Petr_P307SW Odesláno 9. duben 2019 Sdílet Odesláno 9. duben 2019 Hezký den všem. Pořídili jsme si Peugeota 307 SW z roku 2004 s motorem 2.0i RFN. Po ujetí 800km za ustálené jízdy na dálnici naprosto náhle škubnul(motor na vteřinku chcípl) a zase naskočil, zapípala palubka a bez problému jsme jeli dál. Za cca 30km úplně stejně bez příznaků motor vysadil a již jsme nenastartovali (odtah). Ve snaze smazat paměť závad s myšlenkou poruchy imobilizéru jsem odpojil baterku. Nyní diagnostika delphi 2014 hlásí prázdnou paměť závad a vozidlo bez poruchy. provedl jsem test akčních členů, vstřikovače paliva cvakají, stejně tak jednotlivé cívky. Palivové čerpadlo naběhne a natlačí palivo standardně (podle sluchu). Při startu má motor mírně hlubší tón. Diagnostika neumožnuje vyčíst více info od snímačů např klikové hřídele nebo vačkové. mám podezření na něco takového. Děkuji všem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. duben 2019 Sdílet Odesláno 9. duben 2019 Prasklej rozvodovej řemen, skočený rozvod atd?? Změřil bych tlaky jako první asi, nebo vizuelní kontrola řemene, nastavení rozvodů....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 9. duben 2019 Sdílet Odesláno 9. duben 2019 (upraveno) Když praskne řemen, tak už nikam nejedeš, natožpak 30km. Taky pak ten starter točí motorem tak 5x rychleji než je běžné. Edit:pokud řemen jenom skočí o zub, tak to pojede, ale hůř a pokud by pak znovu skočil o další zuby, tak už se ohnou ventily a pak opět starter točí motorem jako divý Upraveno 9. duben 2019 uživatelem David 106s16 Malinko jsem popřemýšlel a vzal v potaz i přeskočení remene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_P307SW Odesláno 9. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2019 (upraveno) Rozumím, díky. Mě to přijde jako elektrického původu. Nevíte jak vyzkoušet že to pálí mám na mysli ukostření zkušební svíčky v okolí kam mě pustí kabel napájení z. lišty je samý plast. Máte nějaké zkušenosti s diagnostikováním snímačů polohy klikové/ vačkové hřídele, napětí na snímačích nebo tak něco. Umí snímače "osahat" DiagBox nebo PP2000? Díky Upraveno 9. duben 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. duben 2019 Sdílet Odesláno 9. duben 2019 (upraveno) vytiahnes rampu nastrcis sviecky a ukostris ich o blok motora (vsetky, kludne aj drotom ak neni ina moznost) ak pouzijes drat nemusis ukostrovat staci vsetky sviecky prepojit medzi sebou (zavity sviecok myslim ) tymto ceknes iskru ci tam je ked budes tocit na diag pozries pri starte ci to ma startovacie otacky tzn zr snimac kluky dava impulzy potom pozries synchronizaciu musi byt vypisane ok pri startovani cize poloha kluky voci vacke a info o tom davaju oba snimace klukovy a vackovy Upraveno 9. duben 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_P307SW Odesláno 10. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2019 Takže dnes kontrola jiskry: nejsou to žádné modré výboje ani jiskra jak od pionýra ale skáče na všech svíčkách. Palivové čerpadlo tlačí dobře, kontrola sundáním hadice. Ovšem co je zajímavé svíčky byli suché a to jsem cca 5-6x startoval cca 10sec. Diagnostika na aktuálních datech píše 00ms otevření vstřik. ventilů a zároveň nemá údaje o otáčkách motoru přesto pálí. Zkusil jsem odpojit konektor od čidla polohy vačkové hřídele (dolů na klikovou hřídel jsem se od hora nedostal) otáčky motoru stále 0, jiskra na svíčkách také skákala, žádná změna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. duben 2019 Sdílet Odesláno 10. duben 2019 (upraveno) zameraj sa na snimac otaciek ,nie vacky ale otaciek zaujimave ze je iskra ,nemala by byt ak je snimac KO ale uz som videl taky pripad ze snimac bol vadny ale iskra bola ,tiez to bola 307 ale iny motor Upraveno 10. duben 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_P307SW Odesláno 10. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2019 Nemáte někdo tušení jak se demontuje snímač otáček na klikové hřídeli? co všechno je třeba sundat a jak případně proměřit snímač, jaké hodnoty by měl ukazovat... Děkuji vám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. duben 2019 Sdílet Odesláno 11. duben 2019 premerias len osciloskopom takze u teba asi nic ak tej diag veris(je odtestovana na x autach) a nevidel si pri starte otacky,respektive 0 rovno by som ho vymenil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_P307SW Odesláno 14. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2019 Hezký večer, tak jsem 307mičku zavezl do servisu, protože nemám zázemí na větší opravu a na chodníku se mi krámovat auto bez nářadí nechce, jo doma by to bylo jiné dal jsem vyzkoumané info servisákovi, slíbil, že vyzkouší nová čidla a dá vědět. PS: výrobce píše že odpor snímače otáček k. hřídele je 390 Ohm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 17. duben 2019 Sdílet Odesláno 17. duben 2019 Netvrdím, že to je tvůj případ ! Ale zažil jsem to u kolegy, naprosto identické příznaky a nebudeš tomu věřit ale bylo to zatečením vody na BSI jednotku, netěsností pod oknem. Zaoxidovaná jednotka. Nemáš v autě náhodou sub a zesilovač v kufru a z baterky natežený kabel do kufru na zesilovač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_P307SW Odesláno 23. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Děkuji za cenné rady, doopravdy byl problém na snímači otáček klikové hřídele. V servisu mi jej vyměnili a když jsem viděl původní nechtěl jsem ze servisu ani odjet. Servis mi při předání vozu nabídnul opravu až za 10 dní a tak jsem se rozhodl vyměnit si spojku sám. Příčina celého problému byla ulomená vinutá pružina z tlumícího segmentu spojkové lamely, pružina se šoupala o plech tak dlouho, až se oslabila a praskla v posledním závitu. Tento úlomek se dostal ven z spojkového koše a proběhnul se přes čidlo. Výměna spojky pro mne byla výzvou, za velikonoční svátky se podařila provést i v domácí dílně bez zdviže, v leže. Už mám svaly na krku :D. Postupoval jsem podle zde zveřejněného manuálu a šlo to dobře. Sem tam zarezlý šroub a obdobné špeky, které k takto starým vozům patří. krtek 2 a inoxing ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 23. duben 2019 Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Zkus nám sdělit, jaká to byla značka spojky (té staré samozřejmě). Mám zkušenost, že tohle praskání pružin dělají hlavně noname značky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr_P307SW Odesláno 23. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2019 Nevím byla to značka Valeo. Je otázkou kdo to pro ně vyrábí. Jedno je jiste, nova má mnohem větší půlkulaté vybrání uložení pružiny smerem k obloženi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.