Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ES9A vymena oleje,svicek


longstarr

Recommended Posts

Ahoj

Koupil jsem trasi P407 3.0V6 155kW. Motor ES9A

Chci vymenit klasicky filtry, oleje atd.

Mel bych tedy par otazek, jestli nekdo mate zkusenosti s timto motorem.

 

  • Svicky - Na vyber jsou Bosch,Denso,Brisk,NGK - Co vybrat nebo je to jedno?
  • Olej - tady predpokladam, ze to bude porad klasika predepsana Peugeotem - Total 10W40 polosyntetika
  • prevodovy olej - Tady moc netusim, jestli tam lit neco special nebo proste  taky koupit nejaky Total Transmission 75W-80 (asi by melo jit o GL4) - je to manualni prevodovka

 

Díky moc

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, je to tmave modre kupe :)

Olej budu brat od nekud pres internet. Pracuji totiz v Brne a menit budu na chalupe v Jesenikach.

Tak jsem si prelouskal par clanku... Vetsinou vsude uvadi 5W40, tak nebudu asi laborovat nad necim novym.

Jen ze jsem byl zvykly vzdycky na 10W40. Jinak najezdim cca 15k rocne, hlavne delsi trasy mimo mesto.

A jakou znacku? Mate neco vyzkouseneho, co byste doporucili?

Ohledne te prevodovky jsem nic nenasel... Vim jen, ze to je manual 6ti-kvalt. Takze to bude asi stejne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene s tim prevodovym laborovat nebudu. spis mi porad vrta hlavou ten total i u motoroveho.

Kdyz jsem chodil do peugeot pro nahradni dily, vsude tam maji total... ale je jasne, ze to maji proste domluvene.

jine dily jsou zabalene v krabici PSA a je to treba lomferder a nebo swag a podobne :D zkusim jeste kouknout do papiru ze servisu co mam od toho nemce...

treba tam napsali typ oleje, co tam nalili.. Pochybuji, ze by tam nemci pri svych vyplatach lili neco spatneho :D

Proto jsem to vicemene koupil v nemecku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Tak jsem nakonec nijak nelaboroval a nalil tam podle papiru 5W30 total podle vyrobce. Do prevodoovky taky total jak jste psali vyse.

To bylo btw za 5 minut dvanact.. v prevodovce byl tak cca litr a bylo to pekny hnus.

Svicky bych tipnul ze uz tam taky byly nejaky ten patek.

Nicmene dilo se podarilo :) Diky vsem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když bylo v převodovce málo oleje, asi teče přes gufera poloos--známý problém u PSA--kontroluj jak to vypadá pod autem kde parkuješ, jestli jsou tam kapky, nebo kaluže oleje, hodně převodovek odešlo u pežotů-citroenů proto, že v nich nebyl olej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal jsem tam Total Ineo ECS 5W-30. Nasel jsem papiry, ze ho tam v DE davali celou dobu.

Svicky Denso Iridium, jak si psal. Byly tam taky iridove akorat bosch.

A prevodovy olej taky jak jste psali Total 75W-80.

 

S tim prevodovym mam jeste dotaz. Nalil jsem tam 2,6L.

Pak jsem dohledal, ze novejsi typ prevodovky s zebrovanim ma kapacitu pouze 1,9.

Samozrejme mam tu s zebrovanim 🙄 BVM 6 - VIN: VIN je VF36JXFVH21491816

Stane se neco, kdyz s preplnenou prevodovkou najezdim cca 500km, nez se dostanu na chalupu a vypustim ten prebytek?

 

Tady mi to pripomina...2x mer a jednou rez :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pamatuju si jenom, že je rozdíl v tom žebrování..., jinak do převodovky, kde se podle výrobce leje 1.8 nebo 1.9 litru  leju vždycky celé 2 litry, ale pokud je teď v převodovce o 0.7 litru více než má být, tak bych to určitě upustil--podle mě je to už hodně moc

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Procital jsem clanky na anglickem pugeot clubu i tady a nasel dva. V obou psali ze zebrovana ma mit 1,9l bez zeber 2,6. Vzhledem k tomu, ze stareho oleje mi vytekl jenom litr a zebra jsem tam nasel, je to celkem jasne 🙂 ve meste se pod auto nedostanu, ale zkusim to vytahnout pres hadicku a strikacku.

Takze vsichni bacha na zebra pri vymene prevodovho oleje :-)) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, ozzy56 napsal:

zná ..

 

Capacity : Capacity 1,85 litre
 
Use : Normal
Intervals : Check 60000 km/ 24 months
Products : Transmission Gear 8 75W-80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, vagi napsal:

Proboha, co tě vedlo do poctivého benzínového motoru nalít tuto ekovodičku? :myslim

Narovinu říkám, že ne vždy platí, že co doporučuje výrobce motoru, je pro motor to nejlepší. Motul, co jsem postoval na první stránce je daleko lepší (rozuměj ve smyslu mazání a ochrany motoru) volba!

 

a ty miliony motorů posvětě jezdících s totalem v sobě jsou chudáci .... nebyls na školení Motulu ? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...