Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 motor 1.2pure tech, 96kw.....automat 6.


Hanytimex

Recommended Posts

Zdravím

Poraďte mi,jak je to z těma nizkejma otáčkama?V Peugeotu mi řekli,že to nemám řešit,že automat si to sám přeřadí.... jenomže někdy jedu na 4....1500 otáček,55km.... není to málo??mám tam ještě tlačítko Sport....,to hned řádí za 3......2200otacek....🤔🤔

Tak mám jezdit jenom na sport?? nebo motoru to fakt nevadí??

Upraveno uživatelem Hanytimex
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak já bych v tom neviděl problém.V Peugeotu ti řekli jen to,co je asi každýmu jasný - automat si to sám přeřadí.Z mého pohledu v těch nízkejch otáčkách nepojedeš dlouhodobě a taky to auto nepojede na tyhle otačky v  zátěži,takže by to nemusel bejt pro motor zas takovej záhul.Já osobně jezdím spíš kolem 60,protože auto o nějakej ten km kecá a policajti maj na radaru taky nějakou toleranci.😀Ve městě jezdím převážně v režinu sport a to i z toho důvodu,že je to auto v případě potřeby(výjezd z křižovatky atp.) živější.No a na to,že ty motory už nějakej ten pátek frantíci montujou,tak jsem zatím nezaregistroval zádný problémy.Takže moje rada zní - jezdi o něco rychleji,v případě pocitu nízkejch otáček tam cvakni sport,přidávej do benzinu aditivum,občas to někde pořádně prožeň a užívej si auťák plnými doušky.😀Jo a nezapomeň se tady na fóru se svou károu pochlubit.😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Hanytimex napsal:

Dík za  odpověď.. snažím se jezdit na 100 oktanů.....(asi98)Benzina.

Má smysl dávat aditivum??

 

Podle mého názoru je zbytečný,cpát tam vysokooktanovej benzín.Úplně v pohodě stačí 95 a za ušetřený peníze tam cvrknout aditivum,protože nejen že rozpouští usazeniny a čistí motor,tak má i spoustu dalších výhod.

Přispívá k hladšímu chodu a nižší hlučnosti motoru.Zlepšuje studené starty.Chrání palivový systém před korozí a opotřebením.Snižuje spotřebu.

Za mě 95 + aditivum

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dříve tomu tak bylo prý s ohledem na to , že jsme měli oproti západu horší kvalitu benzínu, ale nyní už můžeme čerpat i 95, tedy tak mi to sdělili v autorizovaném servisu

Upraveno uživatelem MJSytic
po sobě následující příspěvky se necitují
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše Jarin001.Jeden čas Peugeot doporučoval tankovat 98,ale toto doporučení se týkalo myslím hlavně motoru 1.6 THP u kterého byl problém s karbonováním.Já osobně mám v techničáku i v certifikátu od vozidla napsáno pouze "bezolovnatý benzin".Takže by to mělo zkousnout cokoliv.😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Na tento motor je odporúčané tankovať 98 oktanovy benzín od roku 2016, to mi bolo tiež povedané keď som auto prevzal, myslel som si že im to tam nechám....ale odkedy ho mám najazdil som 82 tis. km a tankujem klasickú 95 a dávam stále VIF dvojitú dávku, tak zatiaľ žiadne problém, ale ako bolo spomenuté, treba motor aj prebehnúť aj v režime šport.

Keď sa furikuješ po mesta úplne stačí tak ako máš, hlavne keď je rovinka, motor to zvládne, alebo daj si 60 km/h a pohoda, aj tak podľa GPS ideš cca 56km/h a policajti ta aj tak nenameraju, lebo tiež majú nejakú toleranciu. Aspoň u nás na SVK je to 3 km/h menej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...