Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P307 1.6 hdi 2007 padá do nouzáku


janvodrazka@seznam.cz

Recommended Posts

Dobrý večer, ahoj všem.
Loni jsme pořídili Peugeot 307 1.6 hdi 80kw r.v. 2007. Za ten rok najeto asi 15.000 km. Před Vánoci odešlo turbo. To jsem vyměnil, vymazali jsme chyby na diagnostice a jezdilo se s tím. Nevím přesně kdy, ale objevila se po chvíli chyba motoru, auto začalo skákat do nouzáku. Auto netahá tak, jak by mělo, i když vtom nouzáku není. Na diagnostice vyběhly chyby (trvalé závady): P1351 Obvod relé žhavení - napájené relé a nikdy nenapájené svíčky, U0122 Komunikace CAN - Nepřítomnost komunikace s počítačem ABS nebo ESP, P0299 - Ovládání elmag. ventilu tlaku turbodmychadla (příliš slabá dodávka).  Potom ještě nelze komunikovat s počítačem aditivace, nelze spustit větrák chladiče na nízký stupeň, jsou  prasklé žárovky zpátečky, přední parkovačky, přerušený obvod houkačky (buď mi ji někdo ukradl, nebo jsme ji někde ztratily, prostě je fuč :D ), a ještě tuším nejde vyhřívání levého zrcátka...

Z těch trvalých závad po výměně turba bylo smazáno to Ovládání elmag. ventilu tlaku turba, žhavky atp. se ukázaly až nyní. Takže jsem prolezl všechny kontakty, vyčistil kontaktolem, prohlédl a měřil pojistky, zkusil projet auto s napíchlou diagnostikou, sledovali jsme tlak turbodmychadla, byl docela zaostalý za požadovaným tlakem (plácnu, 2.400 mbar byl požadovaný tlak, ale 1.500 mbar vyskočil měřený tlak). Čili jsem si myslel, jestli nebude chyba v podtlaku, nebo vtom elmag. ventilu turba.

Včera jsem s tím byl u mechanika, ten mi řekl, že bych se měl zaměřit na tu chybu ABS/ESP. Díval jsem se podle VIN na Service box, podle něho ESP v autě není. Co se týče čidel na kolech, diagnostika mi ukázala za jízdy rychlost kol a všechny údaje, zkusil jsem zabrzdit z kopce na bahno-štěrku, ABS zafungovalo a koplo. 

Chtěl bych se tedy zeptat, jestli někdo nemáte tip na to, kam se zkusit podívat, případně vrtnout. Napadlo mi, jestli není chyba v elektrice, ale nenašel jsem v schématu a popisu pojistek, že by všechny tyto věci měli souvislost v jedné pojistce. Díval jsem se na kostry, zdají se být v pohodě. Tak jestli může být problém v podtlaku turba, nebo elmag. ventil, případně vývěva? A ostatní chyby s tím nemají souvislost a každá bude mít vlastní řešení? (Tudíž vyměnit svíčky, zkontrolovat pojistku nad větrákem chladiče, vyměnit žárovky,...)

 

Díky moc všem za pomoc a přeju pěkný večer. :)

 

VIN VF33E9HZC84974914

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...