Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

automat režim po nastartování


And3008

Recommended Posts

zdravím,

toto téma jsem zde nenašel, pokud tu je tak se omlouvám. zarazilo mě na 3008 s automatem že když to stojí přes noc, tak na druhý den ten automat řadí zcela jinak než běžně - prvních 5 minut jakoby měl jiný poměr převodovky, více otáček a vyšší kvalt při stejné rychlosti a při odstavení plynu padají otáčky do neutrálu. to je normální? nějaký ochranný prvek? u žádného jiného auta s automatem jsem toto nezažil, je to docela vtipný. díky za objasnění

3008 auto neut14.jpg

3008 auto neut142.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že popisovaný jav je uplne normálny, presne tak isto sa chová u mňa automat v 508, prvých pár minút nezamyká

hydromenič a dosť preklzuje, preto aj tie vyššie otáčky a pri pustení plynu padnú otáčky k voľnobežným. Pokiaľ si doteraz jazdil

iba s dvojspojkovými prevodovkami bez hydromeniča tak si sa s tým stretnúť asi ani nemohol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Zajímavé, zeptám se máš tam EAT6 nebo novější EAT8. U EAT6 jsem si toho v zimě nevšimnul.

U chladného motoru by to dávalo logiku v tom, že potřebují motor co nejdřive dostat na provozní teplotu a tak zavedou režim plachtění, čímz motor stále dostává nějakou dávku paliva - ohřívá se, byť na volnoběhu. V opačném připadě by mu elektronika zastavila přivod paliva a tím i zdroj ohřevu.

Pokud jsem tedy z obrázku pochopil, že ti jde o to, že u studeného motoru, když dáš nohu z plynu, tak padnou otáčky na volnoběh a vlastně nebrzdíš motorem, dokud se to neohřeje. Třeba jsem si toho jenom nevšimnul, protože když jsem v mrazech vyjel ven, tak po průjezdu vesnicí na první křižovatce už má motor 80 stupňů a topí. Ten rychlej ohřev, konstrukce s integrovaným výfukovým potrubím v hlavě a dva okruhy s termostaty, to se jim opravdu povedlo.

Mára

Upraveno uživatelem Markusenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tiez som si to vsimol na mojom Johnym, EAT6, ked som v zime isiel do/z roboty, auto studene, tak drzal ako keby medziplyn na vyssie otacky, a potom postupne padali. Napr na 6 pri 2000ot, rychlost max 90 a potom spadli otacky na 1500. alebo pri radeni hore, z ustalenej rychlosti sa najprv zvysili otacky a az potom preradilo na vyssi stupen.
Teraz uz len ked je rano velmi chladno. Ale nebadam to tak, lebo nechavam ho zohriat, a potom sa to uz neprejavuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...