MartinBeran Odesláno 7. březen 2019 Sdílet Odesláno 7. březen 2019 Ahoj, mám problém se svým P307SW 2.0HDi 100kW. Dokud zrychluju a zpomaluju, tak se nic neděje, ale jakmile jedu ustálenou rychlostí, skočí auto do nouzového režimu, má problém vyjet prudký kopec, turbo si ani neškytne. Pak za jízdy vypnu a zapnu klíček a zase všechno funguje jak má, dokud nejedu ustálenou rychlostí. Diagnostika ukazuje neznámý chybový kód. Mám odpojení EGR ventil, protože mi způsoboval kolísání otáček a ztrátu výkonu, ale ten je odpojený už skoro 2 roky a všechno až doteď fungovalo jak má. EGR budu do měsíce měnit, kvůli technické, takže bych rád při jeho výměně vyřešil a problém s nouzovým režimem. Zkoušel jsem měnit váhu vzduchu (bez změny) a čidlo tlaku sacího potrubí (s tím se zdálo, že to funguje, ale trvalo to tak 20km). Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. březen 2019 Sdílet Odesláno 7. březen 2019 Diagnostika aká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinBeran Odesláno 7. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2019 Delphi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 7. březen 2019 Sdílet Odesláno 7. březen 2019 Použi Diagbox,alebo PP2000 (pežoťácku diagnostiku). Vyzerá to na ten EGR,ktorý chce pracovať práve pri ustálenom režime motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinBeran Odesláno 7. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2019 EGR ventil mám odpojený od července 2017, do nouzového režimu to začalo skákat až poslední měsíc. Diagnostika ukáže, že je EGR odpojený, ale ukáže i další chybu jako neznámý chybový kód, číslo kódu sem dám když tak navečer, až budu na autě pracovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.