And3008 Odesláno 1. duben 2019 Sdílet Odesláno 1. duben 2019 zdravím, toto téma jsem zde nenašel, pokud tu je tak se omlouvám. zarazilo mě na 3008 s automatem že když to stojí přes noc, tak na druhý den ten automat řadí zcela jinak než běžně - prvních 5 minut jakoby měl jiný poměr převodovky, více otáček a vyšší kvalt při stejné rychlosti a při odstavení plynu padají otáčky do neutrálu. to je normální? nějaký ochranný prvek? u žádného jiného auta s automatem jsem toto nezažil, je to docela vtipný. díky za objasnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 1. duben 2019 Sdílet Odesláno 1. duben 2019 Myslím že popisovaný jav je uplne normálny, presne tak isto sa chová u mňa automat v 508, prvých pár minút nezamyká hydromenič a dosť preklzuje, preto aj tie vyššie otáčky a pri pustení plynu padnú otáčky k voľnobežným. Pokiaľ si doteraz jazdil iba s dvojspojkovými prevodovkami bez hydromeniča tak si sa s tým stretnúť asi ani nemohol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 2. duben 2019 Sdílet Odesláno 2. duben 2019 Je to normálne, najmä v zime to po štarte udržiava vyššie otáčky kým sa motor nezahreje. V lete to až tak nebadať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 3. duben 2019 Sdílet Odesláno 3. duben 2019 (upraveno) Ahoj. Zajímavé, zeptám se máš tam EAT6 nebo novější EAT8. U EAT6 jsem si toho v zimě nevšimnul. U chladného motoru by to dávalo logiku v tom, že potřebují motor co nejdřive dostat na provozní teplotu a tak zavedou režim plachtění, čímz motor stále dostává nějakou dávku paliva - ohřívá se, byť na volnoběhu. V opačném připadě by mu elektronika zastavila přivod paliva a tím i zdroj ohřevu. Pokud jsem tedy z obrázku pochopil, že ti jde o to, že u studeného motoru, když dáš nohu z plynu, tak padnou otáčky na volnoběh a vlastně nebrzdíš motorem, dokud se to neohřeje. Třeba jsem si toho jenom nevšimnul, protože když jsem v mrazech vyjel ven, tak po průjezdu vesnicí na první křižovatce už má motor 80 stupňů a topí. Ten rychlej ohřev, konstrukce s integrovaným výfukovým potrubím v hlavě a dva okruhy s termostaty, to se jim opravdu povedlo. Mára Upraveno 3. duben 2019 uživatelem Markusenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. duben 2019 Sdílet Odesláno 3. duben 2019 Ja mám EAT6, diesel sa tak rýchlo nezohreje aj keď topí pomerne skoro. Je to skutočne tak, po naštartovaní nebrzdí motorom a spomaľuje na voľnobeh kým sa motor trochu neohreje ale to sa deje len pri nižších vonkajších teplotách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 14. duben 2019 Sdílet Odesláno 14. duben 2019 Tiez som si to vsimol na mojom Johnym, EAT6, ked som v zime isiel do/z roboty, auto studene, tak drzal ako keby medziplyn na vyssie otacky, a potom postupne padali. Napr na 6 pri 2000ot, rychlost max 90 a potom spadli otacky na 1500. alebo pri radeni hore, z ustalenej rychlosti sa najprv zvysili otacky a az potom preradilo na vyssi stupen. Teraz uz len ked je rano velmi chladno. Ale nebadam to tak, lebo nechavam ho zohriat, a potom sa to uz neprejavuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.