fanys11 Odesláno 22. březen 2019 Sdílet Odesláno 22. březen 2019 Zdravím, už jsem bezradnej.. Nedávno jsem koupil partnera za cenu asi tak tašky hrušek. Motor šel nepravidelně vzal jsem to s tím že si to opravím. Tak jsem to napíchnul KTSou a psalo to výpadky a některých válcích. Tak jsem dal svíčky, rozvody (byly o zub jinde), seřídil ventily (některý měli vůli i 0,50) a smazal chyby. Chvilku to jezdilo docela obstojně a pak zase začal motor na volnoběh vynechávat (diag. Výpadky na různých válcích) tak jsem se v tom šťoural, měřil tlaky (všechny přesně 15), vyndal jsem lištu a ejhle že vstřiků prskal benzín při vypnutým klíčku, tak jsem dal všechny vstřiky, vymazal závady, smazal adaptační hodnoty a furt stejný.. Když odpojím MAP senzor tak se nic nezmění.. Už nevím co s tím, poradí někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanys11 Odesláno 22. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2019 Jo a ještě jsem zkoušel zapalovací modul a beze změny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 22. březen 2019 Sdílet Odesláno 22. březen 2019 Pravděpodobně máš ECU motoru SAGEM a pravděpodobně odešla a pouští do vstřiku nesmysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanys11 Odesláno 23. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2019 Sagem to je no ale je mi divný, že i při vypnutým zapalování ty vstřiky propouštěli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 23. březen 2019 Sdílet Odesláno 23. březen 2019 Podívej se ještě na relé napájení Bitron. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.