chladivo a olej dle specifikace vozidla.
6) Zapněte klimatizaci na plný výkon
7) Pomocí nástavce (DK P0213) aplikujte utěsňující látku v místě nízkotlakového portu
8. Pokud je to nutné, doplňte okruh chladivem a olejem dle specifikace vozidla.
9) Nechte běžet klimatizaci alespoň 30 minut, útěsňující látka se tak dostane do celého systému a zacelí místa úniku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...