longstarr 12 Report post Posted March 10 Ahoj chlapi. Vzdycky mi dobre poradite, tak jste prvni, koho zkousim O vikendu jsem menil svicky na peugeot 407 3,0 V6 benzin ES9A Kdyz jsem sundaval sani vzduchu, tak jsem se dival, ze vzduchova klapka a celkove potrubi bylo trochu od oleje. z krytu vackovych hrideli vedou hadice, ktere jsou pak napojene do sani vzduchu(mezi klapkou a vzd. filtrem)... Tak si rikam, jestli to je zamerne kvuli mazani vemmtilu nebo co ja vim Ale muj dotaz je: Ma tam byt ten olej nebo je neco spatne? Nenasel jsem palivovy filtr. Netusite, kde by mohl byt? Díky moc vsem Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
ferinko2 400 Report post Posted March 11 Trochu oleja tam musí byť...je to odvetranie motora. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
longstarr 12 Report post Posted March 11 To jsem si taky myslel, ale chtel jsem si to potvrdit. Motor slape jak hodinky, tak asi v poradku. A nevite, kde najdu ten palivovy filtr? Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Midloch 29 Report post Posted March 11 Pokud máš na palivovém čerpadle v nádrži pouze jeden vývod, tak je palivové čerpadlo jako celek. Tj. včetně čerpadla, měření hladiny paliva, regulátoru tlaku a filtru paliva. To proto, že regulátor tlaku paliva musí být až za filtrem. Tento filtr nejde vyměnit samostatně, pouze s čerpadlem. Je zalisovaný do tělesa co je v nádrži. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
ozzy56 3,865 Report post Posted March 11 filtr by se dal zjistit i z VIN Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
longstarr 12 Report post Posted March 11 VIN je VF36JXFVH21491816. Jaky pouzivate program na zjisteni tech dilu podle VIN? vim ze to byl kdysi peugeot laser, to funguje porad? Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
brixtr 2,075 Report post Posted March 11 http://public.servicebox.peugeot.com 1 Péťa reacted to this Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
ozzy56 3,865 Report post Posted March 11 tak podle VIN tam paliv. filtr není, ( jak psal člen Midloch) Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
longstarr 12 Report post Posted March 11 A tam se musim zaregistrovat? Zadal jsem, ze jsem msoukroma osoba a vykoplo me to ven Takze se mam asi regisrovat jako mechanik? Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
longstarr 12 Report post Posted March 11 tak service box mi nefunguje. nepusti me to zaregistrovat se ani jako mechanika Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
ozzy56 3,865 Report post Posted March 11 zkus se regnout jako firma, ale to prý už taky nejde Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
misho.1709 250 Report post Posted March 12 (edited) Snáď to nevadí, ak tu hodím odkaz... Minule som natrafil na tento katalóg dielov, stačí zadať VIN a následne si vyhľadať diely. Netreba sa ani registrovať ako na servicebox, aj keď neviem, či to tam všetko zobrazí správne, no obrázky sú rozkreslené rovnako dobre. http://aci.sk/default.asp?cls=catalog&xsl=xextcatalog Diely na Peugeot si pozerám cez servicebox, no možno to niekomu pomôže. Je to voľne dostupné. Edited March 12 by misho.1709 3 ozzy56, Agrafik and Djzaza reacted to this Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
longstarr 12 Report post Posted March 14 Ahoj. Aci.cz znam maji nejakou spokupracii prave s motorou, ale treba ten filtr s cerpadlem jsem tam nenasel. Jeste prosim otaza. kdyz je filtr soucast cerpadla, jjak pise midloch... co to znamena v praxi pro me? Pochopil bych z toho, ze se to nemeni? Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
ozzy56 3,865 Report post Posted March 15 ano, filtr se nemění--nečistí, vychází se z toho, že pokud budeš tankovat na normálních pumpách, není třeba ten filtr řešit po dobu životnosti auta (píše peugeot) ovšem v praxi dříve odejde to čerpadlo, které vydrží cca 200 tisíc KM, takže pak se s čerpadlem vymění i filtr... Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites