Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rifter - mé postřehy z užívání vozu


jiress

Recommended Posts

Vypnutí start stopu stačí stisknutí tlačítka, jen při nízkých teplotách se deaktivuje samo. Jízdní pruhy též tlačítkem. Vše ale musíte po každém nastartování opakovat. Tlumení jasu jsem ještě nezkoušel, ani mě to vlastně nenapadlo 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja taky budu menit pri prvni garancce coz je po roce... Nevidim duvod ho menit drive kdyz budu mit najeto max 10 000 km... Pokud nekdo najede 15 000 a vice za rok tak bych taky menil drive ale takhle jsou to vyhozene penize...Rikal mi to i sam servisak v Peugeotu a to by si klidne mohl vydelat kdyby mi doporucil prijet po 2500km.. Takze asi tak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele tím že olej vyměníš po těch třeba 1500 - 2500 km i s filtrem autu rozhodně nemůže ublížit a kolik to může stát no když hodně přestřelím 2000 Kč za novej kočár jsi dal statisíce co to je dvojka proti ceně celého auta to je plivnutí do řeky. Ano to auto to snese výměnu až když na ní bude čas ale vsadím palce na obou rukou že motor kterému bude dopřána z něčího pohledu zbytečná a nadbytečná péče vydrží řádově o desítky tisíc km víc než motor který bude " odsouzen" k předepsané údržbě.  Když jsem začínal s náklaďákama tak jsme si vyzvedávali nové tahače u dealera v Jažlovicích a přejížděli jsme s nima do Chocně pro návěsy a já jsem říkal tomu předávajícímu máte tady pixlu od solviny že by mi do ní kluci dali trochu vazelíny a on že ne ale že pokud si to přeju tak že mi tu točnu namažou a já no jenže po cestě se do toho nachytá bordel a bude to na prd tak jsem se cestou zastavil na pumpě a koupil si pixlu vazelíny sám. A než jsem to sepřáhnul tak jsem tu suchou točnu pokydal tou vazelínou a ten kancelářskej ňouma co nás doprovázel povídal to je zbytečný na těch točnicích je teflonovej povrch to klouže samo a nemusí se to mazat.  A jak dlouho to klouzalo asi tak 10000 km pak najednou telefon a volal dispečer hele jsi nejblíž jeď na III prodejnu v Plzni je tam novej kluk a prej nemůže zacouvat k rampě tak se podívej co by se dalo udělat a když tak to udělej. Tak jsem tam dojel a on stál zlomenej skoro do vinglu a s tahačem nešlo hnout nikam jen za sebou táhnul nebo strkal ten návěs protože teflonová točna která se nemaže a ono se to do sebe kouslo.  Takže takový ty řeči servisáků nebo rádoby znalců že to vydrží že to není potřeba bych bral spíš tak jako že s hodně velkou rezervou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 7. 2019 at 18:17, Packy napsal:

@ozzy56 A měnil sis olej sám, nebo v autorizáku??

olej jsem si měnil sám, potřebuju 4 litry, olej stál cca 700 a filtr 200

vycházím z toho, že auto je moje, platil jsem to hotově, takže si s ním můžu dělat, co chci, u prodeje vozu mi prodejce sám navrhl, že u garančky napíší, že si zákazník měnil olej sám,  https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-total-quartz-ineo-first-0w-30-4l_176662.html

 

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Ahoj

Jak je to s alarmem v tomto autě? V mém stávajícím Expert Tepee jsem při koupi mohl volit alarm a navíc i "superzamykání" (nemožnost otevřít dveře zevnitř po rozbití okénka). U Rifteru jsem nenašel o alarmu ani zmínku. Pouze v katalogu příslušenství nabízejí položku "Alarm". To je nějaký druh alarmu DoDo (dodělej doma)? Nebo má v základní výbavě nějaký alarm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si objednal Rifter Long GT Line 1.5 130 EAT8. Předpokládané datum dodání konec března 2020.
Alarm není součástí standardní výbavy. Musí se objednat samostatně. A nemontují ho na výrobní lince, ale namontují mi ho až v servisu, teprve až přijde. Nepochopím.
Zalíbil se mi box u stropu zavazadlového prostoru. Připadá mi velmi praktický (na pracovní hadry, pracovní boty, přilbu,... které vždycky v kufru překážejí). Ale nejde koupit samostatně. U krátké verze lze koupit jako součást střešního okna (multifunkční střecha Zenith). U dlouhé verze nelze vůbec.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zřejmě máš na mysli ten podélný úložný prostor pod střešním oknem. Já se zhlédl v té bedně, co je u stropu kufru. Ta je zavřená ze všech stran. Tam by nemělo brždění vadit. Ale fakt je, že jsem to v reálu neviděl. Nikdo z prodejců to nemá, protože prý to nikdo neobjednává.

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj,

 

dva dotazy mam taky Rifter GT line L 96 kW a uz som raz reklamoval tie spunty na prednych dverach na hore prave i leve a po par mesicich je to zas posunute rovnaky problem som si vcera vsim i na vyklopnom zadnem okne tam su take prusvitne spunty. ale to cert ber no posledny tyden ma zacal *neumím psát slušně* neaky vibrujuci zvuk zrejme z kufrovych dveri no nevim to identifikovat. Nikto podobne skusenosti auto ma k dnesnymu dni 20 k km.

 

Radko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...