Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ES9A vymena oleje,svicek


longstarr

Recommended Posts

Tak jste mi alespon pomohli identifikovat, o co vlastne jde :) Nemuze to mit nejaky vliv na motor, aby se nejak neposkodil? Vykon spotreba apod?

Da se vymenit bez sundavani rozvodu a vyndani vacky?

Díky za vysvetleni te prevodovky, ja fakt mel za to, ze si tu ku budu solichat na dalnici na 2500 otacek :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 3. 2019 at 19:32, devdem napsal:

2. nektery hydrostel (nebo vicero hydrostelu) nedrzi olej. Chvilku mu trva, nez se natlakuje. Mam to na 3.0/V6 taky. Dela to uz 100000km a dela to furt stejne. Takze to zatim neresim, protoze nepoznas, ktery z tech hydrostelu je spatny, takze se meni vsechny. Jeden stoji cca 500Kc.

Ahojte. Sorry ze s tim jeste otravuju, ale vite jak. Pro me starsi auto je jako nove.

Prochazel jsem clanky na internetu a neco si precetl.

 

  1. Kdybych to chtel vymenit - 24V x 500= 22 000Kc s praci tak 30. Vacka(4x) musi dolu, to znamena servis, protoze sam ji nejspis nezvladnu dat zpet do spravne polohy 😤
  2. Nebudu to resit - hydrostel po nastartovani a natlakovani uz je v pohode, nic neslysim. Znamena to, ze nema vliv na beh motoru, ventily atd.?
  3. Nechci tema o olejich znovu otvirat 😱, ale nepomuze treba nejake aditivum, jiny olej apod?
  4. Kolik km cca hydrosely vydrzi? Je mozne ze odejdou uz po 120k km?

Díky a už s tí nebudu otravovat :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1a)mezi tim jsem se kouknul, ze se daji hydrostely u badisaka koupit levneji nez za 500Kc/kus.

1b)24x500 neni 22000 😉

2)znamena to, ze po nastartovani je velka vule na nekterem ventilu (ventilech) - coz samozrejme neni dobre a ovlivnuje to beh motoru (jine casovani - ventil otevira/zavira jinak). Jakmile se to natlakuje (prestane chrastit), je vsechno ok.

3)to resi ti, kterym to chrasti porad (anebo zastudena/zatepla) - to neni tvuj pripad

4)Jak jsem psal - mne to dela cca od 100kkm. Mam jina auta, ktera maji najeto treba 300kkm a tam hydrostely drzi. Na druhou stranu jsem kamaradovi menil hudrostely na motorce, ktera mela najeto 60kkm.

Upraveno uživatelem devdem
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to vlastnost motoru, koupil jsem auto, když mělo 60 tis km a dělalo to. Nyní mám 125 tis km a dělá to pořad to samé. Při nastartování zachrastí, do pár sekund klid. Pak už není nic slyšet. Když se mění olej, tak první nastartování vždy člověka vystraší, pak se vše naplní a motor utichne.

Dávám po celou dobu ojel, co předepisuje výrobce Total Quartz 9000 5W40, cca 15tis interval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzpomínám, že kolega měl ,,tajný'' vypínač zapalování (už to tak koupil), který byl původně namontovaný z důvodu ukradení auta, ale pak jsem se ho ptal, proč mu to vždycky chytne až napodruhé, tak mi vysvětlil , že úmyslně napoprvé startuje s vypnutým vypínačem, tím pádem starter točí motorem a olej se dostane na hydroštely, pak zapne vypínač a motor hned chytne , samozřejmě bez cvrlikání:)

tak nějak jsme startovali motory tanků na vojně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...